brannmannsam Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Vet ikke helt om jeg har postet i riktig sted, men jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å sette om min speedtouch 516i modem fra ngt i bridge med en dlink 4300(eller hva det er jeg bridger til ><). Ngt nektet nemlig å hjelpe meg. Er ikke helt sikker på hva må gjøre. Noe kommando greier i telnet, pppoe på dlinken. Har prøvd litt med hjelp fra noen forum tråder, men er nok en del jeg misser på siden jeg mangler samme tekniske innsikt. Grunnen til at jeg vil prøve detter er at jeg vil gjøre et siste forsøk på å få min ps3 på nett. Uansett hva jeg gjør får jeg nat type 3 og upnp ikke-tilgjenglig. Oppsette er som følger: Internet --> Speedtouch516i --> Dlink-4300 --> PC'er/PS3/hjemmenettverk. Hvis noen kan gi meg en step-by-step guide hadde det vært fantastisk! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Har du sett her? http://www.ngtforum.net/viewtopic.php?t=154 Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Ja har sett siden, å prøvd det. Men da velger PPPoE på dlinken å skriver brukernavn og passord får jeg ikke koblet til. Men jeg mener, er dette den eneste løsningen? Har hørt det går ann å bruke ruteren som accesspunkt, slå av DHCP å bytte fra WAN porten, men vil det hjelpe? Det virker som uansett hva jeg gjør får jeg restriksjoner (nat type 3) på PS3en Edit: Jeg prøvde en gang til å sette den i bridge, med hjelp fra linken i posten over. Å da gikk det gjammen meg! Speedtouch står i bridge, å dlinken står i PPPoE med pass/brukernavn. Problem løst. Endret 3. april 2009 av brannmannsam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå