Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir hysterisk under orgasme

Gjest Guest_Jeansgutt20_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Jeansgutt20_*

Noen som har det som meg, jeg blir helt hysterisk når orgasmene kommer.

Har vært sexuelt opptatt av nytelse og best mulig orgasme siden tidlig tenårene. Kan holde på i timesvis, nesten å få orgasme. Kan ved å klemme hardt under penis, stanse orgasmen, etter å ha holdet på slik etpar timer, kan jeg bare fortsette til orgasmen raser gjennom kroppen min. Det kommer ikke sæd ut så jeg kan bare fortsette, etter noen minutter kommer orgasmen på nytt, kan holde på slik i timesvis. Når jeg er i denne stemningen blir jeg helt i ekstase, å blir helt hysterisk, får kramper å mister helt kontroll over kroppen å stønningen min blir jo sinnsykt vill da.

kan selfølgelig ta en vanlig runk å ferdig med det også da, men er helt fiksert på orgasme, å ender som oftest opp med sexuell nytelse som varer i timesvis. Går litt utover mine venner på den måten for jeg blir lite sosial i periodene når jeg er som mest kåt, da må jeg bare ha masse orgasmer. Føler at jeg er heldig, men greia er at jeg klarer å få orgasme uten sædsprut, pikken blir ikke slapp, kan bare komme igjen og igjen:) Når jeg først lar spruten fosse ut, kommer det veldig hardt å mye sæd ut, klare som regel 5-6 orgasmer med sædsprut etter alle de tørre orgasmene, men er da helt utkjørt å kan sove i over et døgn etterpå.

Er det normalt å være så kåt å så sex fiksert som meg, opplever noen andre dette jeg gjør, føler meg nesten litt unormal....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Opprett ny...