Trondster Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Zuiko løøøøve!! Fortjener et soundtrack av Barry White! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Denne er til dere oof-highlights suckers! (tatt i natt, selv om exif kanskje er en time sen) "Zuiko love" Bærre lekkert. Og jeg er ikke en "OHS", en gang. Får litt Flower Power feeling her. Tom Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Takk for kommentarer folkens. Kveldens bilde er knapt noe mesterverk. Men jeg er litt syk og stressa for eksamen :/ ISO 800, ikke spesielt imponerende. Ser pittelitt bedre ut på mørk bakgrunn. "Bench" Endret 22. april 2009 av Ingardj Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 "Flower softness" Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Pent! Fin skarphet på blomsten og veldig kul bakgrunn! Hva har du brukt? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Det er lys i bakgrunnen Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ja, skjønte såpass. Men siden det var så rødt og mange sirkler. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Haha, jeg regna med det Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 "Flower softness" Guri. Det der var like hårete som "Zuiko Love". Men jeg lurer på om ikke dette var enda et hakk bedre. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Det er vakkert der du lever på f/1.2, og det krever mer enn et lyssterkt og fargevennlig objektiv for å få til det! :smileysomtaravhattenogbukker: edit: ser det mangler en smiley her på akam... Endret 20. april 2009 av kaian Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Hehe, k.n.b, det er veldig hårete Takk veldig mye kaian :smileysomtakkerogbukkerveldigmye: Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 "Flower softness" Oh yeah! Me wants a cream machine too! :siklesikle: Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det k.n.b sa det er gøy når forvirringssirklene blir så store at en kan komponere med dem. Vakre farger og motiver! Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har ikke fulgt så mye med på aprilfest og annet på forumet i det siste pga liten tid..., men måtte jo innom forsideartikkelen som var i dag. ... og havna inn i tråden din etterpå og må si at jeg er mektig imponert! Fantastiske bilder du har prestert... Hatten av fra min side! Lykke til videre! ... og takk for inspirasjon! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Takk arnold_layne, Kjetil-H og kiskogl! Åh jeg skulle ønske det var vår ute og masse blomster, gress og liv! Det er jo enda 8 dager igjen, så jeg satser på at det blir noe bilder til. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Utrolig flotte og fargerike bilder. Inspirerende tråd. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 "Zuiko love" Pardon my french, men fuck yeah! Det der var sinnsykt kult. Spinnvilt. Bra jobba! Defintivt ikke bokeonani - her snakker vi fullbyrdet samleie. Wow. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Thanks people! Jeg hadde noen å velge i mellom i kveld. Valgte et jeg selv er fornøyd med "No one is waiting" Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Thanks people! Jeg hadde noen å velge i mellom i kveld. Valgte et jeg selv er fornøyd med "No one is waiting" Ikke noe dårlig valg dette. Det har vært mye lekre DOF kuler nå, så det var kanskje på tide med litt luftforandring Tom Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Thanks people! Jeg hadde noen å velge i mellom i kveld. Valgte et jeg selv er fornøyd med "No one is waiting" Ikke noe dårlig valg dette. Det har vært mye lekre DOF kuler nå, så det var kanskje på tide med litt luftforandring Tom Var greit å få skikkelig testet vitsen med f/1.2 Spesielt dette bildet hvor jeg fikk 1/15 av et sekund, en del under grensen for hva som er komfortabelt å håndholde. Men med feks f/2 osv ville det ikke vært mulig.. Det andre bildet jeg tok like ved var det litt mer lys i.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå