Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mr Van Rompuy’s speech in the German capital told his audience that ‘the time of the homogenous nation state is over’.

Det är chockerande! Varför hör man aldrig om detta på TV?

Detta är anledningen till varför vi har så mycket invandrare.

Jag läste tidigare om att EU skall införa en ny lag/lov som förbjuder kritik mot religion.

Och dessutom skall allt man gör på internet sparas i loggar.

Internet är idag det enda sättet för folk att höra sanningen!

Därför vill judarna förinta och kapitalisera internet!

Lenke til kommentar
Mr Van Rompuy’s speech in the German capital told his audience that ‘the time of the homogenous nation state is over’.

Det är chockerande! Varför hör man aldrig om detta på TV?

Detta är anledningen till varför vi har så mycket invandrare.

Du hører ikke om dette i tv eller media fordi jødene kontrollerer tv og det meste av offisiell media, enten direkte eller gjennom landenes regjeringer.

I Norge er det meste av media kontrollert av arbeiderpartiet gjennom a-pressen. Og det arbeiderpartiet ikke kontrollerer direkte, det har de rimelig god kontroll over gjennom venstrevridde journalister og diverse økonomiske virkemidler.

Å åpne europa for islam og islams kultur er et politisk vedtak fra 1973, som senere er revidert og gjort mer omfattende.

Målet er bla å viske ut europeisk kultur og å ødelegge kristendommen.

Lenke til kommentar

Kristendommen kan godt dø ut for min del.

Vi blir mer og mer sekulære uansett-

Jeg tviler ikke på at du mener det. Men jeg tror egentlg ikke at du vet hva som vil bli alternativet om det skjer.

Men du har dessverre et poeng når du sier at vi blir mer og mer sekulære, fordi folk flest har glemt hvor de kom fra, og de har glemt Gud i sin hverdag, også kirken og flertallet av kristne. Og det er bla det vi blir straffet for nå,

både når det gjelder muslimsk innvandring og det som skjer med opprettelsen av NWO og en verdensregjering.

Å tro at om vi blir "mer sekulære" så vil det redde oss, er total galskap. For det jødene bak NWO vil er nettopp å ødelegge kristendommen som er den eneste kraften som kan stoppe deres planer.

Ateister feiler også stort på et annet felt når de vil bli kvitt kristendommen, for med kristendommen så forsvinner også de kristne verdier som også ateister i vesten er oppdratt etter.

Vi ser allerede så smått virkningene av dette. Kriminaliteten øker og antall mord og drap er også sterkt økende.

Korrupsjonen i det politiske systemet og i regjeringen når også nye høyder hvert år.

Men dette er bare begynnelsen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan er situasjonen nå: Er NWO en realitetet, eller holder det på å bli det?

For jeg synes det har vært tomme rykter i en lang stund. Jeg går og venter, men NWO lar vente på seg. Når skal det endelig bli realitet? Når skal vi slippe å vente lenger? Synes dette her tar mye lenger tid enn først avtalt :(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vi er vel mest sannsynlig allerede i Eraen av Horus, Abigor, så er det bare å vente og se hva som skjer. Jeg har aldri sett flere Øyer av Horus her i Norge (se bare over inngangen til Oslo Spektrum..), så jeg "frykter" at utviklingen fortsetter, så får vi håpe at det ikke bare er et tidsspørsmål :)

Avtalt? Når ble det avtalt til? År 2000? :D

Søtt tall du har som signatur, forresten. Hyggelig at du gjør narr - men det får meg til å undre når jeg ellers ikke ser deg være aktiv rundt emnet, at du breefer med en '666'.

Du kjører vel sikkert Volkswagen og tar det like lett og humoristisk.

Volkswagen%20Omage.jpg

V er 6 i Hebraisk, for de som ikke vet det.

Krever ikke mye research for å se sammenhengen

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar

Så Volkswagen er en djevelbil rett og slett? Og ved å kjøre den så støtter du fanden? Skumle greier.

Snu på det og si heller: så å kjøre i en bil som Hitler var delaktig i å lage, som var interessert i det okkulte, hvor logoen og dermed den spirituelle essensen/frekvensen/energien til bilen er ment for å bære Dyret/Satan/666, er noe merkverdig og muligens naivt og galt?

Ja, jeg vil faktisk svare ja på det spørsmålet, det er noe naivt og merkverdig.

Hvorfor ikke bare kjøpe masse klistremerker hvor det står "Hail Satan, this world shall be yours; take my body for your possession, destroy God and bring your Evil Kingdom over us" og klistre det på bilen, klærne, bygningene og alt annet vi eier og bærer?

Vit at vår kjærlige Vitenskap som mange mennesker uvitende tror er det eneste Objektive og Sanne, sprang ut fra Okkultisme. Newton var en dyp[/u} okkultist, Pythagoras var en dyp okkultist (og hadde sin egen kult og var helt "obsessed" av Numerologi), Ptolemy var en dyp okkultist, og sjekk gjerne ut hvor mange verdenskjente okkultister som har fått høye posisoner i systemet: John Dee, den aller mest kjente magikeren og okkultisten på lang tid på hele jorden, var Spionen til den britiske Dronning Elizabeth I. Aleister Crowley, som identifiserte seg som "666/The Beast", som var bl.a blant de beste i verden i Sjakk på sin tid og en merkverdig klatrer (første Europeer til å prøve å klatre på toppen av K2 og klarte det nesten), var

1) Høyt rangsjert og akseptert i Frimureriet og Golden Dawn,

2) Jobbet for MI5, spesial/sikkerhetstjeneste i England.

Dette var forresten mannen som kannaliserte Horus, som fant ut og mente at vi gikk inn i en ny tid, og at tiden vi gikk inn i var tiden til Horus, "Tiden etter/uten Jesus", og det Nye Atlantis, som nå har blitt populærisert av alt fra Hollywood til Horus Øye brukt på alle logoer til selskaper som CBS http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/1/1b/CBS.svg

"Columbia" i "Columbia Broadcasting System", CBS, er forresten guden Isis, Esther og Venus (Lucifer betyr forresten Venus), som er identifisert som Flammen som Baphomet bærer på (på toppen av hodet), som veldig åpenbart er enda en versjon av "Satan"

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a4/Baphomet.png

AOL

http://www.softsailor.com/wp-content/uploads/2009/03/aol_logo.jpg

Time Warner

http://www.logosdesigners.com/images/time-warner-logo.gif

Og hva med litt Numerologi?

FOX?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/25/FOX_wordmark.svg/150px-FOX_wordmark.svg.png

Tell sammen med meg: A = 1, B = 2, C = 3, D = 4, E = 5, F = 6, G = 7, H = 8, I = 9, J = 10 = 1+0 = 1, K = 11 = 1+1 = 2, L = 12 = 1+2 = 3, M = 4, N = 5, O = 6, P = 7, Q = 8, R = 9, S = 19 = 1+9 = 10 = 1+0 = 1, T = 2, U = 3, V = 4, W = 5, X = 6.

6, 6, 6?

Alt dette er bare tilfeldig så klart, og de ønsker vel sikkert bare plutselig å vise respekt til Horus

http://www.logoi.com/pastimages/img/horus_1.jpg

Som tilfeldigvis bare er sønnen til Isis, flammen til Baphomet og Lucifer (som betyr Lyset).

Åh som jeg elsker tilfeldigheter.

Jeg ble forresten gitt denne feilen, og fjernet derfor img tagging av alle bilder:

Det er ikke tillatt å bruke den filendelsen på dette forumet. Gyldig eksempel http://www.test.no/bilde.gif, ugyldig eksempel: http://www.test.no/bilde.01.gif
Lenke til kommentar

Haha herlig. Så fox tilber satan fordi at hvis du teller slik du selv vil så blir det 666?

Det er slik man teller ting Numerologisk. Man teller på samme måte for å få (tall-)verdien av navnet ditt, for eksempel.

http://www.google.no/search?q=numerology+name

Skriv "Fox" inn i en av disse. Resultatet vil bli "9" da de legger sammen "666", men test gjerne videre ved å bruke ditt eget navn eller andres navn eller hva som helst: bruk metoden jeg brukte ovenfor, legg alt sammen, og se om du får samme resultat som en hvilket som helst "Numerologi-kalkulator" eller let etter andre artikler, om du absolutt heller vil det.

Eller ikke gjør noe som helst, så klart. Det gjør sikkert livet ditt mye enklere, å kunne kritisere hvem som helst og komme unna med det ved å bare forsvinne når noe blir tilbakevist.

Kjempebra. NRK blir forøvrig barnemord baklengs om du vrir og verenger på bokstavene.

Vis meg.

Hvis du absolutt vil se konsultasjoner over alt så finner du nok av "beviser" uansett hva

Igjen: dette er den korrekte måten å regne ut en verdi av hva som helst, i følge den Numerologiske metode. 666 blir til slutt 9 (6+6+6=18=1+8=9), men den eneste måten å komme frem til '666' på er ved å ha minst 3 siffre, enig? Og '666' er ikke '666' noe mindre fordi de kan (eller egentlig skal) legges sammen.

Dette var også bare eksempler som jeg personlig finner underholdende. Om du først tar en ordentlig titt selv, og har intelligens og drivkraft nok til å finne konkrete bevis, akkurat som at man ikke skal lete på National Geographic etter vitenskap -- NATGEO har en veldig åpenbar materialistisk Bias; det er en sterk rød tråd i alle deres konklusjoner: verden er materialistisk, overnaturlige hendelser og mennesker er overdrivelser og tull, uten at de noen gang henviser til noe konkret som gjør dette perspektivet evident. Og det samme gjelder med de fleste konspirasjonsteoretikere som skal snakke om dette; de er som NATGEO, Biased.

Her har du et enkelt bilde-søk som gir refr. til diverse fenomener (en enkel start):

http://www.google.no/images?q=illuminati%20symbology

Se om du finner noen av symbolene og hva de betyr.

Det er mange dokumentarer jeg kan anbefalle, men dessverre har de aller fleste noe bias, hvor de har sitt eget perspektiv på hva som foregår, og for den gjennomsnitlige mannen i gata som da ikke klarer å se på noe og være kritisk, og foretrekker da å heller slå av og komme med en unnskyldning som "mannen i dokumentaren var Kristen, han snakket om Jesus, derfor er alt bare tull". En med mindre bias er Freeman fra Freemantv.com (The Freeman Perspective)..

Denne mannen har alikevel en form for bias i måten han legger ting frem på, da han liker å overdrive litt, eller som han sier "få deg til å tenke". Alikevel er det mange åpenbare røde tråder i det han sier, og siteringer til gode kilder (33grads Frimurere med egne Filosofiske organisasjoner og som er listet på Wikipedia's "List of American Philosophers" f.eks, som Manly P. Hall

Vet ikke om man kan få noe ut av et søk som dette?

http://www.google.no/search?q=illuminati+for+dummies

Jeg husker ikke hva som er på denne, men kanskje er det noe Dummie-informasjon her:

http://www.youtube.com/watch?v=jcvyrewJtMs

Freeman selv ønsker ikke å bevise noe for noen, men å få folk til å tenke (som nevnt tidligere), men er absolutt 100% sikker på at Konspirasjonene alikevel er reelle. Og det gjør nå jeg òg.

Nå til det viktigste spørsmålet: hvorfor finnes ikke disse konspirasjonene?

Og du kjenner kanskje til det mest kjente, og faktisk det eneste svaret, right?

"Det er for vanskelig". Right -- hvilket godt argument mot all bevis som viser det motsatte.

Samme hvor mye denne talen (under) var "ment MOT Kommunisme", sier han fortsatt det han sier, og ingen overdriver i stor grad bare for å tale mot noen, bortsett fra Hitler.

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar

Det er slik man teller ting Numerologisk. Man teller på samme måte for å få (tall-)verdien av navnet ditt, for eksempel.

Igjen: dette er den korrekte måten å regne ut en verdi av hva som helst, i følge den Numerologiske metode. 666 blir til slutt 9 (6+6+6=18=1+8=9), men den eneste måten å komme frem til '666' på er ved å ha minst 3 siffre, enig? Og '666' er ikke '666' noe mindre fordi de kan (eller egentlig skal) legges sammen.

Så det du sier her er at det ikke er slik man teller "numerologisk"? Fox er altså lik 9, ikke 666?

La oss likevel godta at Fox=Satan. Jeg antar at dette ikke bare gjelder for Fox News? Det engelske ordet for "rev" er nettopp "Fox". Det er altså rimelig å si at dette dyret har tilknytning til djevelen, men gjelder dette bare i engelskspråklige land, eller bør vi passe oss også i Norge?

Hva med den gamle TV-kanalen Fox Kids?

Ikke minst, mitt favorittgodteri noensinne, Fox. Og Megan Fox, har hun kanskje solgt sjelen sin til djevelen for å oppnå sitt plettfrie ytre?

En liten kuriositet til slutt: Jeg så du nevnte at Volkswagen lager biler for Hitler-fans og djeveldyrkere, visste du at de har en modell som heter Volkswagen Fox?

Lenke til kommentar

Jeg har lagt merke til et hemmelig satanisk budskap i flere sangtekster.

Ta en titt på det første eksempelet her, sangen "The Golden Walls of Heaven" av Bathory. Første bokstav i hver verselinje gir S A T A N.

Silent watching gaze

Across the blackened plains

Two eyes like burning embers

Awaits the moment for the

North star to blaze

Sythanagon winged

Angel rides deaths wind

To cloudless sky

And sound a summon call of war

Now burn does the skyline

Soundless wings lacerate the night

Angels of death emerge accross the sky

Thorned heads spiky limbs climb the air up high

Attack of the pearly gates

Now wait for the sign...

Seen now is His star

Ablaze now risen in

The sign of the one with

A numbeer not a name

Now given is the sign

The Golden walls of heaven

Sound is given now of charge

A voice of war does cry

The cry does sound the signal

And the walls are stormed

Now fly

Swords are drawn in soundless flight

Above the walls of gold

The winged angels of death descend

A thousand from above

Now heaven is in its' last throes of death

Sacred shrine of life and death

Apharamons gold key

The raping of holy interior

And all concealed

Now masturbated upon is throne of gold

Scattered battered wings

Along the palaces and streets

Trophy of the victory

Attached to spear of the Beast

Now spitted at is the scalp of God.

Om ikke dette var overbevisende nok, så ta en titt på teksten til sangen "Dies Irae" av Bathory. Hvis du tar første bokstav i hver verselinje her, får du: "C H R I S T T H E B A S T A R D S O N O F H E A V E N"

Creed of eternal life I swore

Held my candle of life to the void

Risen from the dead I deaths powers wed

In the name of the one with horns on head

Sleep of eternity withdrawn as dark upon

The life of mine drew the very end so near

The price another life the gospel of the

Horned one to spread shore to shore

Eternally his words let hear

Be silent listen to the wind crying out the

Answer to all mankind call from other

Side speach of horned divine

To end your search in hope to find

As sure night divides the day and as sure day divides the night

Raging flames is allthat awaits us on the other side

Doomed the very moment he calls

See his star ablaze his children

On the night the flames reach for the sky

Night is comed to enter the never ending burning fire

Onto you all his word is given

Fear not reach to take his hand

Hear our master calling us his children

Eternal life is given death withdrawn

As wolves among sheep we have wandered

Victory lies beyond their spit and scorn

Even the heavens shall burn when we are gathered

Now when the flames reach for the sky

Dies Irae

Lenke til kommentar

Jeg har lagt merke til et hemmelig satanisk budskap i flere sangtekster.

Ta en titt på det første eksempelet her, sangen "The Golden Walls of Heaven" av Bathory. Første bokstav i hver verselinje gir S A T A N.

Quarthor var en satanist, så det är inte underligt.

Our bodies completes the circle with blood we draw the signs of hell

Chant the force of Pandemonium and recite the words of spell

Necromancy

I gather up the force of darkness to bring damnation lust and war

Demand all heavens virgins to bend before our horny lord

laugh.gif

quorthon+copy.gif

Endret av Eysteinn inn illráði
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...