Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hei.Jeg er en gutt på 22 år,som kunne tenke seg ei dame Det som er problemet at jeg bor på en liten plass,hvor nesten alle kjenner alle. Så derfor har jeg prøvd eller på sukker,men der går det ikke så bra,blir bare noen par brev eller noe sånt,så gidder dei ikke og svare meg mer,jeg fatter ikke helt hva jeg gjør feil,det vriker som ingen gidder og gi meg en sjanse,har dysleksi i tillegg.Det hadde vært fint om dere kunne ha kommet med noen tips,eller råd. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nå vet jeg ikke om du har jobb eller går på skole, men bytte av by kunne vært en ide? Ta ett år i en av norges større byer. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Synes ikke dysleksien din er så synlig her. Hva er det du skriver til dem, blir det veldig tørt og kjedelig? Har du muligheten til å komme deg til et større sted, så er jo det et godt forslag. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Flytt til en annen kant av landet og tving deg selv til å være sosial på dine egne premisser. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Når du skriver til jenter , brev som man kaller det på sukker og nettby. Gjør det interessant det du skriver , det skaper oppmerksomhet og interesse. Få med litt humor og gode historier. Det forteller om deg som person og gir verdi. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jepp har hatt lyst til det lenge og flytte til byen,men ting har ikke helt gått etter planen. Men til høsten blir det bedre,dysleksin holder jeg litt i skjakk,for jeg har god hukomlese på ord,så husker åssen dei orda skrives. Jeg skjønner hva jeg har gjort feil,har kun tenkt på og stille et bra spørsmål,har ikke tenkt på verdier i hele tatt. Og da blir det fort kjedelig. Takk for råda,ble litt klokere nå. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Drit i så mange spørsmål, det får de hele tiden. Det kan du spare til du møter de uansett.. Det er ikke bare bare det der heller, men prøv å møt de og ikke sitt og send brev hele tiden, da kommer du aldri noen vei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå