Gjest trådstarter Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Yo. Har så og sei innsett at mitt forhold etter 2.5år går mot veiens ende. Eg har blitt irritabel, gretn og har det meir morro av å sjå på serier på dataen enn å vere med dama. Om eg køyrer eller ser på tvn, så blir alt ho seier som en irriterande støy i bakgrunnen. Eg har gjort det slutt engang tidligere, for omtrent eit år sida, men da fortsatte vi å vere med kverandre og holdt såra åpne så vi vart ilag igjen. I tillegg til det her så går så og sei alle andre aspekter i livet ræva også. Skulen går ræva, strauk nylig på fysikk prøve. total mangel på motivasjon og lyst til å gjere det bra. Personen eg bur med oppfører seg som en 12 åring sjølv om han har passert 20. Så han må eg kaste ut snart. Sover dårlig, sitter oppe seint på natta og ser på serier og berre soser vekk tida. Håper det steget her blir i riktig retning. Føler eg skylder dama en skikkelig forklaring kvifor eg gjer det slutt. Men å gjere det kort og konsist er vel greit. Men eg har ikkje lyst at ho skal sitte igjen med så masse spørsmål i etterkant. Er jo glad i jenta som har betydd masse for meg, og har alltid vert der for meg. vil spare ho for mest mulig smerte. Har funnet ut at eg skal droppe mitt høgeskule studiet, og satse heller på min største lidenskap, musikk. Håper eg kan få livet inn på eit bra spor og slutte å sulle vekk livet mitt med dårlige resultater når eg egentlig kan gjere det vanvittig bra. Skulle gjerne fått litt innputs fra folk som har vert i lignande situasjon eller har nokre vise ord. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Syntes planen du beskriver virker veldig grei, du må gjøre det du selv mener er det beste for deg. Lykke til Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Er bare å fortelle til dama at det er ikke noe med henne som gjør at du gjør det slutt. Men det er pga av deg selv. Viktig å bare legge dette bakseg. Innse at dere ikke passer for hverandre og at dette forholdet var kun for at du skulle lære. Bli en erfaring rikere. Og det blir du gjennom det du opplever nå. Det er mange fisk i havet , og du vet at det er så mange andre der ute du kan finne. Bare å tenkte positivt nå . Det er mange muligheter . Om du vil satse på musikken , flytte til en annen by eller lete etter noen andre damer. Viktig at du ikke grever deg ned nå . Men tenker at nå har jeg lært enda mer og blitt mer voksen. Det er erfaringer som gjør oss til den person vi er . Stå på ! her klare du Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 gjorde det slutt idag. ho skjønte heldigvis sjølv at det burde bli slutt, at det var feil tidspunkt for begge to. Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Har vært i nesten samme situasjon selv, og skjønner litt hvordan du har det. Hadde vært sammen med typen i nesten 2,5 år, og mot slutten dabbet det veldig av. Vi gjorde absolutt ingenting når vi var sammen, småkranglet hele tiden, og var egentlig ganske lei og jeg fikk nesten ikke noe positivt ut av det lenger. Men, allikevel var jeg jo så glad i han, og klarte egentlig ikke tanken på å ikke være sammen med han mer og jeg ville absolutt ikke at han skulle bli lei seg. Men, så skjønte jeg at det bare ville være til mitt eget beste. Skolen gikk ræva, jeg sov ikke om natta, livet var et ork, og jeg mistet kontakten med venner. Så, jeg måtte egentlig bare hoppe i det. Nå har det gått 3-4 uker, og livet mitt er bedre enn på lenge. Det er selvfølgelig vanskelig å miste en bestevenn du har pratet med og sett hver dag i 2,5 år, og det sliter jeg litt med. Rart å ikke skulle prate med han. Men, jeg har truffet igjen mange venner fordi jeg nå har tid, jeg sover bedre, skolen er nesten gøy og det er kjempemorsomt å gå ut og møte andre gutter. Også går jeg bare og smiler. Så, poenget mitt er. Tenk på deg selv, det er jo bare deg du sitter igjen med til slutt! Selvfølgelig er det kjipt å gjøre noen lei seg, men det er utrolig viktig å passe på at man selv har det bra. Hvis forholdet bare er et ork, og du tror at det er bedre uten, må du nesten bare hoppe i det. edit: så nå at du allerede hadde gjort det slutt. Men dette kan jo være et tips for andre som også har det sånn Endret 10. april 2009 av SaintIda Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Så, poenget mitt er. Tenk på deg selv, det er jo bare deg du sitter igjen med til slutt! Selvfølgelig er det kjipt å gjøre noen lei seg, men det er utrolig viktig å passe på at man selv har det bra. Hvis forholdet bare er et ork, og du tror at det er bedre uten, må du nesten bare hoppe i det. Meget bra sagt! Lenke til kommentar
tesla does the astro Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg tror nok du gjorde det rette her, og at det er godt å få avsluttet epoken. Nå er det derimot på tide å starte en ny epoke, og å la deg selv bli den personen du ikke kunne bli pga forholdet. Gjør noe dumt, utforsk verden og prøv på nytt. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 hei igjen og takk for svar! Har komt seg denne veka vertfall. Kjøpte meg nokre nye klær, ny hårfarge, ny sveis i helga. Vert på fylla nokre ganger og hatt det veldig morro. så det går veldig bra. Som saintida seier, at en sover bedre og det er helt sant. Skulen begynner igjen på tirsdag, får håpe eg får en opptur der ASAP før det blir crash and burn. ikkje at det har noke å sei da hopper av studiet til sommeren uans. Så no blir all tid framover brukt til å forbedre meg som person og ha det morro. Bestilt tur med kompis til utlandet til sommeren. Så masse å glede seg til. Så skal eg faktisk prøve en Pua bootcamp til sommeren. hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå