k.n.b Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ja, lyset foran benken gjorde seg bra. Men lyset innimellom greinene i treet bak så litt merkelig ut. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Er helt enig med dere, legger til en ny versjon... Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Artig dette siste bildet ditt. Ser nesten ut som et bilde tatt gjennom en flaske mot et speil ;o) Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Artig dette siste bildet ditt. Ser nesten ut som et bilde tatt gjennom en flaske mot et speil ;o) Takk:) Det er tatt inn i tørketrommelen faktisk Dagens: (8. april) Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 9. april: Hordnesskogen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg synes at bildet for den 8. ble for mørkt. I motsetning til dagens (9.) Fin dramatisk himmel mot sihuettene av trærne. Tom Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg er uenig med Tomsi42 (for én gangs skyld). Synes 8 april var akkurat passe mørkt - passe dystert (stemningsfullt) Fin innramming av bildet med det diffuse. 9 aprl var også fint, men ikke like stemningsfullt (synes nå jeg). Fikk meg til å tenke på Apocalypse nå - av en eller annen grunn (tror det var himmelen). Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Ken dere bli enige??!! Neida, bare tuller Takk for fin kritikk! Kristian Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 9. april var flott. Enig med Tomsi her. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Syns det er kult å se hvordan stemningen i bildene blir forsterket i sort/hvit. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg synes både 8. og 9. er flotte bilder og ikke for mørke. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Liker nr.7 og nr.9. Flotte tolkninger av motivene med fine toner og komposisjon. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Tusen takk alle sammen (: Må se å få brutt stillheten nå, kan ikke ligge på etterskudd med dårlig samvittighet når skolen begynner.. To bilder som bryter med utfordringen denne gangen, de funket rett og slett ikke i sort/hvitt 10. april: Mr. lonely 11. april: Spillegal (resized) 12. april: Broken wing 13. april: Solnedgang Må jo få skryte litt over april-været i Bergen: 23 grader og soool! Endret 14. april 2009 av Security Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Liker nr.7 og nr.9. Flotte tolkninger av motivene med fine toner og komposisjon. Jeg kan bare henge meg på Kjetil-H her, likte også disse to. Må si jeg likte de to fargebildene også, nydelig solnedgang 13. april. Den noe overdrevne oppskarpingen (antar at det er det) fungerer også overraskende nok på horisonten og personen på "Mr. lonely", men det fungerte ikke så godt på greinene til venstre. Jeg blir også nødt til å innrømme at jeg likte "Spillegal" og "Broken wing" også. Men "Spillegal" hadde fungert bedre om bildet hadde blitt krympet noe. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Jeg kan bare henge meg på Kjetil-H her, likte også disse to. Må si jeg likte de to fargebildene også, nydelig solnedgang 13. april. Jeg blir også nødt til å innrømme at jeg likte "Spillegal" og "Broken wing" også. Takker for det(: Den noe overdrevne oppskarpingen (antar at det er det) fungerer også overraskende nok på horisonten og personen på "Mr. lonely", men det fungerte ikke så godt på greinene til venstre. Enig i det, får se om jeg tar meg tid til å lage en bedre versjon (; ..men "Spillegal" hadde fungert bedre om bildet hadde blitt krympet noe.. Fixed 14 april: Lite inspirasjon og kreativitet i dag, så jeg tok en ny vri: () Ikke på noen måter perfekt, verken det tekniske eller "det andre", men jeg har bestemt meg for å prøve å ta et bilde om dagen, og da må det nesten bli noen sånne.. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) ..men jeg har bestemt meg for å prøve å ta et bilde om dagen.. Og hvor lenge klarte jeg å holde det? 16. april: "Let there be light:" Endret 16. april 2009 av Security Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Heh - morsomt motiv med strømboks og lys bak.. Syntes påskeliljen var spesielt morsom - ser ut som om det ene bladet har tatt seg en god bit av to av de andre - bladet ser jo sint ut!! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ny vri liker jeg. Sort/hvit passer godt med den litt gammeldagse skriften. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå