Crytrus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hei. Jeg har Nikon D40 speilrefleks. Jeg har sett i noen studior og hos kjente fotografer, så kommer bilde dem har tatt, rett opp på en litt større skjerm. Jeg lurte da på om dette var mulig med mitt kamera? Må jeg ha et spesielt kamera? Hvis det går, hvilken kabel må jeg ha? Håper på svar Lenke til kommentar
Hr_Flick Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Med softwaren Camera Control Pro fra Nikon, en bærbar PC og en USB-kabel burde dette gå fint.. Lenke til kommentar
arela Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg kjenner ikke D40, men om den har LiveView, så er CameraControlPro veldig ok. Hvis ikke er det igrunnen bortkastet. Jeg bruker CCPro på min D300, og det virker suverent, mens det ikke er samme muligheter med min D2X. Med Mac finnes det vistnok muligheter uten Nikon CCPro, men jeg har ingen aning om hvor avansert det er. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Har Canon også noe software til dette? Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Har Canon også noe software til dette? Følger med alle slr fra Canon. EOS utility Lenke til kommentar
arela Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 gratis til og med, mens til Nikon koster det flesk. Lenke til kommentar
Equanox Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 vet noen om Sony har denne muligheten i softwaren sin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå