Gå til innhold

Killzone2 kjøpt av kun 6%

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så det er ikke noe nytt i SP? Kun MP? Grunnen er vell at jeg spiller kun igjennom SP på spill. Derfor jeg spurte.

Beklager den beske tonen, trodde du var den jeg opprinnelig hadde sitert. MP er helt eminent med xp, achievments, perks osv. Men SP delen er også noe av det bedre jeg har spilt, og sammen med Bioshock og HF2 det enste FPS jeg har spilt hele SP delen på.

Lenke til kommentar
500k er latterlig lite for eit spill som Kz2 i USA, hadde vore moro å samanlikna med halo eller gears of war..

Eller hva med... Army of Two?

Army of Two (360) - Mar 08 - 606k (33 days of sales)

Killzone 2 (PS3) - Feb / Mar 09 - 619k (37 days of sales)

Sier det meste.

Lenke til kommentar
Poenget er at søppel spill tydeligvis selger bra på xbox 360, i tillegg til gode selvfølgelig. God spill selger OK på ps3, mens at dårlige spill selger ennå dårligere.

Tror ikke din analyse gjør Sony eller Guerilla games noe lykkeligere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Å anklage brukere for fanboy er ikke en saklig debatteknikk og er faktisk destruktivt for en god debatt. Dermed ble ett innlegg fjernet fra tråden.

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Hadde vært veldig intressant å finne ut hvor stor del av PS3 eiere som har COD4 og 5 i forhold til andelen som har Killzone2 for kun med de talla så har vi noe som vi kan diskutere videre på. For min egen del så ble Killzone 2 lagt fort bort til fordel for de overnevnte tittlene. Eller en sammenligning med Resistance2, 1`ern utelukker jeg siden Sony hadde en pakke med dette + konsoll for noen år tilbake.

Veldig offtopic men jeg syntes att Sony burde droppe satsinga på fps fordi den er like mislykket som satsing MS har med rollespill i Japan. De prøver å vinne ett marked på hver sin front som de ikke er akkuratt kjent for å støtte. Hadde også vært intressant og tenkt seg til hvor mye Killzone2 hadde solgt på 360, jeg vet att det aldri kommer tid men hvis det hadde gjort det så er jeg nesten sikker på att det ville solgt betraktlig mye bedre.

Lenke til kommentar

Killzone hadde utvilsomt solgt knallbra på xbox, ikke like bra som halo og gears så klart, men mye mye bedre.. Samme med Resistance2.

Her har du sammenligningen du ønsked wacked orange:

sammenligning.jpg

Tydligvis er det ikke slik at folk med ps3 ikka takler fps eller liker å kjøpe spill... flaue tall :) på xbox har forøvrig COD4 rundt 7 mill..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Dette er litt ille ja. Håper for Guds skyld at Guerilla games ikke vil lide nevneverdig av dette.. Neste gang lager de nok multiplatform..

Gurilla er eid av Sony så noko multiplatform på KZ serien kan me sjå langt etter;) litt synd for KZ2 hadde vore konge på x360..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

14 OT-innlegg er fjernet, da det hele endte i en ny konsollkrig, desverre forsvant noen saklige innlegg også. Teamet for tråden er Killzone 2 sine salgstall, ikke hvorvidt mye spillet presser ps3-en og om det er mulig å få til på en X360. Så fra her holder vi oss på tema igjen.

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Jeg tror at FPS-markedet er mettet og at folk begynner å bli lei av FPS-spill, eller så holder de seg til tidligere spill som de liker.

I tillegg finnes det jo mange casual gamers og folk som liker andre spill enn bare FPS-spill. Vi har jo Uncharted: Drake's Fortune, LittleBigPlanet, Gran Turismo 5 Prologue, som mange spiller for tiden. Kanskje Killzone 2, som er enda et til til FPS-spill, bare ikke appellerte til majoriteten?

Uansett, 1.4 millioner solgte eksemplarer (vgchartz) er jo ikke så aller verst med tanke på når spillet ble utgitt. Hvem vet, kanskje spillet når 3 millioner i slutten av året? :)

Jeg for min del kjøpte Killzone 2 på utgivelsesdagen og likte spillet godt. Men jeg spilte det ikke så veldig lenge før jeg tok en pause. Det var fordi spillet ikke egentlig var så mye annerledes en de andre FPS-spillene, som jeg har en del av. Grafikken var selvfølgelig på toppen og multiplayer-delen var moro, men det føltes som om jeg hadde gjort alt før. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...