P0nduz Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hei For en tid tilbake brukte jeg et program lignende kjør men når jeg trykket ctrl+space dukket det opp en vindu på skjermen og skrev jeg f.eks. office så dukket alle office programmene jeg hadde installert opp i en liste og kunne velge det jeg ville kjøre og trykke enter! Noen som vet hvilket program jeg er på jakt etter? har ikke klart og finne det igjen. Takker på forhånd for svar. mvh Jan Christer Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Launchy? http://www.launchy.net/ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Når du har Vista er det vel ikke verre enn å trykke på windows-knappen og så bare skrive Office. Her på skole-pcen får jeg da opp all office-programmene. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Jeg bruker et litt annet oppsett enn standard og da fungerer ikke søkemotoren etter hensikten. Launchy fungerer bra ikke helt det jeg hadde men fungerer til det jeg trenger det til. Takker for raske svar:) Endret 3. april 2009 av Elrond Elensar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå