aspic Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hei! Eg holder på med ei lita webside for mamma, og har laga eit system slik at ho kan logge seg innpå eit eige adminpanel og manipulere sida vha. diverse verktøy. Detter er som å endre "nyhende", laste opp bilete og liknande. Eg har fått laga det slik at ho no kan laste opp eigne bilete på serveren, men eg måtte gi "alle" leserettighetar på mappa for å få til dette. Er det ein lettfatteleg veg utanom dette? Eg vil jo ikkje at webhotellet evt. blir deleplass for CP. Når ho loggar seg inn på adminpanelet blir ho hugsa vha. session (mysql), det skal vel ikkje vere for vanskeleg å kunne gi brukaren hennar skriverettigheitar gjennom det allereie eksisterande systemet? Nokon som kan hjelpe ein stakkar nybyrjar med dette? Diverre visste eg ikkje heilt kor eg skulle poste denne. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Dette har ingenting med MySQL eller databaser å gjere. Du må lage ein operasjon som laster opp filer og for å få lov til å utføre den operasjonen så må du sjekke om innlogga brukar har den rettigheita. Den brukeren som kjører websida di er den som skal ha rettigheiter til å lagre filer i ein bestemt mappe. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Men korleis kan eg setje brukarrettigheitar ved å sjekke kven som er innlogga i sessions? Er vel i botn og grunn det problemet mitt kokar ned til Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 At alle har full skrivetilgang på en mappe betyr ikke at hvem som helst kan lagre noe der. Man må først være logget inn via en overførings protokoll som feks ftp, eller at det er et serverside script (som et php script) som lagrer ting der. Skriverettigheter igjen har ikke noe med php eller webserveren å gjøre i det hele tatt. Webservern har en bruker på selve servern som php scriptene blir kjørt fra, det er denne brukeren som må ha rettigheter og ikke en bruker i et php system Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Hmm.. Eg ser poenget ditt, men slik det er no er det eit php-script som lagrer ting, om slik det ser ut frå mitt standpunkt ser det ut som om alle kan lagre der Korleis kan eg skifte skriverettigheitar på mappa vha. php? Om det i det heile tatt går an Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det går ann ja, men da er det bedre (og enklere) å passordbeskytte scriptet, altså ha innlogging Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Ja, scriptet er allereie passordbeskytta, så dette er altså nok sjølv om "alle" kan skrive til mappa? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ja Men nå skal det jo være at jeg vet ikke hvor sikkert det scritpet er da. Og som sagt før så er det "alle" som i alle brukerne på maskinen og ikke på webben Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Skjønner skjønner, det er visst berre eg som har misforstått dette begrepet "alle". Grunnen til at eg brukte "" var jo fordi eg i botn og grunn var usikker på begrepet. Så då kokar ting ned til php-scriptinga mi, og den skal nok foreløpig vere ganske sikker. Eg takkar mykje for hjelpa og veiledninga! Tråden kan sjåast som løyst Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Fint at du skjønner, da lærte du noe i dag også Trykk på løst knappen når tråden er løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå