Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med random, for fremtidig kjærestes skyld?

Gjest Dilemma

Anbefalte innlegg

Jeg støtter deg i den jeg, Kloever_2.

Jeg hadde i hvert fall tatt det ganske så ille opp om han jeg var på flørtern med gikk ut og fikk seg en one night stand, selv om hensikten var noe som skulle komme meg til gode. Målet helliggjør ikke middelet i denne saken. Mener jeg, altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg støtter deg i den jeg, Kloever_2.

Jeg hadde i hvert fall tatt det ganske så ille opp om han jeg var på flørtern med gikk ut og fikk seg en one night stand, selv om hensikten var noe som skulle komme meg til gode. Målet helliggjør ikke middelet i denne saken. Mener jeg, altså.

Jeg tenkte uavhengig av hensikten. For meg har det ingen betydning om hun skal være tjent med det heller ikke, rent seksuelt.

Ikke skjønner jeg at sex skal være så komplisert at man må ta en testrunde først heller.

Lenke til kommentar
Ikke skjønner jeg at sex skal være så komplisert at man må ta en testrunde først heller.

Nei. Og dessuten behøver det vel ikke være full klaff ved første forsøk, heller. Jeg synes man burde senke forventingene litt, og heller jobbe sammen for at det skal bli bra for begge.

Lenke til kommentar

@TS

Slik jeg ser det så er det denne trønderbærta som blir testen din, dvs hun du lærer noe av. Avstanden og alderen peker på at dette er en fin FF+ der dere lærer litt om sex og livet før dere finner noen andre som er mer tilgjengelige.

Mao, ikke legg for mye i hverken forhold eller sex.

Lenke til kommentar
Gjest -dilemma-

Ja da var helgen over. Jeg dro ut på byen med noen venner, hadde det utrolig kult. Bestemte meg for at nå driter jeg i hva andre kansje tenker om meg og bare slo meg løs på dansegulvet. Med det mener jeg dansemessig, at jeg bare gjorde det jeg følte for ;) Jeg fikk veldig god respons fra damene, så det var gode sjanser for et ons den kvelden.

Noen av damene utmerket seg naturlig nok og vi danset ganske intimt, om jeg skal bruke det ordet. Rundt stengetid ble jeg spurt av en dame om jeg ville ligge over. Jeg vurdete det strekt, men hadde fått melding av "trønderberta", som dere kaller henne, tidligere på kvelden. Så det var egentlig bare henne jeg tenkte på og fant ut at det var henne jeg ville være med, ikke en random fra byen.. Samvittigheten fikk overtaket, noe jeg er glad for i dag!

Takk for all innput og hjelp så langt. Får prøve å ta sex litt mindre seriøst og ta det som det kommer. Kan sikkert poste her hvordan det gikk etter møtet vårt som nærmer seg med stormskritt. Om det er til interesse for noen ;)

Ps: Hva står FF+ for?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...