nefarian Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hun kom ut av huset sammen med en mann som ikke var hennes ektemann derfor må vi straffe henne. Det er visse grenser du ikke krysser, sier talsmann for Taliban, Muslim Khan til The Guardian. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=571551 Ja, nå er vel hijab-supporterne ekstra glade. Lenge leve Bush! Lenke til kommentar
Bata Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Jepp, hadde politiet i Norge kunne gått med hijab så hadde det vært 70 piskeslag og vanntortur i tillegg. Jeg lover deg, HIJABEN VIL FØRE MEG OG MINE SOSIALISTMUSLIMNAZIBRØDRE til tronen over først Norge, så Europe og til slutt VERDEN, mwuhuhahhahahahahhahahahahahahagahahahaha. Edit: Typo. Endret 3. april 2009 av Strindmo Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Tråden flyttes til "Oppslagstavlen" i henhold til gitte føringer. Eventuell reaksjon på moderering kan gjøres på pm Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 http://www.guardian.co.uk/world/video/2009...valley-flogging Smått sterke scener. Ikke for de minste. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jepp, hadde politiet i Norge kunne gått med hijab så hadde det vært 70 piskeslag og vanntortur i tillegg. Jeg lover deg, HIJABEN VIL FØRE MEG OG MINE SOSIALISTMUSLIMNAZIBRØDRE til tronen over først Norge, så Europe og til slutt VERDEN, mwuhuhahhahahahahhahahahahahahagahahahaha. Edit: Typo. Er det ikke sosialistmuslimnaziSØSTRE? Jeg mener, hun som startet hele greia var jo en 23-årig politi-wannabe. I Iran er det jo forbudt å være homo, men lov å skifte kjønn. Jeg er helt sikker på at det må være en sammenheng. Har bestilt kirurg, og skal i ukentlig terapi vekselvis hos Esben Esther og Mullah Krekar for å stille forberedt. Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 for noen dyr. dette her er bare til å spy av. Lenke til kommentar
blackcurrant Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Ja, nå er vel hijab-supporterne ekstra glade. Militærkvinner i Norge og Afghanistan kan gå rundt i kva dei vil for min del, so lenge dei hjelper fram eit alternativ til Taliban og Al Qaeda. Men dette var vel ein avsporing. Endret 5. april 2009 av blackcurrant Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) er jo de som vil praktisere dette i Norge også. frister veldig å si at de skulle vert pisket. Endret 5. april 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 sykt, rett og slett sykt. Utrolig at visse deler av verden ikke er kommet lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå