Gå til innhold

Fjerne Lukt fra M77 skoene

Sovesofa

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man skal få vekk vond lukt fra feltstøvlene? Har aldri slitt no særlig med vond skolukt før, men nå etter endel mnd bruk så lukter de døden, så hadde ikke vært så dumt å fjerne lukten fra skolene, tenkte å bruke grønnsåpe men vetke helt hvordan skinnet takler dette...

er liksom blitt favoritt m77 paret mitt med sko :p kan jo så klart gå inn ett av de andre parene mine men disse har blitt så smuuthe så hvis noen har noen råd så hadde det vært supert..:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vask dem i lunkent vann? Bør gå greit, bare husk å ikke varmetørke dem etterpå sånn at læret blir stivt. Og begynn å bytte sokker hver dag. Bruk ullsokker.

bytter sokker vær dag, opptill flere ganger per dag faktisk, så er nok ikke der problemet ligger, men m77 støvlene er jo tette som gummustøvler da, mulig det er derfor de lukter litt stramt :p

Lenke til kommentar
Det er dessverre særdeles lite du kan gjøre med lukten som setter seg i M77-skoene. Mitt par stinker verre enn satan, men sånn lukter M77-ene etter du har brukt dem en stund, og spesielt hvis du har hatt mye felt.

har lufta dem ut nå, ble faktisk litt bedre.. ;)

Lenke til kommentar

Ekstremt enkelt! Gjør som følger:

1. Vent til perm.

2. Ta av M77'ene

3. Ta på sivilt og ta med M77 til depot

4. Bytt jævelskapen

Funker på Ørlandet ;)

Med mindre du har beretløp/patchløp/masjmerke/whatever langtur foran deg, ser jeg ingen grunn til å ha så smuude sko.

Endret av Mads-b
Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blant annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Ekstremt enkelt! Gjør som følger:

1. Vent til perm.

2. Ta av M77'ene

3. Ta på sivilt og ta med M77 til depot

4. Bytt jævelskapen

Funker på Ørlandet ;)

Med mindre du har beretløp/patchløp/masjmerke/whatever langtur foran deg, ser jeg ingen grunn til å ha så smuude sko.

jeg har jo flere par med m77, men de er stive som f, og de parene jeg bruker nå er blitt mer tøylige hvis du skjønner hva jeg mener :p liksom favoritt skoene :)

Vaniljesukker funker. Strø det ned i skoen og la det virke over natten..

vaniljesukker? blir ikke veldig klissete a?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...