Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Legg bort den selvgode tanken om at du er mer opplyst, og mer åpen enn resten av verden.

 

Så det er altså det som er problemet. Den vanlige sosialistiske misunnelsen. Sosialister tåler ikke at noen vet mer enn dem selv, samt er fri til å tenke selvstendig,utenfor sosialistiske rammer.

 

Derfor vil sosialistene at vi skal bli like hjernevasket og blindet av den sosialistiske ideologi som de selv er. og helt lukket for nye tanker og ideer.

 

Jeg har hatt mistanke om noe slikt lenge, og nå begynner jeg å innse at jeg nok muligens hadde rett.

 

Det er da ikke en mistanke, det er da noe du har lirt fra deg i hvert eneste innlegg her:

 

Sosialister: Dumme

Muslimer: Onde og vil ta over verden

Jøder: Samme som muslimer

Folk: Dumme og naive, tror på sosialistene

Eliten: Chipklare og skal ta over verden, muligens reptiljødemuslimer

 

Verden oppsummert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sosialister: Dumme

Muslimer: Onde og vil ta over verden

Jøder: Samme som muslimer

Folk: Dumme og naive, tror på sosialistene

Eliten: Chipklare og skal ta over verden, muligens reptiljødemuslimer

 

Verden oppsummert.

 

Du: Har ikke peiling, og trekker konklusjoner.

 

For det første har sosialisme ingenting med folkebevegelser å gjøre, det er en styreform som ofte blir blandet inn med liberalisme.

 

Om muslimer og jøder kun er onde terrorister, så er vel vi nordmenn tømmerhoggere med lusekofte. Vi har selvsagt gulost til middag hver dag, og isbjørner går i gatene.

 

At folk er dumme er du et godt eksempel på.

Lenke til kommentar
Legg bort den selvgode tanken om at du er mer opplyst, og mer åpen enn resten av verden.

 

Så det er altså det som er problemet. Den vanlige sosialistiske misunnelsen. Sosialister tåler ikke at noen vet mer enn dem selv, samt er fri til å tenke selvstendig,utenfor sosialistiske rammer.

 

Derfor vil sosialistene at vi skal bli like hjernevasket og blindet av den sosialistiske ideologi som de selv er. og helt lukket for nye tanker og ideer.

 

Jeg har hatt mistanke om noe slikt lenge, og nå begynner jeg å innse at jeg nok muligens hadde rett.

 

Nei, nei, nei, nei. For alt jeg vet kan det være du har dysleksi eller noe lignende, men mest sannsynlig lider du av et alvorlig tilfelle av idioti. Les nå hva jeg skriver. Dere tror dere vet mer enn hele forbaska verden. Dere stiller dere i en posisjon der dere sier at dere er mer opplyst enn noen andre i denne verden, hvis vi ikke følger deres fantastiske tankegang er vi blinde og dumme.

 

Det som er spennende er at dere har omtrent samme forhold til åpen diskusjon og fakta som tidenes maktelite, religionene. Kildene dere legger frem skal på ingen måte settes spørsmålstegn ved, gjør du det er du en tåpelig sosialist.

 

Jeg har ikke noe problem med at folk har et annet syn på verden enn det jeg har, men når disse menneskene tror de har mer rett enn meg, så blir jeg provosert. Hadde dere argumentert for at det var høyt sannsynlig at det fantes en såkalt "elite", hadde jeg kunne tatt dere seriøst, men dere gjør ikke det, dere kommer her og legger frem "sannheten".

 

Dere har ikke alle svarene, det har ikke jeg heller, men jeg lider i det minste ikke av den vrangforestillingen at jeg har det heller.

Lenke til kommentar
Dere tror dere vet mer enn hele forbaska verden.

 

Det er dine ord. Det er ingen av oss som har hevdet noe slikt. Det er også ganske mange på verdensbasis som sitter inne med den samme kunnskapen, og vet minst like mye og mange vet også mer om NWO og disse tingene enn vi gjør.

 

Det er også mange i Norge som også vet hva som foregår bak kulissene. Så det er slett ikke bare vi som vet dette.

Lenke til kommentar
Godt jobba! Sjeldent noen har bommet så grovt på et forum.

 

Det er nå du skal si hva jeg har bommet på og hva som er fasitsvaret.

'

Les gjennom tråden, en side eller to tilbake så skjlnner du det nok ;)

 

Dere tror dere vet mer enn hele forbaska verden.

 

Det er dine ord. Det er ingen av oss som har hevdet noe slikt. Det er også ganske mange på verdensbasis som sitter inne med den samme kunnskapen, og vet minst like mye og mange vet også mer om NWO og disse tingene enn vi gjør.

 

Det er også mange i Norge som også vet hva som foregår bak kulissene. Så det er slett ikke bare vi som vet dette.

 

Men hva er det som gjør deg så sikker på at du har rett?

 

Har du tilgang på noe mer bevis enn de kildene du legger ut her?

Lenke til kommentar
Dere tror dere vet mer enn hele forbaska verden.

 

Det er dine ord. Det er ingen av oss som har hevdet noe slikt. Det er også ganske mange på verdensbasis som sitter inne med den samme kunnskapen, og vet minst like mye og mange vet også mer om NWO og disse tingene enn vi gjør.

 

Det er også mange i Norge som også vet hva som foregår bak kulissene. Så det er slett ikke bare vi som vet dette.

 

Med dere så mente jeg vel kanskje alle dere som støtter teorien... TENKE

Lenke til kommentar
Godt jobba! Sjeldent noen har bommet så grovt på et forum.

 

Det er nå du skal si hva jeg har bommet på og hva som er fasitsvaret.

 

PST.

Det tullet Rampage skrev i sitt inlegg, var et utslag av hans primitvie, fordomsfulle og overdrevne form for ironi.

 

Nei, det var konspirasjonsteorien din satt i nøtteskall.

Lenke til kommentar
Har du tilgang på noe mer bevis enn de kildene du legger ut her?

 

Ja. Jeg kunne godt fylle minst en side her på foumet med forskjellige kilder til den samme kunnskapen om NWO og illuminati.

Dessuten har jeg flere forskjellige offline kilder som jeg av naturlige grunner ikke kan linke til.

 

Den elste kilden som jeg har og som beskriver hva som skjer er Bibelen.

Lenke til kommentar
Godt jobba! Sjeldent noen har bommet så grovt på et forum.

 

Det er nå du skal si hva jeg har bommet på og hva som er fasitsvaret.

 

Du bør kikke på den linjen du ikke siterte og ta en titt på dette før du begynne å lire av deg personangrep.

 

Du gir fortsatt ingen mening, om jeg i det minste skal ha noe respekt for deg og dine meninger så skal du komme med et saklig og skikkelig argument uten ironi. Her og nå! :)

Lenke til kommentar
men vitenskapen Illuminati har tilgang til er mange år foran det som Intel og AMD har. Jeg kan selvsagt ikke bevise det

 

Selvsagt kan du ikke det. Som du selv har sagt gjentar ting seg hele tiden her. Du kommer med påstander du ikke kan underbygge i nesten hvert eneste innlegg. Da er det vel bare å gå tilbake til å ignorere deg. Synd, for jeg var interessert i disse nano-chipene og hadde håpet det fantes noe mer enn feberfantasiene til Hamer.

Lenke til kommentar
Godt jobba! Sjeldent noen har bommet så grovt på et forum.

 

Det er nå du skal si hva jeg har bommet på og hva som er fasitsvaret.

 

Du bør kikke på den linjen du ikke siterte og ta en titt på dette før du begynne å lire av deg personangrep.

 

Du gir fortsatt ingen mening, om jeg i det minste skal ha noe respekt for deg og dine meninger så skal du komme med et saklig og skikkelig argument uten ironi. Her og nå! :)

 

Rampage prøvde å oppsummere NWO-folkene sitt syn på verden. Du angriper han for meninger som ikke er hans...

Endret av SkoMedHull
Lenke til kommentar
Godt jobba! Sjeldent noen har bommet så grovt på et forum.

 

Det er nå du skal si hva jeg har bommet på og hva som er fasitsvaret.

 

Du bør kikke på den linjen du ikke siterte og ta en titt på dette før du begynne å lire av deg personangrep.

 

Du gir fortsatt ingen mening, om jeg i det minste skal ha noe respekt for deg og dine meninger så skal du komme med et saklig og skikkelig argument uten ironi. Her og nå! :)

 

Rampage prøvde å oppsummere NWO-folkene sitt syn på verden. Du angriper han for meninger som ikke er hans...

^

Da forstår jeg. Beklager, jeg legger meg flat.

Lenke til kommentar
Ja. Jeg kunne godt fylle minst en side her på foumet med forskjellige kilder til den samme kunnskapen om NWO og illuminati.

Dessuten har jeg flere forskjellige offline kilder som jeg av naturlige grunner ikke kan linke til.

 

Den elste kilden som jeg har og som beskriver hva som skjer er Bibelen.

Snakker du om endetiden?

 

 

Ja, vi er i endetiden nå. Og det som er profetert i Bibelen er i ferd med å skje.

 

Mange vil kalle Bibelen for en "eventyrbok" men det som er profetert for endetiden er i ferd med å skje nå, og det kan vi se med våre egne øyne, om vi da er våkne nok.

Jeg tenker da mest på youtube videoer ol, som viser hva som foregår i usa. Men ting vill begynne å skjei Norge

snart også.

Sult og sukdommer har vi jo også hatt lenge i verden, og dette er også noe som er planlagd og skapt av folkene bak nwo, og det vil bli verre,kanskje allerede i løpet av høsten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...