Conseptfoto Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hei igjen, prøver noe mer seriøst denne gangen. Jeg var og kjøpte noen kilo tørris i dag og her er noe av resultatet: Mvh. Helge Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jordbærbildet var skikkelig delikat Forresten, hvor får du kjøpt tørris? Og pris? Såg spennende ut å leke litt med slik! Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Synes de ble veldig delikate.. Synes DOF på jordbærene med fordel kunne vært større. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jordbærene så deilige ut! Originalt Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Disse var kule! Ikke dumt å leke litt med tørris! (hvor får du kjøpt det btw?) Bilde 1. Liker komposisjonen her. Eneste jeg er usikker på er om det er helt riktig farge på bæra. Kan være skjermen min som er litt "off". Ørlite mer saturation? Bilde 2. Stilig! Opplever imidlertid bildet litt skjevt pga perspektivet/vinkelen. Vurdert annen vinkling? Other than that, artige bilder! Endret 3. april 2009 av DFN Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jordbærbildet var fint! Bra komponert og utsnittet er fint. Likte ikke drink-glassene. Først og fremst faktisk stort sett pga det ikke ser ut som noe man vanligvis ville tyllet i seg eller luktet på.. Får litt sånn medisinmann-mikstur-aktig ut... Men jordbærene, nam! Lenke til kommentar
Conseptfoto Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Takk for mange hyggelige og gode tilbakemeldinger. Bildene er langt fra perfekte og det var ment som en test, blir nok bedre (kjøpte 3 kilo tøris). Her er enda ett: Tørris får dere kjøpt hos YARA og koster 75,- pr. kilo og som holder seg 1-2 dager i fryseboksen hjemme. KORRIGERT: PS! Husk å pakke tørrisen inn i aviser før du legger den i frysen (fryseren min var ikke kald nok og tørrisen forsvant over natten). Mvh. Helge Endret 5. april 2009 av rosseha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå