Gå til innhold

Aprilfest 2009 - Kau - Black&White


Anbefalte innlegg

Bruker: Kau

Utfordring: B&W

Deltakernivå: Pingle

Utstyr: Nikon d90, 18-105mm objektivet, stativ, filtre, og annet små-stuff..

 

Da var vi allerede på 3. april før jeg hadde kommet i gang, tentamener og sykdom i en herlig blanding førte til forsinkelse...

 

Skal nå prøve å komme sterkere tilbake! Satser på å få inn noen bilder i påsken, så får vi se hvor dette ender.

 

Litt om meg: Går i 10. klasse på Slåtthaug ungdomsskole i Bergen, fikk mitt første speilrefleks før jul, og er "bitt av basillen"
:)
. Driver ellers med gitat, fotball, data speiding osv.. Håper jeg kan få litt utvikling i aprilfesten (:

 

 

Starter med et portrett av brodern, ikke så orginalt kansje, men det er en begynnelse ;)

 

post-145092-1238790011_thumb.jpg

 

Exif info:

 

f:1.8

Shutter:1/200s

iso: 200

Exposure: Manual

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper jeg kan få litt utvikling i aprilfesten

Nettopp noe av poenget med å delta i en utfordring. Trodde forøvrig at tentamen _var_ en sykdom jeg.

 

Røft utsnitt som nesten fungerer (med nesten mener jeg at det avkuttede øret enten burde vært helt med eller ikke med i det hele tatt). Eksponeringen ser jo upåklagelig ut.

Lenke til kommentar
Dagens motiv ble en påskelilje..

...

Litt feil fokus...?

Nydelig tonalitet i dette. Jeg synes det fungerer bra med fokus sånn som du har gjort det her, mesteparten av kronbladene er i fokus, men det er og mesteparten av støvbærerene, dermed er det greit at ikke trumpeten er det. Det kunne blitt et fint bildet med full skarphet hele veien også, men det er et annet bilde.

 

Ble veldig flott det opprettede utsnittet fra Lille Lungeren også! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...