Gå til innhold

9800gx2 vs gtx285

Anbefalte innlegg

Er det noe veldig stor forskjell på 9800gx2 og gtx285? jeg tenkte å kjøpe meg ny prosessor og skjermkort, men jeg har 9800x2, så jeg lurer på om det faktisk er noe stor forskjell :) jeg har oxo q6600, kan jeg like så godt kjøpe meg bedre prosessor. Jeg så på e8600.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du har 9800gx2 så hadde jeg ikke brydd meg om å punge ut med 3000 for å få 10-15% bedre ytelse her og der og kanskje 0% andre steder.

En Q6600 @ 3.6Ghz som det står i signaturen din vil også holde mer enn nok til spilling. Du kan "oppgradere" til E8600 og kanskje få litt bedre ytelse i spill som ikke støtter mer enn 2 kjerner om du klokker den til 4Ghz+, men til multitasking så vil nok en Q6600 @ 3.6Ghz være bedre.

Lenke til kommentar
Om du har 9800gx2 så hadde jeg ikke brydd meg om å punge ut med 3000 for å få 10-15% bedre ytelse her og der og kanskje 0% andre steder.

En Q6600 @ 3.6Ghz som det står i signaturen din vil også holde mer enn nok til spilling. Du kan "oppgradere" til E8600 og kanskje få litt bedre ytelse i spill som ikke støtter mer enn 2 kjerner om du klokker den til 4Ghz+, men til multitasking så vil nok en Q6600 @ 3.6Ghz være bedre.

Joda jeg har hatt den oppi 3.6ghz, men klarte ikke helt å ha den stabil:) men jeg trenger egentlig ikke quad, bruker den bare til spilling. Så jeg angrer litt. Blir det mye bedre med en E8600, går det an å klokke den mye ? Har lyst til å selge den quaden for 1000. Det er ikke for mye det? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...