Ballemannen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er vi alle enige om at sentralisert makt til udemokratiske instanser er negativt? Eller er det noen som liker at lobbyvirksomhet og korrupsjon er med på å bestemme agenda for en hel verden? Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Lobbyvirksomhet og korrupsjon finner du i alle systemer, sånn er det bare. Sentralisert makt er ikke nødvendigvis ille, faktisk er det ikke så dumt. Hvor får dere den maktelite-delen fra? Hvor får dere politistaten og masseutryddelse fra? Er det ikke sånn lengre at man er uskyldig til det motsatte er bevist eller? Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Lobbyvirksomhet og korrupsjon finner du i alle systemer, sånn er det bare. Sentralisert makt er ikke nødvendigvis ille, faktisk er det ikke så dumt. Stikkordet var udemokratisk. Du ønsker vel ikke at en eller en annen sjef i Halliburton eller andre private selskaper er med å bestemme USA's geopolitiske strategi, som har fatale følger for en hel verden? Resten av innlegget ditt regner jeg at ikke var myntet på meg, så det lar jeg passere. At du godtar korrupsjon bare fordi det er "vanlig" er for meg uforståelig. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Lobbyvirksomhet og korrupsjon finner du i alle systemer, sånn er det bare. Sentralisert makt er ikke nødvendigvis ille, faktisk er det ikke så dumt. Stikkordet var udemokratisk. Du ønsker vel ikke at en eller en annen sjef i Halliburton eller andre private selskaper er med å bestemme USA's geopolitiske strategi, som har fatale følger for en hel verden? Resten av innlegget ditt regner jeg at ikke var myntet på meg, så det lar jeg passere. At du godtar korrupsjon bare fordi det er "vanlig" er for meg uforståelig. Nei, hele innlegget var bare for deg. Hvor har du den udemokratiske delen fra egentlig? Har du noen beviser på at de har tenkt å avskaffe demokratiet, eller er det bare spekulasjon? Har du i det hele tatt indisier? Jeg godtar at korrupsjon er noe vi ikke kommer foruten, selv om jeg ønsker vi slapp. Jeg ser dere er ikke vil at rike menn skal bestemme over verden, og det er jeg forsåvidt enig i. Og det finns en skikkelig enkel måte å fikse det på. Stopp finansiering av valgkamper og lobbyvirksomhet, samt frys alt av eiendommer og finanser som regjerings og stortingsmedlemmer har. Blir du folkevalgt får du så og så mye lønn og pensjon av staten, og det er alt du noensinne får fra nå av. Der, fikset. Rike menn har nå null politisk makt. Tadaaaaaa. Spørsmålet er om dere er villige til å gjøre det. Jeg tror nemlig at dere er her fordi dere liker å si at dere vet så mye mer enn alle andre og at resten er sauer. Jeg tror nemlig ikke at dere er villige til å gjøre noe med det. Om dere faktisk skulle starte et parti med dette som valgsak så skal jeg love å stemme på dere, om ikke resten av politikken deres er helt bak mål da. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er vi alle enige om at sentralisert makt til udemokratiske instanser er negativt? Eller er det noen som liker at lobbyvirksomhet og korrupsjon er med på å bestemme agenda for en hel verden? Nei, vi er vitterlig ikke det. Problemet er å veie opp demokrati mot fagstyrer. Vi trenger begge deler for å kunne styre nogenlunde effektivt. Det er derfor økonomer og økonomiske instanser har mye å si for pengepolitikken og at det finnes økonomer og andre fagkyndige innenfor alle ulike felt som står til tjeneste for de folkevalgte og utreder saker og alternativer, som er ansatt basert på kunnskap og kyndighet, ikke gjennom demokratiske prosesser. Ergo, makt til udemokratiske instanser er ikke nødvendigvis negativt. Hva er det som er så særdeles negativt ved det? Du hopper til konklusjonen at udemokratiske instanser fører til at lobbyvirksomhet og korrupsjon bestemmer agenda for en hel verden? Jeg tror du mister litt av poenget, selv med helhetlig folkevalgt eller folkestyre, vil det fortsatt være interesseorganer som bruker lobbyvirksomhet for å få gjennom sine preferanser, og man risikerer korrupsjon der også. Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Om dere faktisk skulle starte et parti med dette som valgsak så skal jeg love å stemme på dere, om ikke resten av politikken deres er helt bak mål da. Jeg skjønner ikke hvem du snakker til. Dere? Og nei, til radarparet over meg, jeg vil ikke bli styrt av aipac eller phizer eller exxon. Da er vi tydeligvis uenige på det punktet. Gjør ikke meg noe forresten. Nå kan dere gå hjem, klokka er 16. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Om dere faktisk skulle starte et parti med dette som valgsak så skal jeg love å stemme på dere, om ikke resten av politikken deres er helt bak mål da. Jeg skjønner ikke hvem du snakker til. Dere? Og nei, til radarparet over meg, jeg vil ikke bli styrt av aipac eller phizer eller exxon. Da er vi tydeligvis uenige på det punktet. Gjør ikke meg noe forresten. Nå kan dere gå hjem, klokka er 16. Jasså, så er det en mellomting mellom globalt konglomerat som styres av Dr. Evil og direkte demokrati? Nå kan vi gå hjem? Klokka er 16? Jaha? Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Om dere faktisk skulle starte et parti med dette som valgsak så skal jeg love å stemme på dere, om ikke resten av politikken deres er helt bak mål da. Jeg skjønner ikke hvem du snakker til. Dere? Og nei, til radarparet over meg, jeg vil ikke bli styrt av aipac eller phizer eller exxon. Da er vi tydeligvis uenige på det punktet. Gjør ikke meg noe forresten. Nå kan dere gå hjem, klokka er 16. Dere som i NWO konspirasjonsteoretikere. For jeg regner med dere alle vil ha makten vekk fra rike folk. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Spørsmålet er om dere er villige til å gjøre det. Jeg tror nemlig at dere er her fordi dere liker å si at dere vet så mye mer enn alle andre og at resten er sauer. Jeg tror nemlig ikke at dere er villige til å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Jeg synes dette bildet er passende på noen her : :!: Lenge leve uvitenhet. Lenge leve så lenge jeg har det bra tankegangen. Eller hva gutter? Endret 26. mai 2009 av Betroz Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg repeterer: Jeg ser dere er ikke vil at rike menn skal bestemme over verden, og det er jeg forsåvidt enig i. Og det finns en skikkelig enkel måte å fikse det på. Stopp finansiering av valgkamper og lobbyvirksomhet, samt frys alt av eiendommer og finanser som regjerings og stortingsmedlemmer har. Blir du folkevalgt får du så og så mye lønn og pensjon av staten, og det er alt du noensinne får fra nå av. Der, fikset. Rike menn har nå null politisk makt. Tadaaaaaa. Spørsmålet er om dere er villige til å gjøre det. Jeg tror nemlig at dere er her fordi dere liker å si at dere vet så mye mer enn alle andre og at resten er sauer. Jeg tror nemlig ikke at dere er villige til å gjøre noe med det. Om dere faktisk skulle starte et parti med dette som valgsak så skal jeg love å stemme på dere, om ikke resten av politikken deres er helt bak mål da. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Betroz, vil du forklare hva JFK sin tale skulle overbevise meg om? Eller velger du løsninga du så pent linker bilde til? Lenke til kommentar
Stig'n Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 skammelig.....her har jeg dratt opp Siv trollet TO ganger og ingen fører det videre - hvorfor ikke bare finne det ut selv: www.cfr.org <--Hvem er i et styre som tar nasjonale/internasjonale KRIGSavgjørelser - og samtidig LIKSOM utfører humanitært arbeid!? Ser litt tvilsom ut ja... Så det er grunn for alle konspirasjons teoriene. Spesielt når de ikke nevner noe som helst i media, annet enn NEW WORLD ORDER titler fra dagens/gårsdagens aviser... Bevis for at NWO faktisk finnes - kan tydes lett via media/historie/sitat/taler fra tidligere presidenter osv. trodde liksom dette skulle være en informativ post - denne bør flyttes, ettersom dere har "OVERDEBATERT" den - lol, fuckit all... stay ignorant...not my being Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg prøver en gang til: Jeg ser dere er ikke vil at rike menn skal bestemme over verden, og det er jeg forsåvidt enig i. Og det finns en skikkelig enkel måte å fikse det på. Stopp finansiering av valgkamper og lobbyvirksomhet, samt frys alt av eiendommer og finanser som regjerings og stortingsmedlemmer har. Blir du folkevalgt får du så og så mye lønn og pensjon av staten, og det er alt du noensinne får fra nå av. Der, fikset. Rike menn har nå null politisk makt. Tadaaaaaa. Spørsmålet er om dere er villige til å gjøre det. Jeg tror nemlig at dere er her fordi dere liker å si at dere vet så mye mer enn alle andre og at resten er sauer. Jeg tror nemlig ikke at dere er villige til å gjøre noe med det. Om dere faktisk skulle starte et parti med dette som valgsak så skal jeg love å stemme på dere, om ikke resten av politikken deres er helt bak mål da. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 skammelig.....her har jeg dratt opp Siv trollet TO ganger og ingen fører det videre - hvorfor ikke bare finne det ut selv: www.cfr.org <--Hvem er i et styre som tar nasjonale/internasjonale KRIGSavgjørelser - og samtidig LIKSOM utfører humanitært arbeid!? Ser litt tvilsom ut ja... Så det er grunn for alle konspirasjons teoriene. Spesielt når de ikke nevner noe som helst i media, annet enn NEW WORLD ORDER titler fra dagens/gårsdagens aviser... Bevis for at NWO faktisk finnes - kan tydes lett via media/historie/sitat/taler fra tidligere presidenter osv. trodde liksom dette skulle være en informativ post - denne bør flyttes, ettersom dere har "OVERDEBATERT" den - lol, fuckit all... stay ignorant...not my being Jeg klarer ærlig talt ikke å tyde om du er seriøs eller ironisk. Men det er ganske opplagt at en thinktank som CFR håndterer alt som har med utenrikspolitiske mål og virkemidler, og der er selvfølgelig både militære, politiske og humanitære alternativer underlagt dens interessesfære. Mener du bevis som i den opphakkede talen til JFK? Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 The Council on Foreign Relations er frontorgsnisasjon for Illuminati i USA http://www.bavarianilluminati.com/index.html For virkelig å forstå hva den nye verdensordnen handler om, og hvem som står bak så må vi gå noen år tlbake i tid. Illuminati ble grunlagt i 1776 av Adam Weishaupt. De fleste har trodd at Illuminati ikke eksisterte mer, men Illuminati er aktiv i dag. ikke under navnet Illuminati, men navn som the Bilderberger group, council of forreign relations og the trilateral commision De fleste vil vel bare avfeie dette som science fiction. Spesielt fordi det faktisk er laget noen science fiction filmer som omhandler Illuminati. Det fins mye online stoff om dette også, men mange er vel så skeptiske, samt blindt godtroende når det gjelder myndigheter ol. at de ikke vil akseptere noe online stoff som er sterkt kritisk til det myndigheter og politikere, samt andre av deres "kjæledegger" driver med. Men for dem som er åpne, og søker kunnskap så kan jeg anbefale følgende offline kilder. Makten bak makten av Per Aslak Ertensvåg The synagogue of Satan av Andrew Carrington Hitchkok The house of rothschild niall Ferguson Rise of the house of Rotschild av Egon Caesar Corti og Brian og Beatrix Lunn Det beste er at de som er interessert leser dette selv, slik at de forstår hvem som står bak, og hva dette dreier seg om. Det som fortsatt bare vil le dette bort, eller tror at NWO er en bra ting, får bare fortsette med det inntil videre. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Illuminati ble skapt for flere tusen år siden, som en vitenskapelig motstandsbølge til kristendommens forfølgelse. Er det NWO eller illuminato som prøver å ta over verden? Også prøver jeg for siste gang: Jeg ser dere er ikke vil at rike menn skal bestemme over verden, og det er jeg forsåvidt enig i. Og det finns en skikkelig enkel måte å fikse det på. Stopp finansiering av valgkamper og lobbyvirksomhet, samt frys alt av eiendommer og finanser som regjerings og stortingsmedlemmer har. Blir du folkevalgt får du så og så mye lønn og pensjon av staten, og det er alt du noensinne får fra nå av. Der, fikset. Rike menn har nå null politisk makt. Tadaaaaaa. Spørsmålet er om dere er villige til å gjøre det. Jeg tror nemlig at dere er her fordi dere liker å si at dere vet så mye mer enn alle andre og at resten er sauer. Jeg tror nemlig ikke at dere er villige til å gjøre noe med det. Om dere faktisk skulle starte et parti med dette som valgsak så skal jeg love å stemme på dere, om ikke resten av politikken deres er helt bak mål da. Om vi sier at NWO og illuminati er ekte, hva har du tenkt å gjøre med det? Du har vel ikke bare tenkt å stå her som en idiot og se på at menneskeheten blir slaver? Det er besynderlig blant konspirasjonteorister, at de er så ufattelig lite handlekraftige. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) OG talen til JFK? Vent litt... Illuminati ble skapt for flere tusen år siden, som en vitenskapelig motstandsbølge til kristendommens forfølgelse. Er det NWO eller illuminato som prøver å ta over verden? Illuminati ble laget som en motstandsbølge til kristendommen FØR kristendommen eksisterte som en religion? Endret 26. mai 2009 av Rampage 1 Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Han mente vel flere hundre. Dvs. opplysningstiden. Lenke til kommentar
Stig'n Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 skammelig.....her har jeg dratt opp Siv trollet TO ganger og ingen fører det videre - hvorfor ikke bare finne det ut selv: www.cfr.org <--Hvem er i et styre som tar nasjonale/internasjonale KRIGSavgjørelser - og samtidig LIKSOM utfører humanitært arbeid!? Ser litt tvilsom ut ja... Så det er grunn for alle konspirasjons teoriene. Spesielt når de ikke nevner noe som helst i media, annet enn NEW WORLD ORDER titler fra dagens/gårsdagens aviser... Bevis for at NWO faktisk finnes - kan tydes lett via media/historie/sitat/taler fra tidligere presidenter osv. trodde liksom dette skulle være en informativ post - denne bør flyttes, ettersom dere har "OVERDEBATERT" den - lol, fuckit all... stay ignorant...not my being Jeg klarer ærlig talt ikke å tyde om du er seriøs eller ironisk. Men det er ganske opplagt at en thinktank som CFR håndterer alt som har med utenrikspolitiske mål og virkemidler, og der er selvfølgelig både militære, politiske og humanitære alternativer underlagt dens interessesfære. Mener du bevis som i den opphakkede talen til JFK? gjør "leksa" di da vel...se end game er jo ETT eksempel...Eller LES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå