Dark Fire Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Så det du sier her er at det ikke er slik man teller "numerologisk"? Fox er altså lik 9, ikke 666? Du klarer ikke å tenke så veldig langt, nei? La oss starte med en basic forklaring på hva erlik-tegnet faktisk betyr. Erlik-tegnet representerer ikke total, conditionless likhet, men en likhet som kan bli representert logisk sett som likverdig. 1 og 1 er faktisk ikke 2, det er 1 og 1, først om du legger de sammen blir de 2. Fox er altså Fox, ikke annet. Så kan man "tukle med ordet" ved å f.eks si at Fox er F, O og X. F, O og X i alfabetisk tallverdi er 6, 15 og 24. Så om du vil skrive FOX i alfabetisk tallverdi, skriver du da nettopp: 6,15,24. Den "numerologiske metode" mener derimot at man skal legge disse sammen igjen med seg selv. Jeg har ikke studert okkultisme og kan ikke presisere nøyaktig hvorfor, selv om jeg har en grei logisk forståelse, en forståelse jeg tviler vil hjelpe deg særlig mye, men jeg prøver. Vært tall i følge den "numerologiske metode" blir da ganske enkelt: 6, 6, 6 (da 6 = 6, 1+5=6, 2+4=6). Om man absolutt vil legge disse sammen, noe man gjør i Numerologi for å finne den "dypeste essensen", og det man først og fremst bruker for å finne en typ "astrologisk"/numerologisk forståelse av navnet ditt, så gjør man det. Det er likevel ikke det vi leter etter her, som sagt fordi for å skrive "666" må man han minst 3 siffre. Som eksempel skal man ikke løse opp imaginære tall heller.. La oss likevel godta at Fox=Satan.Fox=666. Følg med.Jeg antar at dette ikke bare gjelder for Fox News? Det engelske ordet for "rev" er nettopp "Fox". Det er altså rimelig å si at dette dyret har tilknytning til djevelen, men gjelder dette bare i engelskspråklige land, eller bør vi passe oss også i Norge? Det har den absolutt. Du har aldri, aldri sett en slik forbindelse? Jeg husker ting selv fra barndommen, om at "Reven" var "Djeveldyret". Jeg hadde ingen anelse om hvor dette kom fra, og tror jeg stilte noen spørsmål rundt det, men som vanlig fikk ingen svar. Hva med den gamle TV-kanalen Fox Kids? Godt poeng! Den skal jeg skrive opp! Ikke minst, mitt favorittgodteri noensinne, Fox. Og Megan Fox, har hun kanskje solgt sjelen sin til djevelen for å oppnå sitt plettfrie ytre? Slutt å være barnslig. Megan Fox var født med navnet Fox. Godteriet 'Fox' og 'Nox' kan ha forskjellig opprinnelse, akkurat som at et menneske som har et bilde av en Rev ikke har tatt noe bevisst valg av å være noen "djevel-dyrker". Fox er en meget stor medie-organisasjon, og har større potensial for å ha valgt sitt navn med omhu og forståelse. Fox var uansett bare ett av noen få eksempeler jeg nevner her -- du drar dette langt ut av sammenheng og ønsker tydeligvis ikke å forstå. Akkurat som du sier at man kan "finne alt mulig om man vrir og vender på det", kan man finne alt humoristisk òg, ved å vri og vende på det. En liten kuriositet til slutt: Jeg så du nevnte at Volkswagen lager biler for Hitler-fans og djeveldyrkere Aldri sagt. Hitler var delaktig i å finne opp Volskwagen, og tydeligvis med okkult agenda. visste du at de har en modell som heter Volkswagen Fox? Nei. Hvilken "morsom" "tilfeldighet", du. Jeg har lagt merke til et hemmelig satanisk budskap i flere sangtekster. Ta en titt på det første eksempelet her, sangen "The Golden Walls of Heaven" av Bathory. Første bokstav i hver verselinje gir S A T A N. Silent watching gaze Across the blackened plains Two eyes like burning embers Awaits the moment for the North star to blaze Sythanagon winged Angel rides deaths wind To cloudless sky And sound a summon call of war Now burn does the skyline Soundless wings lacerate the night Angels of death emerge accross the sky Thorned heads spiky limbs climb the air up high Attack of the pearly gates Now wait for the sign... Seen now is His star Ablaze now risen in The sign of the one with A numbeer not a name Now given is the sign The Golden walls of heaven Sound is given now of charge A voice of war does cry The cry does sound the signal And the walls are stormed Now fly Swords are drawn in soundless flight Above the walls of gold The winged angels of death descend A thousand from above Now heaven is in its' last throes of death Sacred shrine of life and death Apharamons gold key The raping of holy interior And all concealed Now masturbated upon is throne of gold Scattered battered wings Along the palaces and streets Trophy of the victory Attached to spear of the Beast Now spitted at is the scalp of God. Om ikke dette var overbevisende nok, så ta en titt på teksten til sangen "Dies Irae" av Bathory. Hvis du tar første bokstav i hver verselinje her, får du: "C H R I S T T H E B A S T A R D S O N O F H E A V E N" Creed of eternal life I swore Held my candle of life to the void Risen from the dead I deaths powers wed In the name of the one with horns on head Sleep of eternity withdrawn as dark upon The life of mine drew the very end so near The price another life the gospel of the Horned one to spread shore to shore Eternally his words let hear Be silent listen to the wind crying out the Answer to all mankind call from other Side speach of horned divine To end your search in hope to find As sure night divides the day and as sure day divides the night Raging flames is allthat awaits us on the other side Doomed the very moment he calls See his star ablaze his children On the night the flames reach for the sky Night is comed to enter the never ending burning fire Onto you all his word is given Fear not reach to take his hand Hear our master calling us his children Eternal life is given death withdrawn As wolves among sheep we have wandered Victory lies beyond their spit and scorn Even the heavens shall burn when we are gathered Now when the flames reach for the sky Dies Irae Sjokkerer meg, og sjokkerte tydeligvis deg òg, at et Metal-band med logoen under putter slike "tilfeldige" beskjeder i tekstene sine Hva er poenget ditt, uansett? "Haha, Metal-band dyrker djevlen, haha, se så fantastisk barnslig jeg er"? Nei, jeg sitter her og venter på seriøs kritikk, men jeg satser på at du bare kommer til å fortsette med barnslighetene dine. Man kan spørre seg om hvem som slapp deg ut av barnehagen, men du hadde vel klart å fjertet ut enda en morsomhet som svar. *kn1s fn1s* Og for å poengtere: hvis du ovenfor faktisk sammenlignet Bathory med Fox, så er vi vel ganske enige; om det er like "latterlig" at Bathory putter Satan-budskap i sangene sine som Fox [News]. Finn en sang som har lignende åpenbare Satanistiske budskap i sangene sine, som du eller noen andre (som ikke er Frimurer e.l selv) kan dokumentere ikke har noen connection med Frimureriet, andre hemmelige organisasjoner/kulter, eller okkultisme. Hvis dette bare er tilfeldigheter som du ser ut til å mene, og at verden ikke er full/over-populisert av/med Frimurere, okkultister og andre lignende kult-mennesker, burde ikke dette være et problem. Endret 20. desember 2010 av Dark Fire Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Noe grunnen til at du ikke får så mye serriøs kritikk kan jo være at det hele fremstår så userriøst. En del mektige personer og organisasjoner er medlem av en stor djeveldyrkerkult og legger masse hint og spor rundt over alt slik at driftige folk kan sitte på internett og "bevise" at dette er en internasjonal konspirasjon. Det blir simpelthen for dumt for de fleste. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Du klarer ikke å tenke så veldig langt, nei? La oss starte med en basic forklaring på hva erlik-tegnet faktisk betyr. Erlik-tegnet representerer ikke total, conditionless likhet, men en likhet som kan bli representert logisk sett som likverdig. 1 og 1 er faktisk ikke 2, det er 1 og 1, først om du legger de sammen blir de 2. Fox er altså Fox, ikke annet. Så kan man "tukle med ordet" ved å f.eks si at Fox er F, O og X. F, O og X i alfabetisk tallverdi er 6, 15 og 24. Så om du vil skrive FOX i alfabetisk tallverdi, skriver du da nettopp: 6,15,24. Den "numerologiske metode" mener derimot at man skal legge disse sammen igjen med seg selv. Jeg har ikke studert okkultisme og kan ikke presisere nøyaktig hvorfor, selv om jeg har en grei logisk forståelse, en forståelse jeg tviler vil hjelpe deg særlig mye, men jeg prøver. Vært tall i følge den "numerologiske metode" blir da ganske enkelt: 6, 6, 6 (da 6 = 6, 1+5=6, 2+4=6). Om man absolutt vil legge disse sammen, noe man gjør i Numerologi for å finne den "dypeste essensen", og det man først og fremst bruker for å finne en typ "astrologisk"/numerologisk forståelse av navnet ditt, så gjør man det. Det er likevel ikke det vi leter etter her, som sagt fordi for å skrive "666" må man han minst 3 siffre. Som eksempel skal man ikke løse opp imaginære tall heller.. Jeg vet hva "er lik" betyr, så den forklaringen kunne du spart deg. Poenget med å telle "numerologisk", er dog å finne et ettsiffret tall, ikke tresifret. Her er et eksempel fra Wikipeida: Hello → 8 + 5 + 3 + 3 + 6 = 25 → 2 + 5 = 7 Du har selvfølgelig rett i at man ikke kan legge sammen tallene hvis man skal få "666", men det er også hele poenget mitt. Hvis man leter lenge nok finner man noe. I dette tilfellet klarer man å forbinde "FOX" med "666" ved å benytte et obskurt system, for så å forandre på reglene. Gratulerer! La oss likevel godta at Fox=Satan.Fox=666. Følg med. Greit nok. Jeg antar at dette ikke bare gjelder for Fox News? Det engelske ordet for "rev" er nettopp "Fox". Det er altså rimelig å si at dette dyret har tilknytning til djevelen, men gjelder dette bare i engelskspråklige land, eller bør vi passe oss også i Norge? Det har den absolutt. Du har aldri, aldri sett en slik forbindelse? Jeg husker ting selv fra barndommen, om at "Reven" var "Djeveldyret". Jeg hadde ingen anelse om hvor dette kom fra, og tror jeg stilte noen spørsmål rundt det, men som vanlig fikk ingen svar. Nei, jeg har faktisk ikke det. Har du noen eksempler? Du svarte forresten ikke på om dette bare gjelder i engelskspråklige land. Jeg vet ikke hva den numerologiske verdien til "rev" er, og jeg gidder ikke å finne det ut, men det er neppe 666. Hva med den gamle TV-kanalen Fox Kids? Godt poeng! Den skal jeg skrive opp! Bare hyggelig. Ikke minst, mitt favorittgodteri noensinne, Fox. Og Megan Fox, har hun kanskje solgt sjelen sin til djevelen for å oppnå sitt plettfrie ytre? Slutt å være barnslig. Megan Fox var født med navnet Fox. Godteriet 'Fox' og 'Nox' kan ha forskjellig opprinnelse, akkurat som at et menneske som har et bilde av en Rev ikke har tatt noe bevisst valg av å være noen "djevel-dyrker". Fox er en meget stor medie-organisasjon, og har større potensial for å ha valgt sitt navn med omhu og forståelse. Fox var uansett bare ett av noen få eksempeler jeg nevner her -- du drar dette langt ut av sammenheng og ønsker tydeligvis ikke å forstå. Akkurat som du sier at man kan "finne alt mulig om man vrir og vender på det", kan man finne alt humoristisk òg, ved å vri og vende på det. Jeg er egentlig enig i det meste du sier her, bortsett fra at medieselskapet Fox er så interessant. Det er vel bare to alternativer her: Enten ble navnet valgt av skumle, ukkulte grunner, eller så er det tilfeldig. Sjansen for at et engelsk ord med tre bokstaver tilsvarer "666" på din tellemåte er (3/26)*(3/26)*(3/26)= 0,00153618570778334091943559399181 = 0,153618570778334091943559399181 %. Man må også huske på at det er flere medieselskap som bare har tre bokstaver i navnet, så prosentene øker betraktelig. I tillegg finnes det utallige tellemåter, eventuelt helt andre metoder man kan bruke for å finne noe skummelt. Hvis noe slikt skal telle som bevis, hvilken horribel konspirasjon bevises av alle som vinner i Lotto? Sjansene for det er ekstremt mye lavere. En liten kuriositet til slutt: Jeg så du nevnte at Volkswagen lager biler for Hitler-fans og djeveldyrkere Aldri sagt. Hitler var delaktig i å finne opp Volskwagen, og tydeligvis med okkult agenda. visste du at de har en modell som heter Volkswagen Fox? Nei. Hvilken "morsom" "tilfeldighet", du. Jeg tenkte du ville like den, ja. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Noe grunnen til at du ikke får så mye serriøs kritikk kan jo være at det hele fremstår så userriøst. En del mektige personer og organisasjoner er medlem av en stor djeveldyrkerkult og legger masse hint og spor rundt over alt slik at driftige folk kan sitte på internett og "bevise" at dette er en internasjonal konspirasjon. Det blir simpelthen for dumt for de fleste. Dette ^ blir for dumt for alle verdens forskere og tenkere. Men det er en absolutt perfekt forklaring for de fleste på dette forumet, og ungdommer generelt som vet alt, yes. Perspektivet du har helt er ytterst naivt. Alle untatt deg vet tydeligvis at konspirasjoner skjer hele tiden; historien er fylt med de, og at det eneste som stopper noen fra å ta over verden, er at det er meget vanskelig å klare å få folk korrupt uten å vekke alarmer. Alarmer har blitt vekket hele tiden, men av mange underlige årsaker så blir de lett dysset ned og gjemt bort/glemt, og la meg likevel nevne èn: TV. At du mener at "konspirasjoner" er et helt sinnsvakt, bortinatta-tema, viser bare hvor uvitende du er. Dokumentarer om konspirasjoner finnes overalt, og er dekket av kanaler som History, Discovery Science og Nat Geo (hvorav Nat Geo er mest biased, Science er sånn bob-bob, og jeg føler personlig at History ikke pleier å ta noe særlig standpunkt og doku-vinkling). Men nok om det, jeg orker ikke barnehage barn som peller seg i nesa og hiver busene sine på autoritetene som er der for å hjelpe, så alle din innlegg vil herved bli ignorert (automatisk, gjennom ignorering-av-bruker-funksjon). Poenget med å telle "numerologisk", er dog å finne et ettsiffret tall, ikke tresifret. Kilde, vær så snill. Jeg har ikke har undersøkt dette, men har heller aldri hørt eller sett dette bli sagt. Heller har jeg fått inntrykket av at innenfor Numerologi kan man essentielt gjøre absolutt hva man vil, og at Numerologi ganske enkelt bare er en okkult måte å bruke matematikk og tall-reprentasjoner på. Men som standard, om man skal følge reglene for å komme frem til standard-svarene (samme som at man i matte SKAL svare "2" på "1+1", mens man som sagt ved bruk av Imaginære tall, ikke løser opp det Imaginære tallet ved å kun bruke i^4 - man bruker i for det det er) Du har selvfølgelig rett i at man ikke kan legge sammen tallene hvis man skal få "666", men det er også hele poenget mitt. Hvis man leter lenge nok finner man noe. Hvordan er dette å "lete lenge"? Hvor er du egentlig? Under en syre-tripp? Hver bokstav har 6 i numerologisk verdi, det er alt, ferdig med saken. Det er ikke "dratt langt ut av proporsjon", det er ikke etter å ha "lett lenge blant alt mulig", det er rett og slett en enkel oversette av bokstav til tall... (herregud). I dette tilfellet klarer man å forbinde "FOX" med "666" ved å benytte et obskurt system, for så å forandre på reglene. Gratulerer! "Obskurt system"... At jeg gidder dette... (å svare deg). Har du noen eksempler?Jeg nevnte ett ovenfor, følg med som sagt (så får du lete selv om du absolutt skal ha flere -- dette er et absolutt ikke-interessant tema for meg).Du svarte forresten ikke på om dette bare gjelder i engelskspråklige land. Du forventer at jeg skal kunne svare på alle dine dratt-ut-av-proporsjon-spørsmål? Åh barnslighetene.. Man kan bli gal av dem... Men ok, for å svare kun på dette: Det sier seg selv at dette kun gjelder Engelsk eller et hvilket som helst annet språk/system hvor ordet som representerer det Norske ordet "Rev", har sin verdi i 666. Engelsk er likevel 1) Et [eller] verdensspråk[et] 2) Språket "Fox News" bruker, som var det eneste jeg kom med, ikke at "Reven" er et djeveldyrk, noe du likevel har klart å vri temaet innpå. Så er det bare å vente på at du snart begynner å snakke om at jeg er Kristen og ikke kan bære pels fordi jeg mener at selskapet "Fox News" muligens bruker bevisste okkulte budskap, som resten av de andre store selskapene i verden. Jeg vet ikke hva den numerologiske verdien til "rev" er, og jeg gidder ikke å finne det ut, men det er neppe 666.11, som forresten [sannsynligvis tilfeldigvis] er "høyere bevissthet", et tall disse hemmelige organisasjonene tilber (Aquarius-alderen som vi nå går inn i, er alder 11). Det eneste andre tallet hemmelige organisasjoner osv tilber er 7 (og 22 og 33, men som gjerne har mer spesifike meninger, og er sjeldent assosiert med Djevlen o.l) Sjansen for at et engelsk ord med tre bokstaver tilsvarer "666" på din tellemåte er (3/26)*(3/26)*(3/26)= 0,00153618570778334091943559399181 = 0,153618570778334091943559399181 %. Man må også huske på at det er flere medieselskap som bare har tre bokstaver i navnet, så prosentene øker betraktelig. I tillegg finnes det utallige tellemåter, eventuelt helt andre metoder man kan bruke for å finne noe skummelt. Morsomt tall, 0.15%. Dette gir en ratio på 1:666.666... Morsom tilfeldighet(?), men uansett: du skjønner at dette betyr at det må finnes 666 store selskaper med kun 3 bokstaver? Good luck.... Hvis noe slikt skal telle som bevis, hvilken horribel konspirasjon bevises av alle som vinner i Lotto? Sjansene for det er ekstremt mye lavere. What-what-what? Du skjønner at det finnes noen få millioner ganger flere mennesker/kupponger som blir spillt med Lotto hver gang, enn det finnes store selskaper, eller? Dette er det værste eksempelet jo noen gang har hørt. Hvorfor ikke sammenligne eksempelet mitt med å finne et tilfeldig sandkorn i ørkenen "det er jo så ekstremt mange sandkorn at sannsynligheten er ekstremt lav for å finne akkurat det sandkornet du fant.... Jeg kjenner at jeg får helt stupidgasm! Jeg tenkte du ville like den, ja. Hvem har sagt at jeg likte den? Jeg bare svarte høfflig (og saklig). Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 For ordens skyld Dark Fire: Å påstå at jeg ikke aksepterer at det kan eksistere konspirasjoner på grunnlag av at jeg ikke aksepterer at en masse folk inngår i en djeveldyrkerkult og derfor legger masse skjulte spor rundt om kring, blir for dumt. Selvfølgelig foregår det diverse sammensvergelser og til og med konspirasjoner. Men jeg tviler på at du får med deg "alle verdens forskere og tenkere" på denne djeveldyrkerkonspirasjonen din. I såfall skal du få lov til å komme med kilder på dette. Resten av innlegget ditt er kun stråmenn, personkarakteristikker og dårlige unnskyldninger for at du ikke har særlig mye mer å komme med så om du ikke svarer mer er det kanskje ikke det helt store tapet? Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Poenget med å telle "numerologisk", er dog å finne et ettsiffret tall, ikke tresifret. Kilde, vær så snill. Jeg har ikke har undersøkt dette, men har heller aldri hørt eller sett dette bli sagt. Heller har jeg fått inntrykket av at innenfor Numerologi kan man essentielt gjøre absolutt hva man vil, og at Numerologi ganske enkelt bare er en okkult måte å bruke matematikk og tall-reprentasjoner på. Men som standard, om man skal følge reglene for å komme frem til standard-svarene (samme som at man i matte SKAL svare "2" på "1+1", mens man som sagt ved bruk av Imaginære tall, ikke løser opp det Imaginære tallet ved å kun bruke i^4 - man bruker i for det det er) Vel, her er eksempler fra Wikipedia (jeg prøvde å finne en alternativ kilde, men et google-søk ga meg bare mange sider som ville forklare hva navnet mitt betyr, og hvordan jeg skal forbederede meg på framtiden): Examples:3,489 → 3 + 4 + 8 + 9 = 24 → 2 + 4 = 6 Hello → 8 + 5 + 3 + 3 + 6 = 25 → 2 + 5 = 7 Artikkelen nevner ikke noe annet enn at resultatet skal være ensifret (digital root). Du har selvfølgelig rett i at man ikke kan legge sammen tallene hvis man skal få "666", men det er også hele poenget mitt. Hvis man leter lenge nok finner man noe. Hvordan er dette å "lete lenge"? Hvor er du egentlig? Under en syre-tripp? Hver bokstav har 6 i numerologisk verdi, det er alt, ferdig med saken. Det er ikke "dratt langt ut av proporsjon", det er ikke etter å ha "lett lenge blant alt mulig", det er rett og slett en enkel oversette av bokstav til tall... (herregud). Akkurat nå ligger jeg i sengen på rommet mitt. Da jeg skrev innlegget er jeg ganske sikker på at jeg satt med spisebordet. Jeg var edru. Relevans? Du fremstiller det som helt normalt å undersøke den numerologiske verdien til alle ord. Hvis det hadde vært tilfelle kunne jeg skjønt reaksjonen din, men numerologi er et gammelt, utdatert system som (nesten) ingen tar alvorlig. Jeg skal love deg at det finnes utallige lignende saker og ting rundt om kring i verden. Kanskje ikke akkurat et system som oversetter bokstaver til tall, men forskjellige koder, horoskop etc. Så ja, å finne ut noe "skummelt" via numerologi vil jeg påstå oppfyller kravet om å ha "lett lenge blant alt mulig". Det kan sammenlignes med å høre Britney Spears sanger baklengs, for så å finne skittent innhold i "Hit Me Baby One More Time". I dette tilfellet klarer man å forbinde "FOX" med "666" ved å benytte et obskurt system, for så å forandre på reglene. Gratulerer! "Obskurt system"... At jeg gidder dette... (å svare deg). Ja, det er et obskurt system. Det ble brukt for flere tusen år siden, og er forkastet i dag. Wikipedia sammenligner likheten mellom numerologi og matematikk med astrologi-astronomi og alkemi-kjemi. jeg håper vi kan være enig i at astrologi og alkemi er latterlig? Sjansen for at et engelsk ord med tre bokstaver tilsvarer "666" på din tellemåte er (3/26)*(3/26)*(3/26)= 0,00153618570778334091943559399181 = 0,153618570778334091943559399181 %. Man må også huske på at det er flere medieselskap som bare har tre bokstaver i navnet, så prosentene øker betraktelig. I tillegg finnes det utallige tellemåter, eventuelt helt andre metoder man kan bruke for å finne noe skummelt. Morsomt tall, 0.15%. Dette gir en ratio på 1:666.666... Morsom tilfeldighet(?), men uansett: du skjønner at dette betyr at det må finnes 666 store selskaper med kun 3 bokstaver? Good luck.... Tuller du nå? Jeg vil påstå at det finnes tusenvis av store selskaper med kun tre bokstaver. Jeg regner selvsagt med forkortelser som CNN, CBS, BBC etc. Det må heller ikke være 666 selskaper for at poenget skal gjelde. Hvis det finnes 67 stykker er det fortsatt over 10 % sjanse for at ett av de har verdien 666 (hvis man igjen velger å ikke summere de tre tallene sammen). Hvis noe slikt skal telle som bevis, hvilken horribel konspirasjon bevises av alle som vinner i Lotto? Sjansene for det er ekstremt mye lavere. What-what-what? Du skjønner at det finnes noen få millioner ganger flere mennesker/kupponger som blir spillt med Lotto hver gang, enn det finnes store selskaper, eller? Dette er det værste eksempelet jo noen gang har hørt. Hvorfor ikke sammenligne eksempelet mitt med å finne et tilfeldig sandkorn i ørkenen "det er jo så ekstremt mange sandkorn at sannsynligheten er ekstremt lav for å finne akkurat det sandkornet du fant.... Jeg kjenner at jeg får helt stupidgasm! Du får bare bære med oss mindre intelligente som ikke ser mønster overalt. Sandkornanalogien din er forresten ekstremt dårlig fordi den ikke ville fått fram poenget mitt. Nå viser det seg at Lotto-analogien ikke gjorde det heller, men det var i god tro. Jeg vet at det finnes flere lottokuponger enn store selskaper, og det er også derfor noen vinner nesten hver uke. For de(n) kupongen(e) som faktisk vinner, dog, er sjansen i utgangspunktet like astronomisk liten som alle de andre. Likevel skjer det, fordi det er så mange forsøk. Utrolige tilfeldigheter skjer hver eneste dag, hver eneste time, så du får undskylde meg om jeg ikke setter maten i halsen av at FOX=666 hvis man teller numerologisk uten å summere ferdig. Jeg tenkte du ville like den, ja. Hvem har sagt at jeg likte den? Jeg bare svarte høfflig (og saklig). Du sa ikke det, men jeg trodde helt ærlig at du kom til å gjøre det. Jeg liker dog at du poengterer at du svarer saklig. Men det var vel ett av få avsnitt der du faktisk gjorde det, så hvorfor ikke. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Fox News har navnet sitt av samme grunn som Megan Fox har navnet sitt: Fox-industrien ble startet av William Fox. (Av ungarnsk Fuchs) 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Fox News har navnet sitt av samme grunn som Megan Fox har navnet sitt: Fox-industrien ble startet av William Fox. (Av ungarnsk Fuchs) Nå ødelegger du, det var ikke noe med noen "Fuchs" å gjøre. Det er fanden, dermed basta! 1 Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) For ordens skyld Dark Fire: Å påstå at jeg ikke aksepterer at det kan eksistere konspirasjoner på grunnlag av at jeg ikke aksepterer at en masse folk inngår i en djeveldyrkerkult og derfor legger masse skjulte spor rundt om kring, blir for dumt. Skjulte spor? Det er okkult viten som har blitt brukt i "all tid"; i tusener av år; symbologi er menneskets mest brukte instrument, kan du ikke historien din, gutt? Men jeg tviler på at du får med deg "alle verdens forskere og tenkere" på denne djeveldyrkerkonspirasjonen din. Din, mener du vel. Dette er din teori og påstand, ikke min. I såfall skal du få lov til å komme med kilder på dette. Absolutt ikke min jobb. Hadde du vært i rette forstand, hadde du lagt merke til at jeg ikke en eneste gang har gitt noe som helst hint til at jeg vil bevise noe som helst av dette. Følg med på kilden din, og slutt å vikle deg inn i digresjoner. PS: Glemte å ignorere deg... Der, nå er det gjort. Fox News har navnet sitt av samme grunn som Megan Fox har navnet sitt: Fox-industrien ble startet av William Fox. (Av ungarnsk Fuchs) Fint/takk for at du opplyser emnet (egentlig en digresjon fra et av flere eksempler jeg kom på direkte mens jeg skrev en post tidligere). Jeg er dog skeptisk til at du klarer å forklare resten av symbolikken med denne logikken. Ra's vinge-symboligien brukt av f.eks Harley Davidson (og en del flere, men jeg husker ikke hvem.. i Google søk er det en "Honda" nedover, men jeg vet ikke om denne er reell eller artificial (photoshopped f.eks): http://www.google.no/images?q=harley+davidson+wing http://www.google.no/images?q=wing+of+ra Vel, her er eksempler fra Wikipedia (jeg prøvde å finne en alternativ kilde, men et google-søk ga meg bare mange sider som ville forklare hva navnet mitt betyr, og hvordan jeg skal forbederede meg på framtiden): Examples:3,489 → 3 + 4 + 8 + 9 = 24 → 2 + 4 = 6 Hello → 8 + 5 + 3 + 3 + 6 = 25 → 2 + 5 = 7 Wow, også klarer du å si akkurat det samme igjen. "Her er et eksempel fra Wikipedia". Ja, dette eksempelet i dette tilfellet, som var metoden jeg klart og tydelig først beskrev (husker du?), er så klart den eneste måten man kan gjøre det på, det er derfor det heter "Eksempel" og ikke "Regel". "Sorry meg", jeg blir gal av at folk ikke klarer å lære av egne feil, eller at det tar en evighet, og at man først skylder på motparten i en evighet før det sakte synker inn, med masse energi, tid og "force" brukt. Artikkelen nevner ikke noe annet enn at resultatet skal være ensifret (digital root). Du hoppet tydeligvis over første setning i det første kappitlet av Wikipedia-artiklen, som gjerne er den man alltid ser på, ettersom det er den som skal prøve å introdusere og oppsummere artikkelen på en enkel og grei måte. La meg sitere: Numerology is any of many systems, traditions or beliefs in a mystical or esoteric relationship between numbers and physical objects or living things. Hvis du absolutt skal fortsette å kverrulere rundt dette, er det opp til deg å utforske og finne ut at all verdens Numerologiske systemer MÅ legge alle tall sammen for at det skal "ha noen som helst form for mening", eller bare la det gå, eller fortsette å insinuere at jeg har gjort noe feil, bare fordi det ikke står svart på hvitt at man kan gjøre absolutt hva man vil i Numerologi i en Wikipedia-artikkel, som tydeligvis var den eneste kilden du klarte å finne, som du tydeligvis ønsket skulle hjelpe deg med å kverrulere mot et utsagn jeg ikke en gang har kommet med, men sagt at min personlige erfaring peker i den retning - likevel uten at dette har noen særlig konsekvenser uansett, om dette skule være feil (og igjen en grunn til at dette bare er kverrulering, men heldigvis ikke den barnsligste prøve-å-misforstå-kverruleringen). Akkurat nå ligger jeg i sengen på rommet mitt. Da jeg skrev innlegget er jeg ganske sikker på at jeg satt med spisebordet. Jeg var edru. Relevans? Edit: får ikke lov til å poste det jeg hadde valgt å poste her. Du fremstiller det som helt normalt å undersøke den numerologiske verdien til alle ord. Hvis det hadde vært tilfelle kunne jeg skjønt reaksjonen din, men numerologi er et gammelt, utdatert system som (nesten) ingen tar alvorlig. Meld deg inn i et hvilket som helst hemmelig society, eller si dette til en hvilken som helst høy Magiker. Edward Alexander Crowley byttet navn tydeligvis helt uten grunn, eller "bare for morro skyld". Studer Crowley og si det en gang til etter at dette er gjort. Så ja, å finne ut noe "skummelt" via numerologi vil jeg påstå oppfyller kravet om å ha "lett lenge blant alt mulig". Barnslig... Hebraisk, det første eller en av de første alfabetene, er basert på tall, hver bokstav og ord har et tall, som har en matematisk funksjon. Se filmen "Pi", f.eks. Jeg husker ikke nøyaktig hva tallene var, men et av eksemplene som ble brukt var at ordet "Far" i Hebraisk, si at det har verdi 1, og ordet "Mor" har verdi "22", så er ordet "Barn" verdi 23. Men æsj, gidd, fortsetter du med ignorant piss vil jeg bare ignorere deg òg. Jeg orker ikke * som ikke klarer å respektere noen som helst som kan noe, fordi de tror du kan lese en introduksjon om emnet på Wikipedia (noe du tydeligvis ikke klarer, som sett ovenfor). Det kan sammenlignes med å høre Britney Spears sanger baklengs, for så å finne skittent innhold i "Hit Me Baby One More Time". Det interessante med disse omvendt-budskapene forresten, er at jeg ikke har sett slike budskap noen gang dukke opp i normale sanger. Kun Metal-band o.l som veldig åpenbart "dyrker Satan", og Obama's "Yes we can" da, så klart youtube.com/watch?v=QlIT1IdpAss#t=1m08s Ja, det er et obskurt system. Det ble brukt for flere tusen år siden, og er forkastet i dag. Av Mainstream Vitenskap, riktig. Hadde du kunnet og forstått noe som helst av Vitenskapelig historie, er det slik at det tar Vitenskapen vanligvis minimum 50år før de aksepterer en ny idé, og gamle idéer blir også dratt opp i blant, slik som "Eter-teorien" som ble forkastet for lenge siden, nå er tilbake som "Unified Field Theory". Tuller du nå? Jeg vil påstå at det finnes tusenvis av store selskaper med kun tre bokstaver. Jeg regner selvsagt med forkortelser som CNN, CBS, BBC etc. Oioioi, 3 stykker, godt jobbet! Bare 663 igjen! Eller talte du "ETC" som 663 selskaper, kanskje? Fox er forresten ikke en forkortelse. Hvis det finnes 67 stykker er det fortsatt over 10 % sjanse for at ett av de har verdien 666 (hvis man igjen velger å ikke summere de tre tallene sammen). Absolutt. Finn 67 selskaper med 3 bokstaver. Jeg gjentar også: du har dratt dette helt ut av proporsjon, og jeg har aldri brukt "Fox" som det eneste eksempelet for å prøve å overbevise verden om at Satan finnes. Dette er din teori som du prøver å bevise til resten av verden. Du får bare bære med oss mindre intelligente som ikke ser mønster overalt. Jeg må ikke det, nei. De fleste velger å ignorere dere/de, prøver å forholde seg til dere/de ved å kun prate på deres/demmes nivå, pisse på dere/de, eller starte et fascistic styre hvor dere/de blir plassert nederst i hierarkiet. Litt som nå, egentlig -- bare at jeg er "dum nok" til å prøve å krosse dette systemet; gi dere og menneskeheten håp generelt, så det ikke ender opp med utrydding. Sandkornanalogien din er forresten ekstremt dårlig fordi den ikke ville fått fram poenget mitt. Den var av samme verdi som din Lotto. Likevel skjer det, fordi det er så mange forsøk. Her traff du spikeren uten å forstå det selv. så du får undskylde meg om jeg ikke setter maten i halsen av at FOX=666 hvis man teller numerologisk uten å summere ferdig. Jeg har absolutt ingen grunn til å unnskylde deg for å være en yrkes-kverrulant som gir meg skylden for dine digresjoner og dra-ut-av-proporsjons-metoder. Du sa ikke det, men jeg trodde helt ærlig at du kom til å gjøre det. K. Nei, merk at jeg faktisk gjør dette for det beste for menneskeheten (som man gjør med forskning), jeg finner egentlig emnet svært lite underholdende. Jeg finner ikke annet enn Filosofi og Vitenskap underholdende. Men det var vel ett av få avsnitt der du faktisk gjorde det, så hvorfor ikke. Jeg har svart saklig hele veien. At jeg blir pissed off av nesevis og barnehage-oppførsel bør være forstålig av de som forståelse har. -Ikke at du har vært den værste overhodet, men idioti (ignoranse + manglende innsikt) generelt er noe man lett kan bli provosert over. Endret 22. desember 2010 av Dark Fire Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 DarkFire: Nå surrer du mye synes jeg. Om jeg ikke kan historien min, fordi jeg ikke aksepterer teorien om at internasjonale djeveldyrkere legger skjulte koder (FOX) i tittelen på selskapet sitt? Legg forøvrig merke til at du først sier at det jeg sier er for dumt fordi alle verdens forskere osv. støtter deg i teorien om dette, så er det plutselig ikke noe du vil bevise en gang. Det blir litt billig å slenge ut påstander for så å ikke stille seg bak dem eller underbygge dem. At du i tilleg hisser deg sånn opp og muligens velger å ignorere meg fordi jeg (og de fleste andre ser det ut til) har problemer med å følge "logikken" din fremstår særdeles lite modent. Det samme kan sies om alle personkarakteristikkene osv. Men på den annen side, så er det vell alle andre som er dumme regner jeg med. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Vel, her er eksempler fra Wikipedia (jeg prøvde å finne en alternativ kilde, men et google-søk ga meg bare mange sider som ville forklare hva navnet mitt betyr, og hvordan jeg skal forbederede meg på framtiden): Examples:3,489 → 3 + 4 + 8 + 9 = 24 → 2 + 4 = 6 Hello → 8 + 5 + 3 + 3 + 6 = 25 → 2 + 5 = 7 Wow, også klarer du å si akkurat det samme igjen. "Her er et eksempel fra Wikipedia". Ja, dette eksempelet i dette tilfellet, som var metoden jeg klart og tydelig først beskrev (husker du?), er så klart den eneste måten man kan gjøre det på, det er derfor det heter "Eksempel" og ikke "Regel". "Sorry meg", jeg blir gal av at folk ikke klarer å lære av egne feil, eller at det tar en evighet, og at man først skylder på motparten i en evighet før det sakte synker inn, med masse energi, tid og "force" brukt. Dette numerologiske systemet er det mest vanlige, og det er også det du beskrev i den posten denne diskusjonen startet. Da jeg påpekte dette ville du belære meg om betydningen av "er lik". Dette eksempelet var relevant første gangen jeg brukte det, det var relevant andre gangen, og det vil mest sannsynlig være relevant en eventuell tredje gang. Hvorfor? Ser du pilen i begge eksempelet? Ikke bare vet jeg hva "=" betyr, jeg vet at pilen betyr "fører til". Dette er ikke det samme som "er lik", som virker begge veier. Artikkelen nevner ikke noe annet enn at resultatet skal være ensifret (digital root). Du hoppet tydeligvis over første setning i det første kappitlet av Wikipedia-artiklen, som gjerne er den man alltid ser på, ettersom det er den som skal prøve å introdusere og oppsummere artikkelen på en enkel og grei måte. La meg sitere: Numerology is any of many systems, traditions or beliefs in a mystical or esoteric relationship between numbers and physical objects or living things. Hvis du absolutt skal fortsette å kverrulere rundt dette, er det opp til deg å utforske og finne ut at all verdens Numerologiske systemer MÅ legge alle tall sammen for at det skal "ha noen som helst form for mening", eller bare la det gå, eller fortsette å insinuere at jeg har gjort noe feil, bare fordi det ikke står svart på hvitt at man kan gjøre absolutt hva man vil i Numerologi i en Wikipedia-artikkel, som tydeligvis var den eneste kilden du klarte å finne, som du tydeligvis ønsket skulle hjelpe deg med å kverrulere mot et utsagn jeg ikke en gang har kommet med, men sagt at min personlige erfaring peker i den retning - likevel uten at dette har noen særlig konsekvenser uansett, om dette skule være feil (og igjen en grunn til at dette bare er kverrulering, men heldigvis ikke den barnsligste prøve-å-misforstå-kverruleringen). Jeg overså ikke den setningen nei. Jeg antok dog (tydeligvis feilaktig) at du brukte den metoden du faktisk beskrev i første post. Du har helt rett i at det ikke har noen konsekvenser uansett, bortsett fra at verdien til FOX er 9, ikke 666. Akkurat nå ligger jeg i sengen på rommet mitt. Da jeg skrev innlegget er jeg ganske sikker på at jeg satt med spisebordet. Jeg var edru. Relevans? Absolutt. Det sier meg at du ikke kan være i den rette forstand om du mener at du var i en god mental tilstand når du skrev det siterte. Er dette et av dine eksempler på saklighet? Du fremstiller det som helt normalt å undersøke den numerologiske verdien til alle ord. Hvis det hadde vært tilfelle kunne jeg skjønt reaksjonen din, men numerologi er et gammelt, utdatert system som (nesten) ingen tar alvorlig. Meld deg inn i et hvilket som helst hemmelig society, eller si dette til en hvilken som helst høy Magiker. Edward Alexander Crowley byttet navn tydeligvis helt uten grunn, eller "bare for morro skyld". Studer Crowley og si det en gang til etter at dette er gjort. Jeg må innrømme at jeg er veldig forvirret nå. Først av alt, så vidt jeg kan skjønne byttet Crowley navn fordi han mislikte døpenavnet sitt av flere grunnen, samt at han ville ha et navn som lettere gjorde han berømt. Er dette riktig? I såfall, hva så? Crowley og likesinnede er åpenbart grunnen til at jeg la til parantesen "(nesten)". Jeg sa ikke at ingen tar numerologi alvorlig. Det ville vært et idiotisk utsagn, da det alltid er noen avvikere. Det er for eksempel ganske mange som tror at homeopatisk medisin har en medisinsk effekt, selv om flertallet ikke gjør det. At denne Crowley var en okkultisk har ingen innvirkning på poenget mitt, som var at numerologi er et gammelt, utdatert system som (nesten) ingen tar alvorlig. Jeg må likevel si at det lille jeg rakk å lese om Crowley var fortreffelig lesning. Magiker (med påfølgende konflikter trollmenn imellom), okkultist, grunnlegger av egen religion, tilbedelse a gamle, egyptiske guder etc. Han skal også ha mottatt en bok fra en gud (Horus?). Eller skrev han boken selv, etter å ha blitt kontaktet av en gud? En av de to, i alle fall. Spenstig type, ingen tvil om det, men jeg kan ikke unngå å tro at jeg har gått glipp av noe. Hvordan skal denne personen gjøre at jeg trekker tilbake utsagnet mitt? Så ja, å finne ut noe "skummelt" via numerologi vil jeg påstå oppfyller kravet om å ha "lett lenge blant alt mulig". Barnslig... Hebraisk, det første eller en av de første alfabetene, er basert på tall, hver bokstav og ord har et tall, som har en matematisk funksjon. Se filmen "Pi", f.eks. Jeg husker ikke nøyaktig hva tallene var, men et av eksemplene som ble brukt var at ordet "Far" i Hebraisk, si at det har verdi 1, og ordet "Mor" har verdi "22", så er ordet "Barn" verdi 23. Men æsj, gidd, fortsetter du med ignorant piss vil jeg bare ignorere deg òg. Jeg orker ikke * som ikke klarer å respektere noen som helst som kan noe, fordi de tror du kan lese en introduksjon om emnet på Wikipedia (noe du tydeligvis ikke klarer, som sett ovenfor). Jeg er den første til å innrømme at jeg ikke er en ekspert på hebraisk, men dette har aldri hørt om. Gi meg en brukbar kilde så skal jeg undersøke det (jeg klarer jo ikke å gjøre det selv, som du så greit påpeker). Det kan sammenlignes med å høre Britney Spears sanger baklengs, for så å finne skittent innhold i "Hit Me Baby One More Time". Det interessante med disse omvendt-budskapene forresten, er at jeg ikke har sett slike budskap noen gang dukke opp i normale sanger. Kun Metal-band o.l som veldig åpenbart "dyrker Satan", og Obama's "Yes we can" da, så klart youtube.com/watch?v=QlIT1IdpAss#t=1m08s Jeg ga deg nettopp et eksempel ( http://www.youtube.com/watch?v=UYAvSyn_emc ). Her er en med The Beatles: http://www.youtube.com/watch?v=_UVDlg4x468 Led Zeppelin: http://www.youtube.com/watch?v=oo6jZEY52V8 Det finnes sikkert hundrevis hvis man leter godt nok. Ja, det er et obskurt system. Det ble brukt for flere tusen år siden, og er forkastet i dag. Av Mainstream Vitenskap, riktig. Hadde du kunnet og forstått noe som helst av Vitenskapelig historie, er det slik at det tar Vitenskapen vanligvis minimum 50år før de aksepterer en ny idé, og gamle idéer blir også dratt opp i blant, slik som "Eter-teorien" som ble forkastet for lenge siden, nå er tilbake som "Unified Field Theory". For det første, "Eter-teorien" er ikke tilbake, og i alle fall ikke som "Unified Field Theory". Du er velkommen til å vise til noen vitenskapelige artikler, aller helst peer-reviewed, som fremmer dette seriøst. For det andre, det at x har kommet "tilbake i varmen" er ikke noe argument for at y vil gjøre det samme. Sofistene hadde til en viss grad rett med sine atomspekulasjoner, det betyr ikke at alt det andre de drev med blir noe mer sannsynlig. Tuller du nå? Jeg vil påstå at det finnes tusenvis av store selskaper med kun tre bokstaver. Jeg regner selvsagt med forkortelser som CNN, CBS, BBC etc. Oioioi, 3 stykker, godt jobbet! Bare 663 igjen! Eller talte du "ETC" som 663 selskaper, kanskje? Fox er forresten ikke en forkortelse. Hvis det finnes 67 stykker er det fortsatt over 10 % sjanse for at ett av de har verdien 666 (hvis man igjen velger å ikke summere de tre tallene sammen). Absolutt. Finn 67 selskaper med 3 bokstaver. Jeg gjentar også: du har dratt dette helt ut av proporsjon, og jeg har aldri brukt "Fox" som det eneste eksempelet for å prøve å overbevise verden om at Satan finnes. Dette er din teori som du prøver å bevise til resten av verden. Jeg kan ikke tro at jeg gjør dette, men her er en liten liste: AXA, CNP, ING, BNP, ATT, ENI, JPM, EON, AON, GDF, NTT, AIG, CVS, IBM, RBS, UHG, MRG, CMC, BMW, ZFS, ADM, UPS, CNP, RWE, UCG, SKH, MHS, NHS, YPF, CCB, III, UFJ, GSG, BHP, PTT, GSK, IAH, UBS, NEC, TMH, DZB, BTG, RBC, RPE, BKK, DBG, ABB, BAE, JFE, FAW, HCA, KLM, SAS, CLI, DAL, CBA, GSH, LME, NAP, PPR, DPS, CHS, TNK, KFW, PMI, OMV, ACS, CRH, KBC, PKN, TJX, CPC, AMR, TUI, NRK. Jeg tror dette blir 75. Legger vi til de tre jeg først nevnte er vi oppe i 78. Nå gidder jeg ikke mer, men så lite imponert som du er av mine evner til research konkluderer du vel med at det er ganske mange flere? Forøvrig vet jeg at "Fox" ikke er en forkortelse, det har jeg heller aldri hevdet. Jeg vet også at du ikke har brukt "Fox" som "det eneste eksempelet for å prøve å overbevise verden om at Satan finnes". Poenget mitt var enkelt: Det er overhodet ikke merkelig at man finner slike "oppsiktsvekkende" eksempler som Fox og 666. Poenget mitt står fortsatt. Du får bare bære med oss mindre intelligente som ikke ser mønster overalt. Jeg må ikke det, nei. De fleste velger å ignorere dere/de, prøver å forholde seg til dere/de ved å kun prate på deres/demmes nivå, pisse på dere/de, eller starte et fascistic styre hvor dere/de blir plassert nederst i hierarkiet. Litt som nå, egentlig -- bare at jeg er "dum nok" til å prøve å krosse dette systemet; gi dere og menneskeheten håp generelt, så det ikke ender opp med utrydding. Jeg er generelt en motstander av Janteloven, men akkurat nå fremstår du som en salig blanding av Petter Northug Jr, Mario Balotelli, Ahmadinejad og David Icke. Du får satse på ignorering fremover, det ville vært synd om du fikk kink i nakken av å bøye deg ned for å snakke med oss andre (jippi, jeg kan også være usaklig). Sandkornanalogien din er forresten ekstremt dårlig fordi den ikke ville fått fram poenget mitt. Den var av samme verdi som din Lotto. Likevel skjer det, fordi det er så mange forsøk. Her traff du spikeren uten å forstå det selv. så du får undskylde meg om jeg ikke setter maten i halsen av at FOX=666 hvis man teller numerologisk uten å summere ferdig. Jeg har absolutt ingen grunn til å unnskylde deg for å være en yrkes-kverrulant som gir meg skylden for dine digresjoner og dra-ut-av-proporsjons-metoder. Vel, nei. Det ene sandkornet vil ikke bli funnet. Folk vinner i Lotto. Jeg vil forresten sette dyp pris på om du orker å forklare meg hvordan jeg traff spikeren på hodet. Slik jeg ser det er sjansen for å vinne i Lotto veldig liten, men da så mange forsøker er sannsynligheten likevel ganske stor for at det skjer jevnlig. På samme måte er sannsynligheten for at et ord med trebokstaver tilsvarer "666" på din tellemåte relativt liten (det var ca 0,15%?), men ettersom det er så mange ord på tre bokstaver så skjer det likevel (for eksempel med "fox"). Dette vil jeg dog påstå var veldig tydelig, så det var åpenbart ikke dette du mente med at jeg traff spikeren på hodet. Angående "yrkes-kverulant" (er det nå jeg skal påpeke at det skrives "yrkeskverulant"?) er det ironisk at du beskylder meg for dette i samme post som du krever at jeg lister opp 663 selskaper med navn på tre bokstaver, enda det er åpenbart at det finnes ekstremt mange. Du sa ikke det, men jeg trodde helt ærlig at du kom til å gjøre det. K. Nei, merk at jeg faktisk gjør dette for det beste for menneskeheten (som man gjør med forskning), jeg finner egentlig emnet svært lite underholdende. Jeg finner ikke annet enn Filosofi og Vitenskap underholdende. Men det var vel ett av få avsnitt der du faktisk gjorde det, så hvorfor ikke. Jeg har svart saklig hele veien. At jeg blir pissed off av nesevis og barnehage-oppførsel bør være forstålig av de som forståelse har. -Ikke at du har vært den værste overhodet, men idioti (ignoranse + manglende innsikt) generelt er noe man lett kan bli provosert over. Vel, her er et par utsagn fra dine to siste svar til meg: Hvor er du egentlig? Under en syre-tripp? ... At jeg gidder dette... (å svare deg). Åh barnslighetene.. Man kan bli gal av dem... ... Jeg kjenner at jeg får helt stupidgasm! "Sorry meg", jeg blir gal av at folk ikke klarer å lære av egne feil, eller at det tar en evighet, og at man først skylder på motparten i en evighet før det sakte synker inn, med masse energi, tid og "force" brukt. Barnslig... Oioioi, 3 stykker, godt jobbet! Bare 663 igjen! Eller talte du "ETC" som 663 selskaper, kanskje? Her traff du spikeren uten å forstå det selv. Dette, kombinert med en gjennomgående nedlatende tone, gjør at jeg ikke oppfatter deg som sakligheten selv. Faktisk oppfatter jeg deg til tider som hoven og uspiselig. Ikke at du bør miste nattesøvnen av det. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg vil herved takke alle dere som bruker tid på å motbevise alt pisset disse illuminati-freaksa skriver om. DERE GJØR EN FANTASTISK INNSATS! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Immortal Technique - The 4th Branch http://www.youtube.com/watch?v=GSfk0wLs4EE Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Absolutt. Finn 67 selskaper med 3 bokstaver. 1 - AMD – Advanced Micro Devices 2 - AOL – from America Online. The company was founded in 1983 as Quantum Computer Services. 3 - ARP – company that made analog synthesizers in the 1970s, named after founder Alan Robert Pearlman. 4 - ATI – Array Technologies Incorporated 5 - ATS – Auto Technik Spezialerzeugnisse, a German company producing light alloy wheels and motor parts, which ran its own Formula 1 racing team in the late 1970s and early 1980s. 6 - BBC – British Broadcasting Corporation, originally British Broadcasting Company. 7 - BHP – Broken Hill Proprietary, named after the town of Broken Hill, where BHP was founded (now BHP Billiton) 8 - BSA - Birmingham Small Arms Company. 9 - CAE – originally Canadian Aviation Electronics 10- CVS – originally Consumer Value Stores. CEO Tom Ryan has said he now considers 'CVS' to stand for "Customer, Value, and Service". 11- DEC – Digital Equipment Corporation, a pioneering American minicomputer manufacturer founded by Ken Olsen and taken over by Compaq, before Compaq was merged into Hewlett-Packard (HP). It was generally called DEC ("deck"), but later tried to rebrand itself as Digital. 12- DHL – named after its founders, Adrian Dalsey, Larry Hillblom, and Robert Lynn. 13- EDS – Electronic Data Systems, founded in 1962 by former IBM salesman Ross Perot. According to the company history:[36] "He chose Electronic Data Systems from potential names he scribbled on a pledge envelope during a service at Highland Park Presbyterian Church in Dallas." 14- EMI – formerly Electric and Musical Industries Ltd. 15- FAS – abbreviation for Foras Áiseanna Saothair (Labour Facilities Foundation). Fás means grow in Irish. 16- H&M – named from Hennes & Mauritz. In 1947, Swedish businessman Erling Persson established Hennes, a ladies' clothing store, in Västerås, Sweden. "Hennes" is Swedish for "hers". In 1968, Persson bought the Stockholm premises and inventory of a hunting equipment store called Mauritz Widforss. The inventory included a collection of men's clothing, which prompted Persson to expand into menswear. 17- HCL – Hindustan Computers Ltd, Indian software company founded by Shiv Nadar. 18- IBM – named by Tom (Thomas John) Watson Sr, an ex-employee of National Cash Register (NCR Corporation). To one-up them in all respects, he called his company International Business Machines. 19- ICL – abbreviation for International Computers Limited, once the UK's largest computer company but now a service arm of Fujitsu, of Japan. 20- IMI - Imperial Metal Industries. Split off from Imperial Chemical Industries. 21- JAL – from Japan Airlines 22- JBL – from James B Lansing, an electronics designer 23- JVC – Japan Victor Company (Victor Company of Japan, Ltd) was founded in 1927 as a US subsidiary, The Victor Talking Machine Company of Japan, Limited. 24- JVC developed the VHS video cassette format. 25- KFC – short for Kentucky Fried Chicken. It is popularly believed that the company adopted the abbreviated name in 1991 to avoid the unhealthy connotations of the word 'fried'. The rumor that it was because the Commonwealth of Kentucky trademarked the name "Kentucky" is false. Commercials in the early 2000s tried to imply that the abbreviation stands for "Kitchen Fresh Chicken", but in 2007 KFC decided to return to the original "Kentucky Fried Chicken" branding (although the corporate name remained KFC). 26- LCL – from Le Crédit Lyonnais. 27- LOT – LOT Polish Airlines. "Lot" in Polish means "flight". 28- MAN – abbreviation for Maschinenfabrik Augsburg-Nürnberg (Augsburg-Nuremberg Machine Company). The MAN company is a German engineering works and truck manufacturer. 29- MFI – from Mullard Furniture Industries. The original company was named after the founder's wife, whose maiden name was Mullard. 30- MVC – from Music and Video Club, the name of a UK-based entertainment chain. 31- MRF – from Madras Rubber Factory, founded by K M Mammen Mappillai in 1946. He started with a toy-balloon manufacturing unit at Tiruvottiyur, Chennai (then called Madras). In 1952 he began manufacturing tread-rubber and, in 1961, tyres. 32- NAD - Audio equipment manufacturer named for New Acoustic Dimension. 33- NEC – from Nippon Electric Company. 34- OCZ – play on the word Overclockers. 35- QVC – Quality, Value and Convenience 36- SAP – SystemAnalyse und Programmentwicklung (German for "System analysis and program development"), a company formed by five ex-IBM employees who used to work in the 'Systems/Applications/Projects' group of IBM. Later, SAP was redefined to stand for Systeme, Anwendungen und Produkte in der Datenverarbeitung (Systems, Applications and Products in Data Processing). 37- SAS – Scandinavian Airlines System, the flag airline carrier of Sweden, Norway and Denmark. 38- SCB – from Standard Chartered Bank. The name Standard Chartered comes from the two original banks from which it was founded – The Chartered Bank of India, Australia and China, and The Standard Bank of British South Africa. 39- SCO – from Santa Cruz Operation. The company's office was in Santa Cruz, California. It eventually formed Tarantella, Inc. and sold off its operating system division to Caldera Systems (a spin off from Novell), which is based in Utah. Caldera changed its name to The SCO Group (at which point SCO no longer stood for anything). 40- SGI – Silicon Graphics Inc. 41- SKF – from Svenska Kullagerfabriken AB, a Swedish manufacturer founded in 1907. See also Volvo. 42- SNK – Shin Nihon Kikaku, Japanese for Plans for a New Japan. 43- STX – pronounced as the word "sticks" because, when first founded, STX manufactured only lacrosse sticks 44- TCL – from Today China Lion. Derived from literal translation of "今日中国雄狮" from Chinese to English. 45- TCS – from Tata Consultancy Services, from India's Tata Group, named after founder and legendary industrialist Jamshedji Tata. 46- THX – from Tomlinson Holman Crossover, the name of the technology's inventor and the audio technology of a crossover amplifier. It may be a backronym, as the technology is owned by George Lucas's company, and he directed THX 1138. 47- TVR – derived from the first name of the company founder TreVoR Wilkinson 48- UPS - United Parcel Service of America, Inc. 49- WPP – Global advertising and marketing company. Originally called Wire and Plastic Products. 50- YKK – zipper manufacturer named from Yoshida Kogyo Kabushikikaisha (Yoshida Company Limited) after the founder, Tadao Yoshida. The letters YKK were stamped onto the zippers' pull tabs. 51- WWE – World Wrestling Entertainment, formerly World Wrestling Federation (WWF). It changed its name after a court case brought by the World Wildlife Fund (WWF), which is now called the World Wide Fund for Nature. 52- WWF - World Wildlife Fund 52- NRK - Norges RiksKringkasting 53- TDK – from Tokyo Denki Kagaku (Tokyo Electronics and Chemicals). 54- TAP – from "Transportes Aéreos Portugueses" (Portuguese Air Transport). 55- TAM – named from Transportes Aéreos Marília (Marilia's Air Transport). Marília is a city in São Paulo state, Brazil. 56- RSA – formed from the first letters of the family names of its founders Ronald Rivest, Adi Shamir and Len Adleman. 57- REO – car manufacturer founded in 1904 by Ransom E. Olds, and named from its founder's initials. Later, the rock band REO Speedwagon took its name from one of its trucks, the REO Speed Wagon. 58- NCR – from National Cash Register. 59- MCI – Microwave Communications, Inc. The company later merged with Worldcom to create MCI Worldcom. The MCI was dropped in 2000 and the acquiring company changed its name to MCI when it emerged from bankruptcy in 2003. 60- HTC – A contraction of its original corporate name, High Tech Computer Corporation. 61- EMC – named from the initials of the founders, Richard Egan and Roger Marino. There has long been a rumor that another partner provided the third letter ©. Other reports indicate the C stands for Company. EMC adopted the EMC² notation to refer to Einstein's famous equation, E = mc². 62- DAF – from 1932 the company's name was Van Doorne's Aanhangwagen Fabriek (Van Doorne's Trailer Factory). In 1949 the company started making trucks, trailers and buses and changed the name into Van Doorne's Automobiel Fabriek (Van Doorne's Automobile Factory). 63- CRC – originally Chemical Rubber Company 64- CGI – from the first letters of Information Management Consultant in French (Conseillers en Gestion et Informatique). 65- BMW – Bayerische Motoren Werke (Bavarian Motor Works). 66- BIC – the pen company was named after one of its founders, Marcel Bich. He dropped the final h to avoid a potentially inappropriate English pronunciation of the name. 67- AMC – American Multi-Cinema: the company pioneered multi-screen cinemas. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg vil herved takke alle dere som bruker tid på å motbevise alt pisset disse illuminati-freaksa skriver om. DERE GJØR EN FANTASTISK INNSATS! Takk for et praktfult eksempel på akkurat det du beskriver her, et forsøk på "å motbevise alt pisset disse Illuminati-freaksa skriver om", og den gjennomsnitlige kvaliteten på "motbevisene" deres. *venter på hersketeknikken og drittslengingen* Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg vil herved takke alle dere som bruker tid på å motbevise alt pisset disse illuminati-freaksa skriver om. DERE GJØR EN FANTASTISK INNSATS! Takk for et praktfult eksempel på akkurat det du beskriver her, et forsøk på "å motbevise alt pisset disse Illuminati-freaksa skriver om", og den gjennomsnitlige kvaliteten på "motbevisene" deres. *venter på hersketeknikken og drittslengingen* 'Jammen valgte du ikke dette ene usakelige innlegget å svare på i stedenfor alle de saklige du ikke hadde svar på. 1 Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) 1 - AMD – Advanced Micro Devices 2 - AOL – from America Online. The company was founded in 1983 as Quantum Computer Services. 3 - ARP – company that made analog synthesizers in the 1970s, named after founder Alan Robert Pearlman. 4 - ATI – Array Technologies Incorporated 5 - ATS – Auto Technik Spezialerzeugnisse, a German company producing light alloy wheels and motor parts, which ran its own Formula 1 racing team in the late 1970s and early 1980s. 6 - BBC – British Broadcasting Corporation, originally British Broadcasting Company. 7 - BHP – Broken Hill Proprietary, named after the town of Broken Hill, where BHP was founded (now BHP Billiton) 8 - BSA - Birmingham Small Arms Company. 9 - CAE – originally Canadian Aviation Electronics 10- CVS – originally Consumer Value Stores. CEO Tom Ryan has said he now considers 'CVS' to stand for "Customer, Value, and Service". 11- DEC – Digital Equipment Corporation, a pioneering American minicomputer manufacturer founded by Ken Olsen and taken over by Compaq, before Compaq was merged into Hewlett-Packard (HP). It was generally called DEC ("deck"), but later tried to rebrand itself as Digital. 12- DHL – named after its founders, Adrian Dalsey, Larry Hillblom, and Robert Lynn. 13- EDS – Electronic Data Systems, founded in 1962 by former IBM salesman Ross Perot. According to the company history:[36] "He chose Electronic Data Systems from potential names he scribbled on a pledge envelope during a service at Highland Park Presbyterian Church in Dallas." 14- EMI – formerly Electric and Musical Industries Ltd. 15- FAS – abbreviation for Foras Áiseanna Saothair (Labour Facilities Foundation). Fás means grow in Irish. 16- H&M – named from Hennes & Mauritz. In 1947, Swedish businessman Erling Persson established Hennes, a ladies' clothing store, in Västerås, Sweden. "Hennes" is Swedish for "hers". In 1968, Persson bought the Stockholm premises and inventory of a hunting equipment store called Mauritz Widforss. The inventory included a collection of men's clothing, which prompted Persson to expand into menswear. 17- HCL – Hindustan Computers Ltd, Indian software company founded by Shiv Nadar. 18- IBM – named by Tom (Thomas John) Watson Sr, an ex-employee of National Cash Register (NCR Corporation). To one-up them in all respects, he called his company International Business Machines. 19- ICL – abbreviation for International Computers Limited, once the UK's largest computer company but now a service arm of Fujitsu, of Japan. 20- IMI - Imperial Metal Industries. Split off from Imperial Chemical Industries. 21- JAL – from Japan Airlines 22- JBL – from James B Lansing, an electronics designer 23- JVC – Japan Victor Company (Victor Company of Japan, Ltd) was founded in 1927 as a US subsidiary, The Victor Talking Machine Company of Japan, Limited. 24- JVC developed the VHS video cassette format. 25- KFC – short for Kentucky Fried Chicken. It is popularly believed that the company adopted the abbreviated name in 1991 to avoid the unhealthy connotations of the word 'fried'. The rumor that it was because the Commonwealth of Kentucky trademarked the name "Kentucky" is false. Commercials in the early 2000s tried to imply that the abbreviation stands for "Kitchen Fresh Chicken", but in 2007 KFC decided to return to the original "Kentucky Fried Chicken" branding (although the corporate name remained KFC). 26- LCL – from Le Crédit Lyonnais. 27- LOT – LOT Polish Airlines. "Lot" in Polish means "flight". 28- MAN – abbreviation for Maschinenfabrik Augsburg-Nürnberg (Augsburg-Nuremberg Machine Company). The MAN company is a German engineering works and truck manufacturer. 29- MFI – from Mullard Furniture Industries. The original company was named after the founder's wife, whose maiden name was Mullard. 30- MVC – from Music and Video Club, the name of a UK-based entertainment chain. 31- MRF – from Madras Rubber Factory, founded by K M Mammen Mappillai in 1946. He started with a toy-balloon manufacturing unit at Tiruvottiyur, Chennai (then called Madras). In 1952 he began manufacturing tread-rubber and, in 1961, tyres. 32- NAD - Audio equipment manufacturer named for New Acoustic Dimension. 33- NEC – from Nippon Electric Company. 34- OCZ – play on the word Overclockers. 35- QVC – Quality, Value and Convenience 36- SAP – SystemAnalyse und Programmentwicklung (German for "System analysis and program development"), a company formed by five ex-IBM employees who used to work in the 'Systems/Applications/Projects' group of IBM. Later, SAP was redefined to stand for Systeme, Anwendungen und Produkte in der Datenverarbeitung (Systems, Applications and Products in Data Processing). 37- SAS – Scandinavian Airlines System, the flag airline carrier of Sweden, Norway and Denmark. 38- SCB – from Standard Chartered Bank. The name Standard Chartered comes from the two original banks from which it was founded – The Chartered Bank of India, Australia and China, and The Standard Bank of British South Africa. 39- SCO – from Santa Cruz Operation. The company's office was in Santa Cruz, California. It eventually formed Tarantella, Inc. and sold off its operating system division to Caldera Systems (a spin off from Novell), which is based in Utah. Caldera changed its name to The SCO Group (at which point SCO no longer stood for anything). 40- SGI – Silicon Graphics Inc. 41- SKF – from Svenska Kullagerfabriken AB, a Swedish manufacturer founded in 1907. See also Volvo. 42- SNK – Shin Nihon Kikaku, Japanese for Plans for a New Japan. 43- STX – pronounced as the word "sticks" because, when first founded, STX manufactured only lacrosse sticks 44- TCL – from Today China Lion. Derived from literal translation of "今日中国雄狮" from Chinese to English. 45- TCS – from Tata Consultancy Services, from India's Tata Group, named after founder and legendary industrialist Jamshedji Tata. 46- THX – from Tomlinson Holman Crossover, the name of the technology's inventor and the audio technology of a crossover amplifier. It may be a backronym, as the technology is owned by George Lucas's company, and he directed THX 1138. 47- TVR – derived from the first name of the company founder TreVoR Wilkinson 48- UPS - United Parcel Service of America, Inc. 49- WPP – Global advertising and marketing company. Originally called Wire and Plastic Products. 50- YKK – zipper manufacturer named from Yoshida Kogyo Kabushikikaisha (Yoshida Company Limited) after the founder, Tadao Yoshida. The letters YKK were stamped onto the zippers' pull tabs. 51- WWE – World Wrestling Entertainment, formerly World Wrestling Federation (WWF). It changed its name after a court case brought by the World Wildlife Fund (WWF), which is now called the World Wide Fund for Nature. 52- WWF - World Wildlife Fund 52- NRK - Norges RiksKringkasting 53- TDK – from Tokyo Denki Kagaku (Tokyo Electronics and Chemicals). 54- TAP – from "Transportes Aéreos Portugueses" (Portuguese Air Transport). 55- TAM – named from Transportes Aéreos Marília (Marilia's Air Transport). Marília is a city in São Paulo state, Brazil. 56- RSA – formed from the first letters of the family names of its founders Ronald Rivest, Adi Shamir and Len Adleman. 57- REO – car manufacturer founded in 1904 by Ransom E. Olds, and named from its founder's initials. Later, the rock band REO Speedwagon took its name from one of its trucks, the REO Speed Wagon. 58- NCR – from National Cash Register. 59- MCI – Microwave Communications, Inc. The company later merged with Worldcom to create MCI Worldcom. The MCI was dropped in 2000 and the acquiring company changed its name to MCI when it emerged from bankruptcy in 2003. 60- HTC – A contraction of its original corporate name, High Tech Computer Corporation. 61- EMC – named from the initials of the founders, Richard Egan and Roger Marino. There has long been a rumor that another partner provided the third letter ©. Other reports indicate the C stands for Company. EMC adopted the EMC² notation to refer to Einstein's famous equation, E = mc². 62- DAF – from 1932 the company's name was Van Doorne's Aanhangwagen Fabriek (Van Doorne's Trailer Factory). In 1949 the company started making trucks, trailers and buses and changed the name into Van Doorne's Automobiel Fabriek (Van Doorne's Automobile Factory). 63- CRC – originally Chemical Rubber Company 64- CGI – from the first letters of Information Management Consultant in French (Conseillers en Gestion et Informatique). 65- BMW – Bayerische Motoren Werke (Bavarian Motor Works). 66- BIC – the pen company was named after one of its founders, Marcel Bich. He dropped the final h to avoid a potentially inappropriate English pronunciation of the name. 67- AMC – American Multi-Cinema: the company pioneered multi-screen cinemas. Unnskyld meg for å ha glemt å sagt, siste gangen (som sitert), at det skulle være snakk om 67 av de største, mest populære firmaer. De første du nevner er greie, resten har jeg, og sikkert de fleste her, aldri hørt om. Med god grunn. 3 - ARP – company that made analog synthesizers in the 1970s Jævlig bra. Prøv på nytt. Og kom gjerne opp med noe som "motbeviser" alt det andre òg, for jeg gjentar: Fox var bare et top-of-my-head-eksempel. Slikt som: hvorfor bruker Pepsi hundre millioner til milliarder av dollar på sin "Pepsi-logo"? Hvem som helst som kan eller forstår noe som helst om Okkultistisk Symbologi, ser at noe er galt med dette: Hentet fra http://freemantv.whynotnews.eu/2010/03/illuminati-symbolism/ "Royal Crown" cola... hehehehehehehe.... Nei, store selskaper er tydeligvis ikke "overtroiske", de har bare et større budsjett for deres logo enn alt annet, i tilfelle de derfor blir nominert for Beste eller Dyreste logo i fremtiden, og husket for det fremfor den dritten selskapet ellers serverer. @Over 1) Lær deg å telle. Det er kun ETT "saklig" svar, dette av Sheasy. 2) Jeg har svart, men ble sensurert av moderator "Rampage", og gidder absolutt ikke å svare (skrive alt [helt]) på nytt. Endret 28. desember 2010 av Dark Fire Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Unnskyld meg for å ha glemt å sagt, siste gangen (som sitert), at det skulle være snakk om 67 av de største, mest populære firmaer. De første du nevner er greie, resten har jeg, og sikkert de fleste her, aldri hørt om. Med god grunn. Jeg svare kun på posten hvor du etterlyste 67 selskaper med 3 bokstaver, om du tidligere i tråden har presisert at det måtte være store og populære firmaer har jeg ikke sett dette, men i posten jeg siterte nevnte du ikke dette. Vær litt mer spesifikk neste gang, og ikke klag for at noen finner nøyaktig det du spør etter. Jævlig bra. Prøv på nytt. Og kom gjerne opp med noe som "motbeviser" alt det andre òg, for jeg gjentar: Fox var bare et top-of-my-head-eksempel. Har jeg noen gang sagt jeg skal motbevise noe som helst? Du etterspurte 67 selskaper med 3 bokstaver, og jeg gav deg det. @Over Lær deg å telle. Du har rett, det var 68 selskaper jeg fant, ikke 67. Nr. 52 kom to ganger. Kanskje du ikke fant 24, men den var der. Beklager at jeg fant et selskap mer enn du spurte om. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Unnskyld meg for å ha glemt å sagt, siste gangen (som sitert), at det skulle være snakk om 67 av de største, mest populære firmaer. De første du nevner er greie, resten har jeg, og sikkert de fleste her, aldri hørt om. Med god grunn. Jeg svare kun på posten hvor du etterlyste 67 selskaper med 3 bokstaver, om du tidligere i tråden har presisert at det måtte være store og populære firmaer har jeg ikke sett dette, men i posten jeg siterte nevnte du ikke dette. Vær litt mer spesifikk neste gang, og ikke klag for at noen finner nøyaktig det du spør etter. Les litt mer spesifikt neste gang: jeg spurte nemlig ikke deg, men èn spesifik person, han jeg svarte med sitat som du igjen valgte å svare på. Jævlig bra. Prøv på nytt. Og kom gjerne opp med noe som "motbeviser" alt det andre òg, for jeg gjentar: Fox var bare et top-of-my-head-eksempel. Har jeg noen gang sagt jeg skal motbevise noe som helst? Du etterspurte 67 selskaper med 3 bokstaver, og jeg gav deg det. Barnslig. Dette er en tråd med en tittel og et emne. Du kan ikke bare svare i hytt og pinne på alle poster du ser gjennom dine nettopp-kommet-inn-i-rommet-øyne uten noen som helst kontekst. Det er lov å bruke hodet her òg, og forstå at jeg refererte til hva poster under/over deg skrev. Det var et generelt utsagn, du trenger ikke å sette deg i et hjørne og grine, ringe politiet, eller sippe til moren din av den grunn. @Over Lær deg å telle. Du har rett, det var 68 selskaper jeg fant, ikke 67. Nr. 52 kom to ganger. Kanskje du ikke fant 24, men den var der. Beklager at jeg fant et selskap mer enn du spurte om. Lær deg, som du prøvde å fortelle meg at jeg skulle gjøre, å være mer observant. Det står @ovenfor. Fra gjeldende sitat, er det da snakk om Herz~'s utsagn. Endret 29. desember 2010 av Dark Fire Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 DarkFire: Ser at du fortsatt ikke har svart meg, men tvert i mot valgt det ene innlegget mitt og kun kommet med spydigheter osv. Jeg synes kanskje det er litt dårlig fra en som kaller alle andre userriøse og forventer å bli behandlet med respekt, på tross av egen uforskammethet. Forøvrig kan du jo lese gjennom det siste innlegget ditt og fortelle meg om du synes du har en voksen og ordentlig tone ovenfor dine med/motdebatanter. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå