Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!!!! Chuck Norris ja! Han er vel ekspert på nwo! Nå må du være grei, hvorfor i all verden skulle Chuck Norris vite noe som helst?

 

om Chuck Norris vet noe som helst kan du vel vurdere etter å ha lest denne artiklen Chuck Norris selv har skrevet hvor han analyserer sitt synspunkt om hva som kan komme ut av møtet i københavn.

 

http://www.wnd.com/index.php?fa=PAGE.view&pageId=114005

Lenke til kommentar

Og hva er poenget med det? Noe konstruktiv argumentasjon å bidra med?

 

Det snakkes som "governance" som i "rettledning".

 

Ut over det var det bare et særdeles kjedelig utsagn fra en særdeles kjedelig ny EU-president som er en administrativ EU-president, om det skulle eksistere en ny verdensorden ville de ikke inkluder Van Roumple i den.

Lenke til kommentar

Nå er nasjonalstatene i europa snart historie.

 

http://www.express.co.uk/posts/view/140803...national-anthem

 

 

 

Og verden har knapt en uke igjen inntil en global regjering antakelig blir vedtatt, med bla. globale karbonskatter som resultat.

Dette vil på sikt bety global fattigdom blandt folk, og for fattige land vil det bety katastrofe og millioner vil dø av sult.

 

Vi kan se fram til et liv i knapphet og fattigdom, med høye skatter og globale personlige "karbonkvoter" Når vår karbonkvote blir oppbrukt, eller vi ikke gjør nok nytte for oss slik at våre karbonutslipp kan rettferdiggjøres for "eliten" slik at vi kan få en ny kvote, så må vi dø. De fleste barn vil nok aldri oppleve å bli voksne i fremtiden.

 

http://www.heartland.org/publications/envi...Should_Die.html

 

Foreløpig er dette bare et spill, men når man begynner å indoktrinere barn med at de må dø etter å ha fyl 11-12 år for å "redde" planeten, så vil alle tenkende individer orstå resultatet, og også hva vi har i vente.

 

Dette blir et faktum om klimaavtalen i købnhavn blir vedtatt og signert. Og det er ingen grunn til å tro at det ikke vil skje.

Lenke til kommentar
Riktig. Altså, man konstruerer et motiv, man drar fakta helt ut av sammenheng, man velger hva man vil tro på, og ignorerer all rasjonalitet - og vips, så har man sannheten.

 

Var det ikke også slik man skapte kristendommen?

 

Synes dette blir en slags selvoppfyllende profeti jeg, litt som astrologi. Man endrer verden etter sitt perspektiv, heller enn å endre sitt perspektiv etter verden.

Lenke til kommentar
Nå er nasjonalstatene i europa snart historie.

 

http://www.express.co.uk/posts/view/140803...national-anthem

 

 

 

Og verden har knapt en uke igjen inntil en global regjering antakelig blir vedtatt, med bla. globale karbonskatter som resultat.

Dette vil på sikt bety global fattigdom blandt folk, og for fattige land vil det bety katastrofe og millioner vil dø av sult.

 

Vi kan se fram til et liv i knapphet og fattigdom, med høye skatter og globale personlige "karbonkvoter" Når vår karbonkvote blir oppbrukt, eller vi ikke gjør nok nytte for oss slik at våre karbonutslipp kan rettferdiggjøres for "eliten" slik at vi kan få en ny kvote, så må vi dø. De fleste barn vil nok aldri oppleve å bli voksne i fremtiden.

 

http://www.heartland.org/publications/envi...Should_Die.html

 

Foreløpig er dette bare et spill, men når man begynner å indoktrinere barn med at de må dø etter å ha fyl 11-12 år for å "redde" planeten, så vil alle tenkende individer orstå resultatet, og også hva vi har i vente.

 

Dette blir et faktum om klimaavtalen i købnhavn blir vedtatt og signert. Og det er ingen grunn til å tro at det ikke vil skje.

 

Joda, jeg kommer på vertfall en grunn. Det er grusomt usannsynlig.

Lenke til kommentar

Ryktene sier at Bergensernes 9/11 (raseringen av pepperkakebyen) var et komplott igangsatt av Bystyret i Bergen. Monica Mæland er i lommen på pepperprodusentene, som økte omsetningen sin med hele 3% etter denne aksjonen. Dette er en del av et større komplott, Hordaland Fylkeskommune jobber mot å løsrive seg fra Norge.

 

Vi normale oppegående folk som ikke tror på konspirasjonsteorier holder oss til sannheten, nemling at Rogaland har masseødelggelses-pepperkake-våpen, noe som rettferdiggjør en invasjon, når løsrivelsen fra Norge er ferdig.

 

Grunnen til at dette skjer nå er jo selvsagt fordi at verden går under i 2012. Da kommer det en enorm flodbølge, og ødelegger verden. Bergenserne har utviklet en superrask bane som går fra torget, og opp til fløifjellet, der det er bygget en Ark, som inneholder to av hvert kjente pepperkakehus. Når pepperkakehusbyen har overlevd, så vil Hordaland Fylkeskommune bli anerkjent som stat av NWO.

 

Alt dette kan jeg selvfølgelig begrunne med kilder. Men helt ærlig så har jeg nå brukt 4 min av livet mitt til å skrive dette tullet, og jeg akter ikke å bruke en time til å finne kilder som underbygger det.

 

:)

Lenke til kommentar
NWO er ikke farlig for andre enn samfunnets tapere.

Vi har ikke råd til å holde betale for at folk skal være på trygd.

Verden bør redusere befolkningen med 80-90 %.

 

Du har høye tanker om deg selv ser jeg. Men du bør være litt forsiktig med hva du sier, for du er ganske sikkert ikke rik nok til å vær en av "de utvalgte" som får lov til å leve.

 

Om du skulle overleve, så vil du nok ende opp som slave for folkene bak NWO uanstt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...