Gå til innhold

Wii på LCD monitor?

mp_man

Anbefalte innlegg

Ok!

Jeg har en wii som holder på å støve ned, plassert et eller annet sted i stuen her hjemme, tenkte at jeg kanskje kunne dra den frem igjen og spille litt på den, men jeg har da et lite problem siden jeg ønsker å spille på den ved bruk av en LCD monitor, eller pc skjermen min om du vil.

Såå kort fortalt min fråga er: hvordan får jeg koblet (driten) til en LCD skjerm som bare har HDMI og VGA inngang ??.... en billig løsning skader ikke :p

Takker for svar

God Påske! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vil denne funke? lurer på det samme selv, og så noen foreslo denne på ett annet forum.

den så ikke så værst ut da, menneh det er vel komponent inn og vga ut eller vesa som det står. Må jeg da kjøpe Komponent kabel til wii i tillegg?

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har komponentkabler til wii, så vil ikke den overgangen virke. Skal du ha en VGA kabel så kjøp en aftermarket cabel ala den jeg linket til. Sjekk ut dealextreme og ebay..

Jeg har komponentkabler til wii, men den overgangen fungerer ikke på lcd monitor med vga inngang, jeg får bare no input signal, Hvorfor det ? Er det noe instillinger man må gjøre på wiien først eller ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...