Betroz Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det er mye bedre å bo i et diktatur (nazi-tyskland) enn å bo i et område uten et samfunn (Somalia). Det der kommer du garantert til å angre på at du tenkte. Hvordan i all verden kan du garantere det? Og om du virkelig mener det så regner jeg med du har flytteplanene klare da? Når du lever i et diktatur har du sterkt begrenset frihet. Tror du ville synes det var kjipt hvis du ble satt i fengsel bare fordi du hadde en politisk mening som du ytret i det offentlige rom som staten ikke likte. Eller hva hvis staten innførte f.eks satanisme som religion for ALLE borgere, og du var hardbarka kristen eller ateist. Tviler du innerst inne mener det er bedre å leve i et diktatur Hamnli2. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 I et diktatur har du så mye frihet som diktatoren tillater. Det er ikke gitt at diktatorer er onde, maktsyke mennesker. Hva hvis diktatoren ga alle lov til å ytre sine meninger? Eller hvis han innførte religionsfrihet? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Her har dere en reklame for microchip'n de vil ha i ALLE mennesker på et tidspunkt : name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Den i videoen er større enn de nyeste. De nyeste kan dem ha INNE i en vaksine og som er usynlig uten et microskop. Innen 15 år så vil vi ikke kunne handle eller kjøpe noe som helst uten å ha en microchip i oss. Hva som er galt med det? Vel hvis du i det hele tatt lurer på det, så anbefaler jeg at du frivillig lar deg implantere fordi da skjønner du virkelig ikke den retningen verden tar. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Interessant nok så er det forsket på hvor på kroppen det er mest gunstig å ha slike chips, viser seg det at hånden og pannen er det beste stedene med mest stabile temperaturer, høyrehånden for å være spesifikk da flest folk er høyrehendte. Mark of the beast indeed. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hva er dette "new world order" da? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kroppen vår er jo en blanding av elektro-kjemiske reaksjoner på et plan da. En slags biologisk maskin. En slik microchip kan ikke bare spore deg og lagre informasjon om din helse, men også brukes til å manipulere kroppen. Jeg har ikke bevis her for de som lurer, men informasjonen kommer fra en CIA agent, samt fra en doktor jeg vet om. (Dr Rauni Leena Luukanen) Hva er dette "new world order" da?Les litt i tråden Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Betroz. Virker Rauni-Leena Luukanen-Kilde som en pålitelig kilde for deg? Damen som mener at romvesener har reddet livet hennes tre ganger, at nazistene var på månen og at amerikanerne har vært på Mars. Kilde reports having seen her first UFO—yellow sphere hovering 60 to 90 feet above a field in Rovaniemi, Lapland"—in August 1986. A friend was with her at the time and also observed the strange craft. This experience terrified her, and she repressed all memories of the incident until she was hypnotized at a parapsychology conference in Generave in 1988, whereupon she recalled having had dozens of such close encounters. "Apparently the aliens had placed some sort of mental block on my memory so I couldn't disclose details of these events," she explains.[5] She claims to have met three kinds of aliens: * One that is "three feet tall, has a huge head and big black eyes, but no nose or teeth" * A second that "is like the first but has a large nose" * A third that "is about 12 feet tall, with a very small head and large dark glassy eyes" and "wear lab coats, gloves and hoods over their heads". She allegedly saw the third kind only once, while they were performing a medical operation of some kind, possibly involving a brain implant of some sort, she says. Hmm. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det er mye bedre å bo i et diktatur (nazi-tyskland) enn å bo i et område uten et samfunn (Somalia). Det der kommer du garantert til å angre på at du tenkte. Hvordan i all verden kan du garantere det? Og om du virkelig mener det så regner jeg med du har flytteplanene klare da? Når du lever i et diktatur har du sterkt begrenset frihet. Tror du ville synes det var kjipt hvis du ble satt i fengsel bare fordi du hadde en politisk mening som du ytret i det offentlige rom som staten ikke likte. Eller hva hvis staten innførte f.eks satanisme som religion for ALLE borgere, og du var hardbarka kristen eller ateist. Tviler du innerst inne mener det er bedre å leve i et diktatur Hamnli2. Du har sterkt begrenset frihet uansett hvilket samfunn du lever i. For meg er det ingen forskjell om det er en udemokratisk, eller 300 demokratisk valgte tyranner, jeg er pent nødt å rette meg etter reglene uansett. For å være ærlig så syns jeg det er et lite offer å miste politisk eller religiøs ytringsfrihet for verdensfred. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Innføring av microchip har mye med kjøp og salg og pengeløst samfunn å gjøre, men det har også med mind.control å gjøre, og eksperimentene med dette begynte allerede i 50-årene, og ble bla. utført i Norge, og godkjent av Einar Gerhardsen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hva er dette "new world order" da? NWO er teorien om at det eksisterer en internasjonal konspirasjon som søker å dominere verden, og at de største politiske historiske hendelser de siste hundre årene var et resultat av deres konspirasjoner. Det tidligste jeg kan huske må være drapsforsøket på president Andrew Jackson, som påstås å være gjennomført av den britiske sentralbanken, grunnet hans motstand mot en privat nasjonalbank i de ferske forente statene. Det er så vidt jeg har fått med meg flere former for teorier om NWO, men jeg er på ingen måte noen ekspert på tematikken (jeg er litt flinkere på pressefoto, for å være ærlig), så anbefaler heller litt lesing om temaet rundtomkring. Ellers er det litt merkelig å be noen lese 59 ganske tettskrevne sider om dette temaet. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Innføring av microchip har mye med kjøp og salg og pengeløst samfunn å gjøre, men det har også med mind.control å gjøre, og eksperimentene med dette begynte allerede i 50-årene, og ble bla. utført i Norge, og godkjent av Einar Gerhardsen. Hva er det som er galt med et pengeløst samfunn? Jeg kan ikke fordra vekslepenger... Forøvrig vil du ikke kunne utføre mind-control med en microchip som ikke er implantert i hjernen. Hjernen er ganske enkelt for komplisert til å kontrollere med kjemikalier og elektriske impulser, med mindre den ligger midt i hjernen og kan stimulere flere hundre (kanskje tusen) punkter i hjernen individuelt. Det sier seg selv at et sånt implantat er enda mange tiår unna å bli laget, for ikke å snakke om kirurgien involvert. Til sammenligning har forskere nettopp begynt med fluer og biller, ikke gjennom hjernen, men med direkte muskelkontroll. Menneskehjernen, og kroppen forøvrig, er mange tusen ganger mer avansert en billekropper. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hva er dette "new world order" da? NWO er teorien om at det eksisterer en internasjonal konspirasjon som søker å dominere verden, og at de største politiske historiske hendelser de siste hundre årene var et resultat av deres konspirasjoner. Det tidligste jeg kan huske må være drapsforsøket på president Andrew Jackson, som påstås å være gjennomført av den britiske sentralbanken, grunnet hans motstand mot en privat nasjonalbank i de ferske forente statene. Det er så vidt jeg har fått med meg flere former for teorier om NWO, men jeg er på ingen måte noen ekspert på tematikken (jeg er litt flinkere på pressefoto, for å være ærlig), så anbefaler heller litt lesing om temaet rundtomkring. Ellers er det litt merkelig å be noen lese 59 ganske tettskrevne sider om dette temaet. Jackson warned. Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Forøvrig vil du ikke kunne utføre mind-control med en microchip som ikke er implantert i hjernen. Hjernen er ganske enkelt for komplisert til å kontrollere med kjemikalier og elektriske impulser, med mindre den ligger midt i hjernen og kan stimulere flere hundre (kanskje tusen) punkter i hjernen individuelt. Det er ikke ukjent at man har klart å få en rottehjærne til å fly en F-22 fighter jet flight simulator. http://dsc.discovery.com/news/briefs/20041018/brain.html Her er en "rotte robot" Fjærnstyrt rotte: Dette ble i hovedsak gjort med å "belønne" hjernen med elektronisk stimulans, produsere dopamin e.l. Så teoretisk sett skal det være mulig å programere chippen slik at den "belønner" en forhåndsgitt adferd eller gjerning og dermed programere et individs frie vilje slik som denne fjærnstyrte rotta. Men selv om den sistnevnte hypotetiske chippen skulle eksistere er det heller tvilsomt at noen har guts til å putte den i en større folkemengde. Hva om "terrorister" hacker chippen? Det blir mange selvmordsbombere det Å fremprovosere kroppen til å produsere dopamin, PEA m. flere stoffer ved hjelp av hjernevasking/alternativ virkelighetsoppfattning/propaganda, har gjennom flere tusen år ubevist vært brukt. I religion Så vell som politikk Forskning.no "Rusa på kroppens egne stoffer" http://www.forskning.no/artikler/2007/mai/1180008477.05 Så hva er egentlig denne chippen det snakkes om og hva er den ment for å brukes til? Svar gjerne med kildehenvisning. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hva er dette "new world order" da? NWO er teorien om at det eksisterer en internasjonal konspirasjon som søker å dominere verden, og at de største politiske historiske hendelser de siste hundre årene var et resultat av deres konspirasjoner. Det tidligste jeg kan huske må være drapsforsøket på president Andrew Jackson, som påstås å være gjennomført av den britiske sentralbanken, grunnet hans motstand mot en privat nasjonalbank i de ferske forente statene. Det er så vidt jeg har fått med meg flere former for teorier om NWO, men jeg er på ingen måte noen ekspert på tematikken (jeg er litt flinkere på pressefoto, for å være ærlig), så anbefaler heller litt lesing om temaet rundtomkring. Ellers er det litt merkelig å be noen lese 59 ganske tettskrevne sider om dette temaet. Att vissa männsikor eftersträvar makt är knappast en nyhet. Så länge politiken politikerna för inte drabbar oss, så ser jag ingen grund till oro. Lenke til kommentar
Koas Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hva er dette "new world order" da? http://www.rolfkenneth.no/NW-A-Innhold.html Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ellers er det litt merkelig å be noen lese 59 ganske tettskrevne sider om dette temaet. Jeg burde kanskje ikke bare ha bedt han lese tråden, men emnet er omfattende nok til at det er slitsomt å forklare det for alle nye lesere av tråden. Egentlig burde det vært en god introduksjon til NWO i første post i tråden. NWO planene er eldre enn 200 år Simon Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Virker Rauni-Leena Luukanen-Kilde som en pålitelig kilde for deg? Bare fordi hun har hatt kontakt med skapninger fra andre dimensjoner så kan man ikke stole på hun? Jeg har mistenkt henne før for å være disinfo agent for Illuminati, men uansett vet hun saker som folk trenger å få høre. Det at eliten ønsker å microchippe befolkningen er ganske kjent. Den kan også funke som en "kill switch" og dermed brukes til å redusere befolkningen. Men det er fortsatt mulig at disse planene stoppes. Så lenge menneskene sier NEI. Jeg bare frykter at folk vil si ja fordi da slipper dem å gå rundt med bank og andre plast kort på seg. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 De nyeste kan dem ha INNE i en vaksine og som er usynlig uten et microskop. Beklager men nå prater du piss rett og slett. Ikke si at du leser teoriene til "legen" Ryke Geerd Hamer også? Da skal du få store problemer med å unngå og bli stemplet som antisemitt. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 De nyeste kan dem ha INNE i en vaksine og som er usynlig uten et microskop. Beklager men nå prater du piss rett og slett. Ikke si at du leser teoriene til "legen" Ryke Geerd Hamer også? Da skal du få store problemer med å unngå og bli stemplet som antisemitt. Dette Betroz hevder her er ikke noe "piss" Det er et faktum. Jeg vet ikke hvem denne legen din er, men du kan bare fortsette å bruke ham om du vil. Ellers så skremmer du ingen lenger med å true med å kalle dem "antisemitt" De fleste vet nå at dette ordet er oppfunnet av jødene for å stoppe all ubehagelig kritikk. Dessuten så er de fleste jøder i dag ikke semitter uansett. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 De nyeste kan dem ha INNE i en vaksine og som er usynlig uten et microskop. Beklager men nå prater du piss rett og slett. Ikke si at du leser teoriene til "legen" Ryke Geerd Hamer også? Da skal du få store problemer med å unngå og bli stemplet som antisemitt. Dette Betroz hevder her er ikke noe "piss" Det er et faktum. Noe sier meg at ordet faktum har en litt annen betydning for deg, enn for oss andre... Hva får deg til å uttale deg så skråsikkert? Hvilke kilder har du lest? Hvem har du snakket med? Hvilke punkter overbeviste deg om at dette var et faktum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå