V_B Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Personelig så la jeg KZ2 relativt fort ifra meg. Jeg skal ikke si at jeg ikke kommer til å spille igjennom det, men synes ikke det var så veldig nyskapende. Det KZ2 har vunnet mye på er grafikken, men det kan ikke måle seg opp imot COD4 når det gjelder gameplay. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Mulig Xbox-fans i større grad er opptatt av hjernedøde skytespill? Uansett må jo Killzone konkurrere direkte med Resistance, mens forholdet mellom Gears og Halo er annerledes både innholdsmessig og med tidsperspektiv. Jeg står uansett glatt over alle fire. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Personlig hadde jeg mer utbytte av gjennomspilling nr 2. Det er jo tydelig at det ligger en fascinerende historie bak, men de klarer ikke å få det ordentlig ut synes jeg. Ta f.eks. infoen som presenteres i load-scenene. Her kommer det endel godbiter innimellom som jeg gjerne kunne sett at hadde blitt fortalt gjennom hovedhistorien. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 <Obligatorisk fanboy-segment> Det er nok det at 360-eiere er enkle og lettpåvirkelige sjeler som ukritisk går inn i 'OMFG! TOPPSPILL!'-modus og hiver seg over spill bare de blir hypet nok mens ps3-eiere er mer avmålte og kritiske. </Obligatorisk fanboy-segment> For min del er KZ2 et typisk platinum-spill - fps på konsoll er en altfor uggen opplevelse til at det er verdt full pris uansett. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) For min del virker du som en ignorant PC-elitist. Spar oss for tåpelig propaganda og hold deg til mus og tastatur. Endret 5. april 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hva så om 6% av brukerbasen har kjøpt spillet? Det sier meg ingenting. Det som teller er at spillet har solgt bra. Dere kan se på hvor mye spill som God of War og Ratchet & Clank solgte til PS2. Var det mange % av brukerbasen som skaffet seg disse spillene? Nei. Solgte spillene bra? Ja! Spillet har for øvrig ikke sluttet å selge. Jeg antar at det vil legge seg på et tall mellom 3 og 4 millioner solgte kopier. Det er absolutt respektabelt for en serie som ikke har fått det samme reklamepushet som Gears of War. Det faktum at forgjengeren ikke var blant de beste spillene til PS2 hjalp nok heller ikke på. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 For min del virker du som en ignorant PC-elitist. Spar oss for tåpelig propaganda og hold deg til mus og tastatur. Du verden... det skal altså ikke mer til? Da kan jeg bare beklage at jeg var så usigelig frekk og ytret min mening. Håper det ikke har ødelagt påsken for deg. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Når du kommer med en sånn generaliserende og samtidig ubegrunnet påstand som munner ut i personlige preferanser må du regne med litt pepper. "FPS - konsoll vs PC" er blitt diskutert tusen ganger før, og enten du tror det eller ei, finnes det faktisk folk som synes FPS på konsoll er like bra som på PC. Face it. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Når du kommer med en sånn generaliserende og samtidig ubegrunnet påstand som munner ut i personlige preferanser må du regne med litt pepper. "FPS - konsoll vs PC" er blitt diskutert tusen ganger før, og enten du tror det eller ei, finnes det faktisk folk som synes FPS på konsoll er like bra som på PC. Face it. Si meg - hvilken del av 'For min del' som jeg startet setningen du reagerer så voldsomt på skjønte du ikke? Er det virkelig mulig å bli så personlig provosert av at jeg personlig ikke har sansen for fps på konsoll? Er det et så alvorlig problem for deg? Tråden handler om hvorfor KZ2 ikke har solgt like mye som enkelte tydeligvis forventer - jeg svarer med å forklare hvorfor jeg personlig ikke har kjøpt det. Det finnes ingenting i mitt innlegg som skulle tilsi at noen skal harmdirrende kaste seg over tastaturet og knatre i vei mens fråden står. Face it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 PC vs Konsoll-krangelen rundt FPS-spill kan dere ta i tråder der det hører hjemme, det har blitt diskutert uttallige ganger før på forumet her, ta et søk for å finne trådene. I denne tråden diskutereres salgstallene til Killzone 2, vennligst hold dere til temaet. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Utrolig overaskende att K2 kun har solgt til 6 % av Ps3 siden dette spillet var hypet til å bli det største som noen gang har kommet på konsoll og skulle definivt bli en Halo3/Geow samt en 360 killer. Og jeg tror dette failet pga noen punkter: 1) Tror nok som jeg har sagt før att utviklern bæsja på leggen ved å ikke ha en co-op i multiplayer på campaign delen slik som Gears Of War har. 2) Komunikasjon når man spiller multiplayer er ett must og att Sony ikke la med en versjon av spillet hvor man også fikk med ett headsett. 3) Spillet levde ikke opp til forventningene men er ikke aleine med det for de aller fleste overopphypa spill lever ikke opp til forventninger. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg antar at det vil legge seg på et tall mellom 3 og 4 millioner solgte kopier. Det er absolutt respektabelt for en serie som ikke har fått det samme reklamepushet som Gears of War. Fikk ikke KillZone 2 et enormt reklamepush da? Var jo like mye reklamer for det rundt omkring som til Gears. Samtidig var det jo også KillZone 2 på kinoskjerm her i Trondheim ihvertfall. Og plakater på alle Platekompani-butikker osvosv. Husker også en viss anmeldelse som skapte furore på forumet rett før gamer.no skilte seg ut Kanskje anmeldelsen ikke var helt på jordet likevel? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 En anmelder som mener TimeShift er bedre enn Killzone 2 er et stykke ute på jordet, ville jeg nå si. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg antar at det vil legge seg på et tall mellom 3 og 4 millioner solgte kopier. Det er absolutt respektabelt for en serie som ikke har fått det samme reklamepushet som Gears of War. Fikk ikke KillZone 2 et enormt reklamepush da? Var jo like mye reklamer for det rundt omkring som til Gears. Samtidig var det jo også KillZone 2 på kinoskjerm her i Trondheim ihvertfall. Og plakater på alle Platekompani-butikker osvosv. Husker også en viss anmeldelse som skapte furore på forumet rett før gamer.no skilte seg ut Kanskje anmeldelsen ikke var helt på jordet likevel? Killzone 2 har jo hatt MASSIV annonsering, med lansering på kino osv. Har også hatt enorme bannere i t-banetunnellen mellom Nationalteateret og Majorstua, for ikke snakke om all hypen.. Gamer sin anmeldelse, som skapte furore, var nok ikke så langt fra sannheten allikevel.. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg antar at det vil legge seg på et tall mellom 3 og 4 millioner solgte kopier. Det er absolutt respektabelt for en serie som ikke har fått det samme reklamepushet som Gears of War. Fikk ikke KillZone 2 et enormt reklamepush da? Var jo like mye reklamer for det rundt omkring som til Gears. Samtidig var det jo også KillZone 2 på kinoskjerm her i Trondheim ihvertfall. Og plakater på alle Platekompani-butikker osvosv. Husker også en viss anmeldelse som skapte furore på forumet rett før gamer.no skilte seg ut Kanskje anmeldelsen ikke var helt på jordet likevel? Anmeldelsen var helt på jordet. 'Nuff said. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Kan ikkje si gamer.no sin anmeldelse var representativ for killzone2's kvalitet. Det er eit godt spill som i hvert fall fortjener 9/10. Det gjer ingenting nytt, men det leverer på dei områda som er vitale for ein FPS. Så at kun 6% av installbasen har kjøpt spelet syntes eg faktisk var litt rart. Spørst om det vil selje mer over tid. Endret 7. april 2009 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Enig, kjente meg ikke igjen i Gamer sin anmeldelse når jeg rundet Killzone 2. Uten tvil et av de dårligste omtalene jeg har lest. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kvifor sviktar ps3 eigarane sitt eige toppspel? Er x360 spelarar rett og slett meir kjøpekraftige enn ps3 gutta ? Mange tilhører muligens samme gruppe som meg; Jeg kjøper meg PS3 hovedsaklig for å ha et mediacenter med Blu-Rayspiller. Dersom jeg skal kjøpe meg spill, så blir det spill i samme tralle som Little Big Planet og Street Fighter, typisk konsollspill. "Hjernedød" FPS appelerer for min del, mer til pc. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvordan er Killzone 2 kontra CoD4 i multiplayer? Kommer fra PC verden selv og er skeptisk til 30fps, blir det ikke litt treig styring? Har bestilt, så kommer vel med en kommentar her selv etterhvert. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Først sier "nesten alle" at spillet blir lagt vekk fort, at det er 12 på dusinet, at det "kun har bra grafikk", så sier dere at spillet fortjener 9/10..??? Er dere grafikkhorer hele gjengen?+ Seriøst, jeg har spilt killzone 2 og det er faen meg ikke et 9/10 spill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå