Jaudu Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Har sett på mange nettsider hvor det står at GH:M er regionsfritt, slik at jeg kan f.eks kjøpe fra USA nå, og spille det på min norske 360! Er dette sant? trodde aldri det ville være mulig og spille spill fra USA osv i Norge....... Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ja det er korrekt. Det er mange titler som er regionsfrie, og du kan kjøpe dem fra USA eller Asia og spille de på en norsk Xbox 360 uten noen som helst problemer. Lenke til kommentar
marama Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 sitter å spiller gh metallica .... ble mye morsomere nå som jeg likte de fleste sangene Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 sitter å spiller gh metallica .... ble mye morsomere nå som jeg likte de fleste sangene hva?? kommer ikke det ut i mai?! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 sitter å spiller gh metallica .... ble mye morsomere nå som jeg likte de fleste sangene hva?? kommer ikke det ut i mai?! Hvis du hadde lest alt, hadde du kun spart deg for denne dumme kommentaren. Spillet er som kjent fullt mulig å kjøpe på f.eks ebay Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Synes det blir litt slemt å kalle den kommentaren dum, er jo ikke alle som holder seg oppdatert med når spill kommer ut i andre siden av verden.. Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Synes det blir litt slemt å kalle den kommentaren dum, er jo ikke alle som holder seg oppdatert med når spill kommer ut i andre siden av verden.. takk, da jeg lastet ned demoen sto det release 29/05/2008 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Synes det blir litt slemt å kalle den kommentaren dum, er jo ikke alle som holder seg oppdatert med når spill kommer ut i andre siden av verden.. jo, mulig det. men når første, andre og tredje post i denne topic sier at det allerede er utgitt så blir det vel litt "smør på flesk" å spørre engang til? Endret 12. april 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Så man kan ikke bli bannet for å ha spilt spillet før release i Norge?? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Så man kan ikke bli bannet for å ha spilt spillet før release i Norge?? Høres litt strengt ut vel? Team America World Police? Sitter vel mange i Norges land med en ntsc/ntsc-j konsoll som de kun har for å spille på de sonelåste spilla. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Blir ikke bannet på Live for å spille spill tidlig da det er et sonefritt spill kjøpt 100% lovelig. Hadde Live bannet meg, så har MS en tapt sak så lenge de ikke bestikker dommerne med babes and cash... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå