zredna33 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hei.. Jeg lurte på om det var noen som vet hvor man kan få tak i de japanske Weekly shonen jump? Jeg har lett og lett, men de er ikke lette å finne.. Noen som vet hvor jeg kan få de fete fingrene mine i et av de? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Siden du er ute etter disse bladene kan du kanskje japansk? Hva med å ta kontakt med det japanske forlaget over telefon? Her er et Yahoo-svar: http://answers.yahoo.com/question/index?qi...23200109AA8rLHi Telefonnummeret er nok til det amerikanske bladet, men det antydes at de kan hjelpe deg likevel. Lenke til kommentar
zredna33 Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Takker.... Kan ikke Japansk skikkelig.. Men kan en del... Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 hvis du subscriber sender de til norge om de måXD skjenner en kar i tyskland som får det sendt til seg hver uke og han måtte ikke gjennom noe annet en den vanlige bestillings sia på siden dems. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå