Noble Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hei, Har i det siste fått sansen for gammel og bra musikk. Nevner noen få: - Journey - Toto - Def Leppard - Judas Priest - Dio - Scorpions - Bon Jovi - Bruce Springsteen - Twisted Sister - Metallica - Return - Dire Straits Er det noen som har forslag til flere gamle klassikere (band og sanger) jeg kan få fatt i? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Phil Collins / Genesis kan kanskje passe. Aerosmith, Rolling Stones? Lenke til kommentar
valbis Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 BUFFALO SPRINGFIELD (tenkte bare å anbefale det siden det er det jeg hører på nå ) hvis du tenker på mer blues så vil jeg anbefale THE BLACK KEYS (band fra 2000-tallet, men spiller blues forankra i 60- og 70-tallet blant annet). http://www.myspace.com/theblackkeys Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Kanskje Ramones, Black Sabbath og Mötley Crüe? Endret 4. april 2009 av Kjuagutt Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Øøøøøøøøh, Led Zeppelin? Allman Brothers Band? Doobie Brothers? ZZ Top? Boston? Supertramp? The Who? Endret 4. april 2009 av Bludd Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Må jo ta med AC/DC da. Og Queen, Rainbow og Deep Purple Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 The Beatles må vel også nevnes. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Merkelig at ingen har nevnt Pink Floyd.... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Skaff deg de første albumene til Lynyrd Skynyrd og Creedence Clearwater Revival. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 De fem første CCR-albumene er fantastiske. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Creedence Clearwater Revival. Anbefaler jeg og. Herlig musikk! Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Sjekk ut Faces: Et av rockehistoriens mest undervurderte band. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Beach Boys og Status Qou kan vel også nevnes? Bob Dylan? Eric Clapton? Guns N' Roses? Neil Young? Eagles? Joe Satriani? 60, 70 og 80 tallet er jo fullt opp med fantastisk musikk! Kan ikke sammenlignes med dagens! Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Sjekk ut Faces: Var overaskende bra! Endret 4. april 2009 av Kjuagutt Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Var overaskende bra! Det kan vanskelig slå feil med Rod Stewart på vokal og Ronnie Wood på gitar. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 du kan jo forsøke Hüsker Dü. kan jo advare mot at de kanhende ødelegger din oppfatning om hva som er god musikk Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Mötley Crüe og Aerosmith burde være right up your alley. Lenke til kommentar
FlowerPower88 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Flere gode gamle klassikere: The Doors, Jimi Hendrix, David Bowie, The Clash, Bob Dylan, Thin Lizzy, Fleetwood Mac, Cream, Santana, soloutgivelsene til gjengen fra The Beatles, Sex Pistols, Tom Waits, og uendelig mange flere. Enjoy! Etter min mening lages det ikke lenger musikk som dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå