Prancing_Ponyface Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hei, jeg lurer på om det er noen som vet om det går ann å skaffe seg en ipod docking, som kan på en eller annen måte kobles til microanlegget(eller en eller annen spiller som ikke har den ipod dockingen integrert) for at man skal kunne spille av musikk fra den istedenfor med en audiokabel...any suggestions? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hvilken iPod er det? Hvilke innganger har microanlegget? Lenke til kommentar
Prancing_Ponyface Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Det er iphone 1st gen, og tilkoblingene jeg har er: Composite CVBS, S-Video, SCART Aux in: 2x(L/R)/RCA Other connections: Active subwoofer Pre-out, Digital audio coaxial out, Digital optical out, FM Antenna, Line out, MW Antenna Men lurer litt på siden det finnes jo en universal ipod dock og det ser jo ut til at den skulle fungere helt fint, så er dette mulig? Link ipod universal dock: http://store.apple.com/no/product/MB125G/B...;mco=MjE0NjMxOQ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Hva mener du med at du vil spille av musikk fra den istedenfor med en audiokabel. Det du vil er å koble iPoden til anlegget ditt? Har du noen kabler fra før? Endret 4. april 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 En vanlig iPod dock har en minijackutgang, som du kan koble til "laudiokabelen" Lenke til kommentar
Prancing_Ponyface Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 aight, tusen takk..det var det jeg trengte å vite =) Lenke til kommentar
Prancing_Ponyface Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 eller vent, det var no mer... men jeg har lyst å bruke den med en fjernkontroll, slik som den apple remote til mac. Det blir vel mulig om man kjøper den universal docken jeg referete til i en av mine forrige comments, ikke sant? for da kan du skifte sang med den medfølgende fjernkontrollen og slik kan du uten å gå bort til ipoden skifte sang (nå høres jeg ordentlig lat ut ) hehe, men det skulle være mulig? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 eller vent, det var no mer... men jeg har lyst å bruke den med en fjernkontroll, slik som den apple remote til mac. Det blir vel mulig om man kjøper den universal docken jeg referete til i en av mine forrige comments, ikke sant? for da kan du skifte sang med den medfølgende fjernkontrollen og slik kan du uten å gå bort til ipoden skifte sang (nå høres jeg ordentlig lat ut ) hehe, men det skulle være mulig? Ja, apple selger en pakke med dock og fjernkontroll til litt under 400, hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Prancing_Ponyface Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Hjertelig takk, det var nok alt i denne omgangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå