Snitches Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hei! Jeg fikk for ca et år siden hjelp til å sette opp et stereoanlegg i bilen min, bestående av to polk db høytalere i dørene foran og to peerless bassmellomtoner bak, koblet til pioneerspilleren min via en Rockford Fosgate Power T400-4 forsterker. Jeg har ikke den beste peilingen på bilstereo, men synes anlegget spilte knall. Så skjedde det at lillebroren min lånte bilen, lot lyset stå på over natta og batteriet ble utladet. Etter en jumpstart av batteriet så spiller ikke høytalerene lenger musikk, men kun bass-vibrasjonene. Det er ingen feilmeldingslys på forsterkeren og om jeg kobler høytalere direkte til cd-spilleren får jeg musikk. Tror jeg har prøvd alt av audio-innstillinger på spilleren, men får ikke noe ut av de som er koblet om forsterkeren. Noen som har forslag til troubleshooting/hjelp? pft Sindre Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Høres ut som om ett lowpassfilter. Sikkert på rca-utgangen på spilleren. Se om du finner noe innstillinger for rcautgangen i menyen til spilleren - den skal ikke stå som "sub" og om du finner noe lpf-greier, skru av det. Lenke til kommentar
Snitches Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Høres ut som om ett lowpassfilter. Sikkert på rca-utgangen på spilleren. Se om du finner noe innstillinger for rcautgangen i menyen til spilleren - den skal ikke stå som "sub" og om du finner noe lpf-greier, skru av det. Takk! Skal testes ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå