Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2003 Eller eventuelt ikke aldersgrense, men iq-test. Var endel lame folk i `98 når jeg var.. Drittonger fins i mange aldre.... hør, hør. '98 var mitt siste år på tg. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2003 hmm '98 var da det siste året før høytaler restriksjonene kom? Og det året mange mener hadde den beste stemmninga... Lenke til kommentar
ilex Skrevet 3. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2003 har giddet å stikke på TG to ganger, '98 og '99. '98 var langt bedre.. og da hadde jeg ikke med meg pc heller, snylta hos andra, hehe. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2003 har giddet å stikke på TG to ganger, '98 og '99. '98 var langt bedre.. og da hadde jeg ikke med meg pc heller, snylta hos andra, hehe. hvem faen drar på TG uten PC? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2003 hvem skitt drar på TG uten PC? Har du ikke sett alle småjentene som tråler rad og og rad ned etter kjekke gutter? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 3. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2003 hvem skitt drar på TG uten PC? hadde perm fra force'n. hadde jo noen venner som var der, så jeg bare "stakk" innom. husker ikke hvor mange dager jeg var der jeg Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2003 hvem skitt drar på TG uten PC? Har du ikke sett alle småjentene som tråler rad og og rad ned etter kjekke gutter? tilogmed de har med seg PC ..(mange som ikke tror det men det er sant) Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 3. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg synes 15 års grense hadde vært best! For jeg er 15 neste år + at da SKAL jeg uansett være med.... om jeg kmmer meg nedover er en annen sak... :oops: Lenke til kommentar
The zero Skrevet 16. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2003 jeg håper indelig på 18 års grense til neste år .. synd det ikke var det i år .. i værstefall 16.. Det håper ikke jeg... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2003 jeg håper indelig på 18 års grense til neste år .. synd det ikke var det i år .. i værstefall 16.. Det håper ikke jeg... Fordi?? Da slipper man jo fjortissene!! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2003 Fjortiss er en tilstand gutt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2003 Fordi?? Da slipper man jo fjortissene!! psst! [hviske]jeg tror han er en av dem[/hviske] Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2003 Selv om eg sjølv er 15 så mener eg faktisk at 16 er en ganske rimelig grense ettesom dette er en så stor "event". Mesteparten av fjortissene er jo på en alder roundt om fjorten da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå