cruelphotography Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Tatt på en liten jogge / gå tur idag =) Faktisk bare redigert i Lightroom (er sjeeeldent jeg gjør annet enn crop osv i LR ellers) http://blogg.cruelphotography.com Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Det første bildet ble velig abstrakt, er det regndråper som forårsaket det ? Stilig ble det i hvertfall. Bilde nummer to liker jeg også - ser nesten ut som et stearinslys på et kristent postkort Tom Lenke til kommentar
Conseptfoto Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Bilde nummer to liker jeg også - ser nesten ut som et stearinslys på et kristent postkort Ja bilde nummer 2 kunne du solgt til Pinsemenigheten så kunne de brukt det på forsiden av magasinet sitt :-) Mvh. Helge Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Hehehe. Jeg har sansen for nr. 2 jeg også. Må innrømme at jeg fikk de samme assosiasjonene. Vet ikke hvorfor jeg blir så lattermild, mulig jeg synes glorier er morsomt. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Likte bilde 2 best, jeg også. Artig vinkel, og godt, varmt lys. Men si meg, tar du med deg kameraet på joggetur? Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Tøff serie med bilder, der jeg har nr.3 som min favoritt Spenstig og fine farger Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Takk for kommentarer.. =d Kunne godt ha vært ett postkort ja =D om jeg hadde fjernet den refleksjonen i regndråpen på siden osv @themartine, ikke vanligvis.. men var litt stiv igår.. så viste det kom til å bli mere gåing enn jogging, og da går det greit å ha det slengt over skuldra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå