C0bra Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Hva mener dere er den beste, når det gjelder support og levering av angitt hastighet? Syntes NGT er kjempe bra!! Får 1248k/512k med bravo Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hva mener dere er den beste, når det gjelder support og levering av angitt hastighet? Syntes NGT er kjempe bra!! Får 1248k/512k med bravo Hei! Vet ikke hvem leverandør som er best men etter min erfaring så er Tiscali en av værstingene på markedet Mitt råd til Dere som vurderer og få adsl fra Tiscali er: LIGG UNNA. FINN NOEN ANDRE :wink: Znoken Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Har NGT og er meget fornøyd jeg...har aldri hatt problemer med linjen... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Har Bluecom og er fornøyd (vel, etter at jeg faktisk FIKK internett, noe som tok tid pga Telenor som dreiv og endra noen verdier). Prisen kunne nok vært litt bedre, men får et bra produkt i det minste. Hadde Telenor tidligere...fornøyd der også egentlig, utenom support og den generelle holdningen i firmaet. Byttet av prinsipp. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 NGT bruker jeg nå. De er geniale, helt til du kommer i kontakt med kundestøtte deres... Ellers vil jeg jo anbefalle BBF Lenke til kommentar
FloppyFrank Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Vil si at NextGentel er best, best pris og hastighet, leveringstida og kundestøtten er det heller ikke noe å si på. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hva enn du finner på så ALDRI velg tiscali MAD ping på alle servere i alle spill og dårlig support Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Hva enn du finner på så ALDRI velg tiscali MAD ping på alle servere i alle spill og dårlig support Hehe ligger på 20-30.... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Har noen prøvd Priority Telecom? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Har hørt NGT er ganske bra. Men bor du i rogaland så venter du kanskje på brebåndet fra Lyse. 2mbit for 300 å noe i mnd (og 10 for et par hundre mer). Gleder meg vildt til det kommer (hvis det kommer da :/) - Azton Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Har hørt NGT er ganske bra. Men bor du i rogaland så venter du kanskje på brebåndet fra Lyse. 2mbit for 300 å noe i mnd (og 10 for et par hundre mer). Gleder meg vildt til det kommer (hvis det kommer da :/) - Azton Er jo bare noen få gater i hver by.... Lenke til kommentar
HawP Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Har hørt NGT er ganske bra. Men bor du i rogaland så venter du kanskje på brebåndet fra Lyse. 2mbit for 300 å noe i mnd (og 10 for et par hundre mer). Gleder meg vildt til det kommer (hvis det kommer da :/) - Azton 2mbit for 449/mnd, 10mbit for 699/mnd. (litt lenge siden jeg bestilte så jeg husker ikke helt lenger) håper de er ferdige her hos meg i løpet av mai iallefall... Lenke til kommentar
chma Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Vil si at NextGentel er best, best pris og hastighet, leveringstida og kundestøtten er det heller ikke noe å si på. må si meg enig her, når man først kommer gjennom til support så kan de det de skal vanlig vis om man ikke er uheldig :smile: Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Syntes også NGT er velde gode, har god og stabil linje hele tia med 1024/512. Denne er faktisk litt høyere, sånn nærmere 1200/600 stort sett hele tia Grei pris har de også. Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Fornøyd med NGT, men det tok sin tid å få levert tjenesten + noe rot med regninger, men nå er alt ok. Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Er fornøyd med Telia Bredband jeg. Bor i ei lita bygd mitt i skogen og har 512/512 kbps linje fra Telia. Siste året har linja vært nede ved 2-3 anledninger, og da var den nede i 3-4 minutter hver. Når det gjelder uploadhastigheten ligger den stabilt på rundt 704 kbps. Mvh Pysj`n Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 jeg testa Priority Telecom før og da hadde di dritt bra linje men di er dyre og ikke for privat kun bedrift. 4mbit koster 10 000kr i mnden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå