monirha Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg venter inn noen penger fra en Dnb konto. Jeg har en lokal sparebank, så vet det kan ta noen dager. Men blir så forvirret for noen ganger går det med gang. Pengene vart betalt i 4 tiden i dag. Når blir det trekt? Må jeg vente helt til mandag? Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 De er inne på konto kl 08 på mandag. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Sikker på det? Tror ikke Dnb har noe kjøring før på mandag, og at den lokale sparebanken ikke mottar de inn før tirsdag. Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det veit jeg ikke, men min gamle sjef kjørte alltid lønn fredag kl fire og de var alltid inne på konto mandag kl åtte. Hun hadde nordea tror jeg, og jeg har dnb nor. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hun hadde nordea tror jeg, og jeg har dnb nor. Fra forretningsbank til forretningsbank så går det fortere enn om man overfører fra sparebank til forretingsbank eller omvendt. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 DnBNOR kan vel knapt kalles forretningsbank etterat de slo seg sammen med Sparebanken NOR. Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Fra forretningsbank til forretningsbank så går det fortere enn om man overfører fra sparebank til forretingsbank eller omvendt. Det er det samme med Sparebanken Møre. Pengene er på konto neste virkedag. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hva ble fasit; trådstarter? Lenke til kommentar
monirha Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 glemte helt å svare.. Sol79 hadde rett kl 08 Lenke til kommentar
phphans Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det varierer fra bank til bank. Skandiabanken kjører f.eks. transaksjonene mot BBS ca kl. 12.15 på dagen og en gang i løpet av natten. Hvis man legger inn en betaling fra Skandiabanken kl. 11 til en bank som har utveksling med BBS kl. 8 og 16 vil de sannsynligvis være på konto en gang etter kl. 16 samme dag. Hvis begge utveksler kl. 8 og 16 vil man nok måtte vente til etter kl. 8 neste dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå