Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Beste Internett leverandør

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva mener dere er den beste, når det gjelder support og levering av angitt hastighet?

Syntes NGT er kjempe bra!! :D Får 1248k/512k med bravo :D  :D

Hei!

Vet ikke hvem leverandør som er best men etter min erfaring så er Tiscali en av værstingene på markedet :roll: Mitt råd til Dere som vurderer og få adsl fra Tiscali er: LIGG UNNA. :evil: FINN NOEN ANDRE :wink:

Znoken

Lenke til kommentar

Har Bluecom og er fornøyd (vel, etter at jeg faktisk FIKK internett, noe som tok tid pga Telenor som dreiv og endra noen verdier). Prisen kunne nok vært litt bedre, men får et bra produkt i det minste. Hadde Telenor tidligere...fornøyd der også egentlig, utenom support og den generelle holdningen i firmaet. Byttet av prinsipp.

Lenke til kommentar
Har hørt NGT er ganske bra. Men bor du i rogaland så venter du kanskje på brebåndet fra Lyse. 2mbit for 300 å noe i mnd (og 10 for et par hundre mer). Gleder meg vildt til det kommer (hvis det kommer da :/)

- Azton

Er jo bare noen få gater i hver by.... :cry::cry:

Lenke til kommentar
Har hørt NGT er ganske bra. Men bor du i rogaland så venter du kanskje på brebåndet fra Lyse. 2mbit for 300 å noe i mnd (og 10 for et par hundre mer). Gleder meg vildt til det kommer (hvis det kommer da :/)

- Azton

2mbit for 449/mnd, 10mbit for 699/mnd. (litt lenge siden jeg bestilte så jeg husker ikke helt lenger)

håper de er ferdige her hos meg i løpet av mai iallefall...

Lenke til kommentar
Vil si at NextGentel er best, best pris og hastighet, leveringstida og kundestøtten er det heller ikke noe å si på.

må si meg enig her, når man først kommer gjennom til support så kan de det de skal vanlig vis om man ikke er uheldig :smile:

Lenke til kommentar

Er fornøyd med Telia Bredband jeg.

Bor i ei lita bygd mitt i skogen og har 512/512 kbps linje fra Telia.

Siste året har linja vært nede ved 2-3 anledninger, og da var den nede i 3-4 minutter hver.

Når det gjelder uploadhastigheten ligger den stabilt på rundt 704 kbps.

Mvh Pysj`n

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...