dahwan Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Så en artikkel her på forumet for ei god stund sida. Det handlet om et firma som hadde laga et PCI kort som kunne linke flere skjermkort sammen, uansett hvilke skjermkort det var (ex. 7800 GTX + ATI HD 4850) Og skalerte utrolig bra. Jeg har glemt hva både firmaet og PCI kortet hette, men hvorfor har det ikke slått an? Det er lenge sida artikkelen. Anyways, hvis noen vet hva jeg prater om, kunne de linket meg til firmaets hjemmesider eller noe? Takk Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Beklager at jeg ikke kan gi deg noen videre tips, da dette blir nytt for meg. Men hvis ikke noe slikt slår ann så er det som regel alltid garantert en stor svakhet i det hele. Kan være alt fra manglende driverstøtte i spill eller lignende, eller ustabilitet, eller lignende. Konseptmessig så syntes jeg ikke det hørtes så fantastisk ut akkurat. Men spennende om noen vet noe mer. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Du tenker på Lucid Hydra chipen. Denne er fortsatt under utvikling og jeg tviler på at vi får se den i år. Mange frykter at det ikke kan leve opp til hypen også, vi får se. http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=3379 Endret 3. april 2009 av 007CD Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Der var den, ja ^^ Jeg var halvsikker på at den var ute innen nå med tanke på hvor lenge siden jeg leste artikkelen. Tror du spill-PCen min klarer seg med 1x 9800GTX frem til Hydras dager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå