SidVicious Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kan mann koble iPhone til en pc og surfe på pcen via iPhonen? Isåfall ville det vært helt konge! Og hvilke hastigheter kan mann få da med feks telenor sine abonnement? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ville vel bli nokså dyr surfing det.. RandiA Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Ja, men Surfprat XL til Telenor har jo Datatrafikk - ubegrenset bruk. Da blir det jo gratis. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 For så vidt, men vær obs: For å sikre at alle våre kunder opplever tilgang til og god ytelse, forbeholder Telenor seg retten til å begrense overføringshastigheten for ditt abonnement til maksimum 100 kbit/s dersom bruken overstiger 5 GB per kalendermåned i to måneder eller mer. http://www.telenor.no/privat/mobil/abonnem...surfprat_xl.jsp Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Gjelder det samme for Netcom? Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal gå for netcom eller telenor. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Kan man bruke iphone som modem nå? Uten å "hacke" den? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Gjelder det samme for Netcom? Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal gå for netcom eller telenor. Netcom har samme klausul ja, bare at de strøyper på 4gb. Les, Telenor strøyper ikke før du har over 5gb 2 kalendermåneder på rad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå