Rampage Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Utspilt sin rolle? Dette er jo blant de sterkeste bevisene der ute må du vel skjønne! Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Upp till kamp! De Nordiska rikens skall enas under hatets flagga, och fara medlest Nagelfar till Amerika! Där skall vi plundra och döda, våldta och mörda! Detta är skandal! Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvofor er mange så fiendtlig innstilt til Bibelen ? Hva er det dere er redd for ? Jeg svarte kun på et spørsmål om hva som er mine kilder, jeg nevnte Bibelen som en av mine kilder, og alle blir plutselig helt hysteriske. Det dere heller burde tenke litt over, er det faktum at det som skjer nå med innføring av den nye verdensordenen ol. er profetert i Bibelen for flere tusen år siden. At de fleste mener at Bibelen er en "eventyrbok"og latterliggjør både Bibelen og den som navner den, skjuler likevel ikke det faktum at det som skjer nå og som vi i stadig større grad kan se med våre egne øyne, det er ting som er profetert i Bibelen, og som vil skje i endetiden. Så dette som vi kan se skje, samt dokumentasjonen på hva som venter oss i fremtiden med en global verdensregjering, er jo bare bekreftelse på at det som er profetert i Bibelen er riktig. Men det er vel kanskje akkurat det de fleste er redde for ? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Baltazar94 : Det var forfedrene til dagens Illuminati familier som stod bak alle de store verdensreligionene. Illuminati vet at det finnes ingen død og det finnes ingen tid. Begge er illusjoner som vi mennesker kollektivt har skapt (og blitt manipulert til). Bibelens "profetier" er basert på planer for "fremtiden". Nå kan det virke som eliten får det som de ønsker. "Terror" angrepet i Iran for litt siden var ment for å provosere dem til å begå en tabbe. Hvis Iran angriper en amerikansk base f.eks, så får Obama en grunn til å invadere landet. Vel hva enn som skjer så finner vi det ut. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Enfaldiga kristen. Ditt blod skall spillas uppå vanhelgad mark. Alla religioner för falska profetior; alla är skapta som verktyg för myndigherrar att underkasta populus. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Baltazar94 : Det var forfedrene til dagens Illuminati familier som stod bak alle de store verdensreligionene. Illuminati vet at det finnes ingen død og det finnes ingen tid. Begge er illusjoner som vi mennesker kollektivt har skapt (og blitt manipulert til). Bibelens "profetier" er basert på planer for "fremtiden". Nå kan det virke som eliten får det som de ønsker. "Terror" angrepet i Iran for litt siden var ment for å provosere dem til å begå en tabbe. Hvis Iran angriper en amerikansk base f.eks, så får Obama en grunn til å invadere landet. Vel hva enn som skjer så finner vi det ut. Vel, når det gjelder Bibelen så tar du feil, det som står der er bla Guds ord og profetier for endetiden. Folkene bak illuminati har ikke skrevet Bibelen. Det er derfor de hverken liker Bibelen eller kristne, men det pågår nå en kartlegging av kristne, spesielt i USA, med tanke på å eliminere dem. Her i Norge er den kartleggingen klar allerede, og antakelig også i de andre landene i europa. At profetiene i Bibelen er riktig, kan vi bla se i dag fordi vi ser at det skjer akkurat som profetert. Når det gjelder opphavet til verdensreligionene som du sier, så er ikke det tema for denne tråden, men jeg kan jo si så mye at det var Nimrod og hans kone Semiramis som skapte den babylonske mysteriereligionen, som igjen er opphavet til de fleste religioner i dag, og som også mainstream kristendom er sterkt påvirket av. Enten du liker det eller ikke, så er religion en del av dette, for eliten som du kaller det, tilber lucifer, eller satan som vel er et vanligere navn. De driver antakelig også med menneskeofringer. Og du har rett, det virker som at de skal få det som de vil. Og de vil også få det slik de vil. Her går Bibelen lenger enn andre kilder, for den sier oss også hva som vil skje etter at de har fått det som de vil. Timeplanen er etter det jeg nå har hørt forandret, og det meste vil være gjort på de neste to år, ihvertfall i USA. Den neste verdenskrigen som de vil ha vil starte i midtøsten, og antakelig starte med at Iran blir angrepet. Denne krigen vil starte i løpet av to år, antakelig en gang til neste år. For det meste er ferdig planlagt, og det er ingen i verden som kan stoppe dem nå. Folk flest reagerer som mus som blir paralysert av en slange, og står stille og venter på å bli dept. Vi kan protestere og forsinke dem litt, men ikke stoppe dem, for det er de som har all makt. Og i Norge har de hatt all makt siden krigen, og hele tiden er vi blitt "kokt" langsomt slik at veldig få virkelig forstår hva som skjer. De som står bak illuminati og denne eliten som vi snakker om , er jøder. Og det er også en interessant ting at saudiarabia er fast medlem av bilderderg, og videre at musllimer flest i USA ønsker den nye verdensordenen velkommen. Muslimske land har også mye makt i FN, som mest sannsynlig vil bli den nye vedensregjeringen. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Baltazar94 : Jeg er ikke enig med dine konklusjoner om religion, men som du sier så er ikke dette tråden for dette. Jeg mener du lar deg lure av illusjonen, men det er min mening. FN blir nok omgjort til verdensregjering innen 2020 hvis inside informasjonen stemmer. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Baltazar94 : Jeg er ikke enig med dine konklusjoner om religion, men som du sier så er ikke dette tråden for dette. Jeg mener du lar deg lure av illusjonen, men det er min mening. FN blir nok omgjort til verdensregjering innen 2020 hvis inside informasjonen stemmer. Hva du måtte mene om Bibelen er din sak, men det som står der er ikke "illusjoner" Og det er et faktum at det som skjer nå, og som alle kan se og følge med på. Er profetert i Bibelen, som profetier for det som skal skje i endetiden. At FN er lansert som verdensregjering i 2020 er nok riktig. Men timeplanen er som sagt forandret og fremskyndet, så jeg tror det vil skje en god del fortere enn det. Jeg har også hørt 2020 som lanseringsår for den nye nanoteknologien som disse udyrene bak nwo håper vil gi dem evig liv. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvor har du "hørt" det da? Nanoteknologi er gammelt nytt, og det er ikke farlig. Nanoteknologi er ikke noe nytt. Men det er likevel så nytt at det ikke er på langt nær fullt utviklet ennå. Og som det meste av teknologi så er det ikke farlig i seg selv, men det kan misbrukes. Jeg sa jo heller ikke at nanoteknologi er farlig, men at udyrene bak nwo tror at de kan bruke nanoteknologi til å gi seg selv evig liv. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Baltazaar: Så når det har gått to år og det ikke har brutt ut noen verdenskrig, kan vi da være enige om at det dere har skrevet her var helt feil og se tilbake på det og le? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Da tenker jeg disse internettheltene har gjort jobben sin og hindret NWO i noen år. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Selv om en plan ikke lykkes eller følger tidsskjema, så betyr det ikke at planen ikke var virkelig. Man kan leve i nuet, men også ha i tankene at fremtiden bringer forandringer. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Baltazaar: Så når det har gått to år og det ikke har brutt ut noen verdenskrig, kan vi da være enige om at det dere har skrevet her var helt feil og se tilbake på det og le? Det er ok. Du kan godt få lov å le hvis det skjer at det ikke blir noen verdenskrig i løpet av to år. Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tilbake til temaet. Er det noe historien har lært oss, så er det at den gjentar seg. Og det aller viktigste hjelpemidlet for å bedømme noe statsvitenskaplig for framtiden. er å bruke fortiden. Jeg må si at paralellene med det som foregår i verden nå, og børskrakket i 1930 er skremmende. Sentralisering av makt, og økt overvåkning/begrensede borgerettigheter står i sentrum. Jeg skal fatte meg veldig i korthet, for det er en an mass med viktige momenter Denne korte filmsnutten har ett veldig godt poeng (om noget satt på spissen), som vil vise seg gjeldende for den utviklingen USA har hatt siden 9/11 USA`s reichstagsbrann. Se filmen hos Youtube Og hvis man tror dette endres under president Obama, så må vi nok tro om igjen. Jeg husker min (og andres) spådom 1-2 år etter 9/11: "innen 2015 så er Iran,Irak,pakistan og afghanistan under amerikansk okkupasjon. Faktorenes orden er likegyldig" Dette var for det meste basert på amerikanske interesser og hvilke land som igjen og igjen og igjen ble dratt fram i media som land med terrorister. Og ikke minst lektyre ifra folk som hadde betydlig mer innsikt i det som foregikk. Så er det den gode gamle Who benefits . Det er synd men sant, kapitalistene i USA styrer det meste her i verden og har betydelig makt over hvilken retning Amerika tar, om Obama engang skulle mene noe av det han har sagt, så har han per dags dato lite å stille opp med mot ett velsmurt maskineri i kulissene. Skattebetalerene i USA betaler krigføringen som helst skal vare lengst mulig for mest mulig profitt til de som tjener på krig. De _Privateide_ selskapene som supplerer militært matriell (våpen, mat, tjenester o.l), og ikke minst de som skulle ha interesser i naturressursene til landene som blir okkupert i dette tilfellet. Dette er jo hinsides mer innfløkt enn dette, men hovedpoenget er at krig genererer en sinnsyk mengde penger til de som står på mottaker siden. Dette er ren hvitvasking av skattebetalerens penger som i hovedsak havner hos en mindre gruppering av kapitalister. Men dette er ikke noe nytt, ingen "NEW" world order. Hvis historien gjentar seg, så blir det en smell og friheten/demokratiet vil til en viss grad seire igjen og borger-rettighetene gjenopprettet. Men de skyldige går fri, og sitter igjen med hele kransekaka. Total verdensdominans er dømt til å feile, og USA er på god vei til akkurat det. Det som er det triste er det voldsomme tapet av sivile. Foreløpig status : Sivile irakere/afghanere : hundretusenvis (noen kilder opplyser over halv million) Coalition forces : 6000 Terrorists/insurgents : 20k+ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det er ikke forbudt å leke synske her på forumet. Man må selvsagt finne seg i at andre er skeptiske. Ytringsfrihet betyr friheten til å kritisere. Men å leke psykologer og stille fjerndiagnoser på andre brukere kan vi holde oss for gode til. Et innlegg og svarene som fulgte er slettet. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Vi trenger ihvertfall andre enn folk som øglemannen for å fortelle oss om (muligens) "NWO"-relaterte saker. Vi trenger folk uten skikkelig løse skruer. For det er selvsagt ikke galt i seg selv å være skeptisk til lukkede, udemokratiske organisasjoner og gubbeklubber. Det er nok konspirasjonsteoretikerne selv som gjør at man kanskje setter opp ekstra restriktive hjernebrannmurer, med deres uhorvelige mengder av absurde påstander - ikke "sosialistene", bloddrikkende menneskeofrende reptilhybridsatanister eller jøder. Men når det er sagt, så er det forsåvidt interessant at det nesten helt sikkert finnes mennesker som kunne tenke seg å "redde planeten" gjennom å utrydde hele eller nesten hele menneskeheten. Hvorfor i alle dager styrtrike jøder (istedet for f.eks. sinnssyke miljøvernere) skulle ønske å gjøre det, gir i utgangspunktet ikke mye mening - og dermed bruker folk fantasien. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Fall of the Republic: The Presidency Of Barack H. Obama http://www.youtube.com/user/GuerrillaNewsC...61855EFAA203CBD Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvis noen ønsker å stille meg spørsmål om NWO fra nå av, så får dem gjøre det over PM. Gidder ikke denne tråden her mer. Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Vi trenger ihvertfall andre enn folk som øglemannen for å fortelle oss om (muligens) "NWO"-relaterte saker. Vi trenger folk uten skikkelig løse skruer. For det er selvsagt ikke galt i seg selv å være skeptisk til lukkede, udemokratiske organisasjoner og gubbeklubber. Det er nok konspirasjonsteoretikerne selv som gjør at man kanskje setter opp ekstra restriktive hjernebrannmurer, med deres uhorvelige mengder av absurde påstander - ikke "sosialistene", bloddrikkende menneskeofrende reptilhybridsatanister eller jøder. Men når det er sagt, så er det forsåvidt interessant at det nesten helt sikkert finnes mennesker som kunne tenke seg å "redde planeten" gjennom å utrydde hele eller nesten hele menneskeheten. Hvorfor i alle dager styrtrike jøder (istedet for f.eks. sinnssyke miljøvernere) skulle ønske å gjøre det, gir i utgangspunktet ikke mye mening - og dermed bruker folk fantasien. Enig i det mye av det du sier der Cyberfrog Fall of the Republic: The Presidency Of Barack H. Obamahttp://www.youtube.com/user/GuerrillaNewsC...61855EFAA203CBD Har sett litt på denne, ser interessant ut. *På med de kritiske brillorna* Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå