Gå til innhold

Killzone2 kjøpt av kun 6%

Anbefalte innlegg

Jeg tror at FPS-markedet er mettet og at folk begynner å bli lei av FPS-spill, eller så holder de seg til tidligere spill som de liker.

Faktisk håper jeg du har rett. Misforstå meg rett, jeg spiller gjerne et godt FPS spill på konsoll i ny og ne, men det irriterer meg at det har gått en farsott med FPS spill på den nye generasjonen av konsoller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har både Xbox360 og PS3 og spiller nesten bare FPS. Kjøpte Killzone 2 på release dato og ble utrolig skuffet. Grafikken er fantastisk, men etter en time ble jeg lei av gjøre det samme om og om igjen. Det virket så repeterende på en måte som jeg ikke har lagt merke til på andre FPS spill. Har ikke spilt det siden da. Sammenligner det litt med Haze som jeg hadde stor tro på , men som jeg solgte etter 2 dager.

Leser nå at de har endret noe på kontrollsystemet? Kanskje jeg skal prøve det igjen.

Uansett så kommer dette spillet langt nede på listen over FPS spill jeg har spilt.

Gears of War 1 og 2, Resistence 1 og 2, Army of Two, Darkness, Bioshock, Call of Duty, F.E.A.R, Halo 3, Left4Dead, Medal of Honour ,Timeshift og Dark Sector er spill jeg likte bedre. Enkelte MYE bedre.

Lenke til kommentar
Har både Xbox360 og PS3 og spiller nesten bare FPS. Kjøpte Killzone 2 på release dato og ble utrolig skuffet. Grafikken er fantastisk, men etter en time ble jeg lei av gjøre det samme om og om igjen. Det virket så repeterende på en måte som jeg ikke har lagt merke til på andre FPS spill. Har ikke spilt det siden da. Sammenligner det litt med Haze som jeg hadde stor tro på , men som jeg solgte etter 2 dager.

Leser nå at de har endret noe på kontrollsystemet? Kanskje jeg skal prøve det igjen.

Uansett så kommer dette spillet langt nede på listen over FPS spill jeg har spilt.

Gears of War 1 og 2, Resistence 1 og 2, Army of Two, Darkness, Bioshock, Call of Duty, F.E.A.R, Halo 3, Left4Dead, Medal of Honour ,Timeshift og Dark Sector er spill jeg likte bedre. Enkelte MYE bedre.

I see what you did there^^

Lenke til kommentar

I see what you did there^^

Personlig likte jeg Haze veldig godt (i coop) dårlig historie men artig dårlig.

Synd du ikke spilte gjennom KZ2 ... det er flere partier hvor du kjører tanks, mechs, tar kontroll over et artilleri på et romskip.

Men det er slike ting man oppdager når man faktisk spiller gjennom spill :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...