Natrich Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hei! Skulle inn på C disken idag, men så komme denne meldingen opp: Hvis jeg skal inn på C disken så må jeg gå via kjør... Noen som vet hva som skyldes dette? Har ikke endra på noen innstillinger. Natrich Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hjelper dette: http://www.precisesecurity.com/blogs/2008/...esycledbootcom/ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Skrik! Norton oppdager det ikke... Ideer til hva jeg kan gjøre? andre måter å fikse det på? Natrich Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Står i guiden der, prøv å last ned Malwarebytes’ Anti-Malware Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Ooh, scrolla ikke heleveien ned. *kremt* på meg... Natrich Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 w00t! Har renska pcen for alt som heter orm og virus, men det er fortsatt samme feilmelding når jeg går prøver å gå inn på C disk... (Bilder under her) FØR: ETTER: Natrich Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Har du prøvd å tømme papirkurven? (recycled slo meg som er rar feilmelding) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Den er tom. Har ingen ormer/virus/annencrap på pcen... Rare greier. Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå