sedsberg Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hei alle sammen igjen...Kan det ha noe med det at jeg har sittet med det øret som jeg har øre sus, imot ett åpent vindu som det har blåst inn i flere dager mens jeg satt på dataen? Har litt vondt i det av og til så kanskje det er ørebetennelse? Det er absolutt en mulighet ja. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Du høre vell ikke en slags metallisk lyd i det øret også? hadde noe lignende og da mente legen at kanalen fra øre til munn var tett. eg veit no ikke om det men det gikk no over om noen uker. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 GÅ til en lege hvis du er SÅ bekymret! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Nå har jeg vært hos legen og funnet ut at jeg har trykk i øret. Kanlen mellom øre og svelg er tett. Fokk no nesespray og en neseinnhalator som jeg skal bruke i 10 dager. Hvis ikke det hjelper bærer det rett til ØNH-spesialist. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Nå har jeg vært hos legen og funnet ut at jeg har trykk i øret. Kanlen mellom øre og svelg er tett. Fokk no nesespray og en neseinnhalator som jeg skal bruke i 10 dager. Hvis ikke det hjelper bærer det rett til ØNH-spesialist. Ok håper det går over for deg da. For meg så gikk det over etter seks dager men kom igjen etter noen dager til men da varte det bare en dag. Nå har det holdt seg vekk i noen dager så kansje det er helt vekk fra meg nå=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå