Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet

Anbefalte innlegg

Jeg skriver noe å tråden - Så kommer det noen som spør etter bevis, skriver at det er bare bullshit eller så brukes det en form for personangrep. Dette skjer hver gang.

Korrekt, og som vanlig nekter du å fremlegge relevant bakgrunnsinformasjon. Ikke en link til David Icke eller Prisonplanet/Infowars engang? En er alt jeg ber om i all ydmykhet, så skal jeg gjøre "researchen" derfra selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ba Baltazar94 om å bevise dine påstander. Jeg ba han om å gjøre det, fordi han sa at det du skrev var et faktum. Ikke en hypotese, mulighet eller et spennende emne som kan diskuteres, men et faktum. Hvis det er et faktum, slik Baltazar påstår, bør det kunne dokumenteres. Du er vel enig i det?

Du har nå vist at du er ute av stand til å forstå hva som foegår selv om du ser det skje rett foran dine egne øyne.

Det jeg sa som er et faktum, er at microchipen er så liten at den kan settes med sprøyte, og deretter la jeg ut en video som viser hvordan microchipen settes med sprøyte. Men du ber ennå om å få dokumentasjon på dette.

Dette kan bare bety to ting, enten er du ikke i stand til å forstå hva du selv ser. Eller så har du ikke brydd deg om å se denne videoen, og antakelig ikke noen av de andre heller.

Uansett så har du avslørt deg selv ganske grundig, og det er ingen grunn til å regne deg som en seriøs debattant.

Lenke til kommentar
De nyeste kan dem ha INNE i en vaksine og som er usynlig uten et microskop.

Beklager men nå prater du piss rett og slett. Ikke si at du leser teoriene til "legen" Ryke Geerd Hamer også? Da skal du få store problemer med å unngå og bli stemplet som antisemitt.

Dette Betroz hevder her er ikke noe "piss" Det er et faktum.

Jeg vet ikke hvem denne legen din er, men du kan bare fortsette å bruke ham om du vil.

Ellers så skremmer du ingen lenger med å true med å kalle dem "antisemitt" De fleste vet nå at dette ordet er oppfunnet av jødene for å stoppe all ubehagelig kritikk.

Dessuten så er de fleste jøder i dag ikke semitter uansett.

hmmm, var det ikke dette du ikke hade skrevet baltazar?

Lenke til kommentar
De nyeste kan dem ha INNE i en vaksine og som er usynlig uten et microskop.

Beklager men nå prater du piss rett og slett. Ikke si at du leser teoriene til "legen" Ryke Geerd Hamer også? Da skal du få store problemer med å unngå og bli stemplet som antisemitt.

Dette Betroz hevder her er ikke noe "piss" Det er et faktum.

Jeg vet ikke hvem denne legen din er, men du kan bare fortsette å bruke ham om du vil.

Ellers så skremmer du ingen lenger med å true med å kalle dem "antisemitt" De fleste vet nå at dette ordet er oppfunnet av jødene for å stoppe all ubehagelig kritikk.

Dessuten så er de fleste jøder i dag ikke semitter uansett.

hmmm, var det ikke dette du ikke hade skrevet baltazar?

Det er tydelig at det viktigste for dere er ikke å diskutere, men å prøve å latterliggjøre og diskredittere debattmotstanderen.

For nå har du to innlegg,. Det ene hvor jeg overså noe. Og det andre like etterpå hvor jeg rettet opp tabben. Begge innleggene står der på siden, men du velger altså ut det første, i den hensikt å diskredittere meg.

Her er hva jeg skrev i det andre innlegget.

"Nå la jeg ikke merke til dette med mikroskop i farten, og det er etter min mening litt overdrevet. Men at microchipen er så liten at den kan settes med sprøyte,er et faktum.

Så dine og andres uhederlige forsøk på å diskredittere meg mislyktes også denne gangen.

Lenke til kommentar
Det begynner å bli komisk hvordan en del forum brukere reagerer her. Alt følger dette enkle mønsteret :

Jeg skriver noe å tråden - Så kommer det noen som spør etter bevis, skriver at det er bare bullshit eller så brukes det en form for personangrep. Dette skjer hver gang. Akkurat som det kjøres et automatisk script et sted...hmmm. Glitch in the Matrix? :p

Jeg forventer ikke at noen her skal tro på alt jeg kommer med. Det virker som for en del av dere at man ikke kan eller bør skrive noe her uten å ha bevis som er "skrevet i stein". Hvor er magien i livene deres? Jeg håper ikke at kjæresten eller kona deres må BEVISE kjærligheten stadig for dere! Bare for å ta et banalt eksempel. Og hver så snill og ikke kom tilbake med at "ja men du kommer med bastante påstander som ikke har rot i virkeligheten bla bla bla bla".

Det hele har med hvordan dere legger det hele frem. Dere legger ting på bordet og sier at "sånn er det", teoriene dere legger frem legger dere frem som dogmer. Hvis dere hadde lagt frem teoriene deres som nettopp det de var, teorier, så tror jeg vi kunne fått en mye hyggeligere diskusjon her. Det er mange på dette forumet som har misforstått begrepet "diskusjon" , dette er ikke en diskusjon, dere diskuterer ikke, dere legger frem DE ABSOLUTTE SANNHETENE deres, og så reagerer folk flest på denne tåpelige måten å forholde seg til informasjon på.

Lenke til kommentar

Human beings on Earth like to blow off the truth by claiming that it is simply nonsense, calling it, for example, "funny," "hilarious," or "entertaining." In addition, they automatically disregard the truth messenger as being a "standard-issue schizophrenic who is obviously out of touch with reality." People desperately try to paint truth messengers as being non-lucid, mentally unstable, illogical, and so self-absorbed that they can't see things for what they really are. This is a very convenient way to quickly discard the truth and go on with one's life.

Furthermore, when people come upon new information such as this, they erroneously assume that they have some sort of intellectual high ground over it. They start with the assumption that their belief system is correct, and, for whatever reason, vehemently refuse to acknowledge the possibility that they may have actually been deceived all along by their belief system. And thus, when confronted with counter-evidence, they automatically reject it.

As a matter of fact, human beings are actually pompous enough to think that their status quo worldview is more rational than the truth. They neglect to factor the concept of intentional deception into their logical thought process, and thus fail to realize that the only reason why their worldview seems "rational" is because it is actually composed of a plethora of lies and distortions. So, in one of the greatest ironies ever, human beings think the lies that they are fed are reality, and that the truth, on the other hand, is crazy, unrealistic, and bizarre.

It is truly amazing how people are able to adopt one of Earth's belief systems (whether it be a specific religion or atheism), walk through the proverbial door of enlightenment (or so they think), shut the door behind them, and then never look back. Worse yet, they are actually proud not to look back--proud of their own stubbornness.

Once human beings are exposed to the truth, their decision to ridicule it manifests so quickly, one could mistakenly think that human beings are actually robots that were programmed to do so. Thus, if people really want to point the finger at someone who does not engage in serious critical thinking, they should go to the nearest mirror and point at themselves (rather than trying to point the finger at the truth messenger).

"There is far more to this world than taught in our schools, shown in the media, or proclaimed by the church and state. Most of mankind lives in a hypnotic trance, taking to be reality what is instead a twisted simulacrum of reality, a collective dream in which values are inverted, lies are taken as truth, and tyranny is accepted as security. They enjoy their ignorance and cling tightly to the misery that gives them identity" (Thomas Cox, montalk.net).

Lenke til kommentar

Baltazar: Igjen, snakket om at "vi" prøver å diskreditere deg og latterliggjøre deg passer forsovet godt inn i mønsteret ditt. Saken er jo den at du gir oss ikke argumenter og beviser som kan argumenteres mot. Om noen latterliggjør deg her er det jo deg selv som kommer med den ene kilden, mer verdiløs enn den andre, og påstår at du vet "sannheten" mens alle andre er dumme. Det blir for dumt. Sitter du på noen annen informasjon enn den du har lagt ut her som gir deg grunn til å vite hvordan verden "egentlig" er? Hvis ikke så tror jeg du burde roe ned litt.

Lenke til kommentar
Human beings on Earth like to blow off the truth by claiming that it is simply nonsense, calling it, for example, "funny," "hilarious," or "entertaining." In addition, they automatically disregard the truth messenger as being a "standard-issue schizophrenic who is obviously out of touch with reality." People desperately try to paint truth messengers as being non-lucid, mentally unstable, illogical, and so self-absorbed that they can't see things for what they really are. This is a very convenient way to quickly discard the truth and go on with one's life.

Furthermore, when people come upon new information such as this, they erroneously assume that they have some sort of intellectual high ground over it. They start with the assumption that their belief system is correct, and, for whatever reason, vehemently refuse to acknowledge the possibility that they may have actually been deceived all along by their belief system. And thus, when confronted with counter-evidence, they automatically reject it.

As a matter of fact, human beings are actually pompous enough to think that their status quo worldview is more rational than the truth. They neglect to factor the concept of intentional deception into their logical thought process, and thus fail to realize that the only reason why their worldview seems "rational" is because it is actually composed of a plethora of lies and distortions. So, in one of the greatest ironies ever, human beings think the lies that they are fed are reality, and that the truth, on the other hand, is crazy, unrealistic, and bizarre.

It is truly amazing how people are able to adopt one of Earth's belief systems (whether it be a specific religion or atheism), walk through the proverbial door of enlightenment (or so they think), shut the door behind them, and then never look back. Worse yet, they are actually proud not to look back--proud of their own stubbornness.

Once human beings are exposed to the truth, their decision to ridicule it manifests so quickly, one could mistakenly think that human beings are actually robots that were programmed to do so. Thus, if people really want to point the finger at someone who does not engage in serious critical thinking, they should go to the nearest mirror and point at themselves (rather than trying to point the finger at the truth messenger).

"There is far more to this world than taught in our schools, shown in the media, or proclaimed by the church and state. Most of mankind lives in a hypnotic trance, taking to be reality what is instead a twisted simulacrum of reality, a collective dream in which values are inverted, lies are taken as truth, and tyranny is accepted as security. They enjoy their ignorance and cling tightly to the misery that gives them identity" (Thomas Cox, montalk.net).

Det jeg synes er festlig når jeg leser dette, er at alt fungerer like godt mot dere selv. Dere ignorerer muligheten for at det feil i deres teorier. Argumenter mot dere blir like mye ignorert. En ting til, er det ikke en overlegen holdning til verden å tro at man har "forstått den"? Dere ser på dere selv som opplyste, og dermed benekter dere all annen informasjon enn den som støtter deres teori. Verden er falsk og styrt av andre, bortsett fra den lille delen som støtter dere, den er puuuure. Patetisk.

Endret av SkoMedHull
Lenke til kommentar
Det er tydelig at det viktigste for dere er ikke å diskutere, men å prøve å latterliggjøre og diskredittere debattmotstanderen.

For nå har du to innlegg,. Det ene hvor jeg overså noe. Og det andre like etterpå hvor jeg rettet opp tabben. Begge innleggene står der på siden, men du velger altså ut det første, i den hensikt å diskredittere meg.

Her er hva jeg skrev i det andre innlegget.

"Nå la jeg ikke merke til dette med mikroskop i farten, og det er etter min mening litt overdrevet. Men at microchipen er så liten at den kan settes med sprøyte,er et faktum.

Så dine og andres uhederlige forsøk på å diskredittere meg mislyktes også denne gangen.

For det første er det vanlig å faktisk lese grundig over ting før man konstaterer om det er et faktum eller ikke. For det andre var det ikke bare størrelsen jeg kommenterte på. Den siste videoen du linket til viste microchips som ble injisert i folks armer. Disse chippene ble brukt til å bære informasjon. Det var ingenting som hentydet at de kunne brukes til noe skumle greier som mind control eller "kill switchs".

Du må gjerne ta dette som et personlig angrep, men det er ikke intensjonen min. Du må regne med kritikk når du slenger rundt deg med ord som faktum når det ikke er noe som tyder på at dette er tilfellet. Hvis du ikke kun mente at det fantes microchips som kan injiseres med sprøyte. Det er et faktum.

Lenke til kommentar
Du må regne med kritikk når du slenger rundt deg med ord som faktum når det ikke er noe som tyder på at dette er tilfellet. Hvis du ikke kun mente at det fantes microchips som kan injiseres med sprøyte. Det er et faktum.

Jeg har mine ord i behold. Jeg skrev at det er et faktum at microchipen er så liten at den settes med sprøyte,og dette er også et faktum, som vi også kan se på videoen.

Lenke til kommentar

Sannheten er at det var jeg som nevnte det med microskop for å kunne se microchippen. Det jeg mente var den aller nyeste teknologien som går under "nanotechnology" begrepet gjør det mulig å lage så små microchips. Når AMD klarer å plassere godt over 2 milliarder transistorer i sin RV870 GPU på 40nm, så er det ikke utenkelig det jeg snakker om. 40nm prosessen begynner å bli god nok for masse produksjon, men vitenskapen Illuminati har tilgang til er mange år foran det som Intel og AMD har. Jeg kan selvsagt ikke bevise det, men hvis dem har 5nm teknologi, så kan dem fint lage microchips som man må bruke microskop for å se! Dessuten en slik microchip de vil at vi mennesker skal få implantert trenger ikke være så avansert som CPU og GPU design er, og av den grunn ikke er så stor også.

Dere liker ikke tanken på at vi mennesker kan styres som biologiske roboter. Dere liker ikke tanken på at mind control er ikke bare virkelig, men har vært brukt i over 50 år.

Lenke til kommentar
Sannheten er at det var jeg som nevnte det med microskop for å kunne se microchippen. Det jeg mente var den aller nyeste teknologien som går under "nanotechnology" begrepet gjør det mulig å lage så små microchips. Når AMD klarer å plassere godt over 2 milliarder transistorer i sin RV870 GPU på 40nm, så er det ikke utenkelig det jeg snakker om. 40nm prosessen begynner å bli god nok for masse produksjon, men vitenskapen Illuminati har tilgang til er mange år foran det som Intel og AMD har. Jeg kan selvsagt ikke bevise det, men hvis dem har 5nm teknologi, så kan dem fint lage microchips som man må bruke microskop for å se! Dessuten en slik microchip de vil at vi mennesker skal få implantert trenger ikke være så avansert som CPU og GPU design er, og av den grunn ikke er så stor også.

Dere liker ikke tanken på at vi mennesker kan styres som biologiske roboter. Dere liker ikke tanken på at mind control er ikke bare virkelig, men har vært brukt i over 50 år.

Vi liker vel den tanken omtrent like mye som du liker tanken på at teoriene dine kanskje ikke stemmer. Du er like trangsynt som resten av folket her. Legg bort den selvgode tanken om at du er mer opplyst, og mer åpen enn resten av verden.

Lenke til kommentar
Legg bort den selvgode tanken om at du er mer opplyst, og mer åpen enn resten av verden.

Så det er altså det som er problemet. Den vanlige sosialistiske misunnelsen. Sosialister tåler ikke at noen vet mer enn dem selv, samt er fri til å tenke selvstendig,utenfor sosialistiske rammer.

Derfor vil sosialistene at vi skal bli like hjernevasket og blindet av den sosialistiske ideologi som de selv er. og helt lukket for nye tanker og ideer.

Jeg har hatt mistanke om noe slikt lenge, og nå begynner jeg å innse at jeg nok muligens hadde rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...