Ballajazzhus Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Hei.. Falt fullstendig for den brune skjorte til Rune på utstemminga 2.4. Skjorta hadde snøring på ermene og foran. Pls Terje Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Men til mer alvorlig: Så er det litt vanskelig og gjette. Har du et bilde eller noe? Endret 3. april 2009 av Kristian94 Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 3. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Tenkte kanskje mange fulgte med på serien, kanskje litt dumt å spørre om et plagg uten bilde. Men her er ett. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Litt OT, men kan jeg spørre om du deler pc med en kvinne? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Jeg ville bare prøvd meg frem i butikker som J&J, Carlings, JC og andre ungdommelige butikker. Endret 5. april 2009 av b-real Unødvendig krangling fjernet Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Det med J&J var fornuftig da, om jeg skulle gjette helt serriøst hvor den skjorta var ifra, ville jeg tippt J&J. Endret 5. april 2009 av b-real Unødvendig krangling fjernet Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Syns skjorta lå helt i samme stil som Jack & Jones, kanskje Carlings også. Men jeg tror hvis du kjøper en brun skjorte og ikke knepper det helt igjen så får man noenlunde samme effekt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Så tror jeg dere alle kan ta dere en stor avslappingspille og heller rope ut vinduet hvis dere blir sinna for småting. Har slettet og redigert et par innlegg her som egentlig ikke hjelper trådstarter i det hele tatt. Hold dere til emnet folkens og er dere ute etter å krangle så kan dere sikkert finne andre arenaer å bedrive slik krangling på Innlegget kommenteres ikke, tilbakemelding tar en via PM. Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Den skjorta var heftig!! Si ifra om du finner ut hvor den kan kjøpes (gjerne i annen farge).. Endret 18. april 2009 av hopeless22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå