lodott Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hum.. virker da merkelig at et nytt skjermkort kan ha noe å si..., og jeg ser heller ingen vits i å sette inn et dårligere skjermkort.. det vil jeg jo tape på... Så da blir hele vitsen med å klokke borte... Tidligere hadde jeg Voodoo Banshee.. men det var samme som skjedde da... Teorien om at cpuen ikke takler høyere fsb virker mer sannsynlig.. men jeg vet ikke helt jeg... [ Denne Melding var redigert av: lodott på 2002-01-25 15:10 ] Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 hehe...til dere som ikke larer å få fsb over 100 mhz: Ta en titt på RAMen. fikk med et sjokk jeg, når jeg oppgraderte til 500`n min. De IDIOTENE på GANDLAF DATA hadde satt inn en 64mb pc66!-brikke, jeg koldt på å kverke trynet på skjefen der.(stemora mi jobba der) Et annet tips til dere som har ALI Aladdin 5- chipset. det sies at dettte er det raskeste AT-chipsetet, og det kan jeg love dere at det er! JEg fikk min fsb helt opp på 125mhz, og orginalen er 100! da ble jeg nesten inponert ass. men så fikk det følger for pci og agp da....pci var på 42/44mhz eller noe. og AGP var på hele 72/76!!!(husker ikke tallene helt, er lenge siden.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå