Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Men, sier man sikkert, både Obama og McCain var nikkedukker for eliten, så det spilte i realiteten ingen rolle hvem som vant.

 

Men om dette stemmer så er det patetisk at de ikke kunne finne noen bedre enn McCain. Om de valgte en dårlig "motkandidat" med vilje for at Obama skulle vinne, var dette også meget tåpelig, ettersom McCain godt kunne ha vunnet - han er hvit, mer erfaren, konservativ og "krigshelt".

 

Det har også vært en del kritiske røster mot influensavaksinen som har fått slippe til i media. Hva skjedde med jerngrepet de liksom skal ha over oss?

 

Eliten (gitt at den finnes) virker i det hele tatt temmelig impotent, så jeg skjønner ikke hva vi skal være så redde for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cyberfrog :

 

Hillary Clinton eller Obama var de kandidatene eliten helst ville ha. Alle som blir president av USA må bli godkjent av CFR først (Counsil on Foreign Relations).

 

Det med influensavaksinen og folk som kommer ut negativt om dette i media har å gjøre med at fler folk starter å våkne opp og skjønner hva som skjer. Mange modige sjeler vet du! Informasjon på internett rundt dette har også spilt en stor rolle. Så det vi driver med hjelper faktisk! Eliten har noen ess de ikke har brukt enda da. De kan sende ut et virus som VIRKELIG dreper folk (istedenfor vaksinen). Så denne saken er nok ikke helt over enda.

 

Informasjon ut til folket hjelper. Som jeg har sagt før, så er det oss mennesker som holder korthuset til eliten oppe. Når vi ikke vil samarbeide mer, så mister eliten grepet. Så det er håp ;)

Lenke til kommentar

Jeg har alltid sagt at folk flest i Norge er grundig hjernevasket av ap og ap-media. Og dessverre så viser det seg nok en gang hvor rett jeg har.

All informasjon som ikke er godkjent av ap og kommer fra offisiell ap-media blir automatisk avvist.

 

Jeg har lagt ut flere videoer og linker til websider som dokumentasjon, og ikke bare på denne tråden.

Men alt blir automatisk avvist og ikke engang reflektert over fordi det ikke kommer fra offisiell sosialistmedia, godkjent av ap.

 

Når jeg legger ut flere videoer og linker som dokumentasjon og når folk likevel klager over at jeg ikke legger ut noe dokumentasjon, så kan det jo bare bety en ting, og det er at folk flest er så godt oppdratt av ap at de ganske enkelt ikke er i stand til å motta annen informasjon enn den ferdigtygde propagandaen de blir foret med gjennom ap-media.

 

Og det er jo akkurat slik hjernevaskede folk oppfører seg. De er ikke i stand til å motta annen informasjon enn den de er programmert til å motta.

Lenke til kommentar

Da har jeg tatt en liten rydderunde, og noen poster forsvant. :)

 

Jeg kan forstå at dette er noe som setter sinnene i kok. Vi snakker om en tematikk som i sin natur vil være umulig å bevise - dersom det eksisterer en slik elite vil denne eliten neppe ønske å identifiseres. Og deri ligger problemet, de som tror på teorien er overbevist, de som ikke er helt overbevist - eller avviser den totalt - peker på at den ikke er bevist. Og da er vi tilbake på start.

 

Man kan gjerne si at det er nok indisier til å fastslå at dette er fakta, man kan like meget si at det ikke finnes noe konkret grunnlag for å bekrefte noe som helst.

 

Men dette forstår dere, det er jeg villig til å sette et glass god maltwhisky på. Men dersom du aktivt oppsøker en tråd du vet provoserer deg, og så lar deg provosere, og så avreagerer med ufine angrep på andre brukere som er uenige med deg.. da har jeg ingen sympati, og det er ikke sikkert at de som avreagerte denne gangen slipper like lett unna neste gang. Respekter din motdebattant.

 

Ha det i bakhodet. Ok? :)

 

Reaksjoner på moderering tas som vanlig via PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

"Investor" som ikke tror på konspirasjoner? Kan jeg tippe at det ikke er aksjer du investerer i? Ved å grave litt i historien rundt Repant kan det tenkes du forandrer mening. Men det er kanskje bare små-kjeltringer som konspirerer og ikke de virkelig store kjeltringene?

Lenke til kommentar
"Investor" som ikke tror på konspirasjoner? Kan jeg tippe at det ikke er aksjer du investerer i? Ved å grave litt i historien rundt Repant kan det tenkes du forandrer mening. Men det er kanskje bare små-kjeltringer som konspirerer og ikke de virkelig store kjeltringene?

 

Du tipper feil, jeg har overvekt i aksjer men også betydelig med eiendom, og investerer i andre ting også.

Jeg har aldri sagt jeg ikke tror på konspirasjoner, hvor har du det fra? Selvfølgelig har alle politikere "svin på skogen" og vennetjenester opp og ned. Men det stor forskjell på dette og planer om å ta over jorden (sannsynligvis hadde faktisk jorden blitt et bedre sted om de hadde gjort det).

Lenke til kommentar

Vel, så er du altså enig i at småkjeltringer konspirerer for å skaffe seg kontroll over mindre selskap som f.eks. Repant. Tror du også at større kjeltringer kunne tenke seg å ta over Statoil hvis de fikk en mulighet til det. Og tror du virkelig ikke at "stor-investorer" som Rothschild og Rockefeller mer enn gjerne skulle overta kontrollen over hele verden? Hvis ikke bør du begynne å lese litt historie.

 

Så mener du at i så fall ville jorden blitt et bedre sted. Dette skulle vel tyde på noe annet: http://latimesblogs.latimes.com/washington...al-killers.html

Lenke til kommentar
Vel, så er du altså enig i at småkjeltringer konspirerer for å skaffe seg kontroll over mindre selskap som f.eks. Repant. Tror du også at større kjeltringer kunne tenke seg å ta over Statoil hvis de fikk en mulighet til det. Og tror du virkelig ikke at "stor-investorer" som Rothschild og Rockefeller mer enn gjerne skulle overta kontrollen over hele verden? Hvis ikke bør du begynne å lese litt historie.

 

Så mener du at i så fall ville jorden blitt et bedre sted. Dette skulle vel tyde på noe annet: http://latimesblogs.latimes.com/washington...al-killers.html

 

Jeg er for at et mindretall skal eie det meste. Så det er ikke dumt at dine såkalte små kjeltringer går sammen og tar kontroll.

Hvilken historie er det du refererer til? Det er meningsløst å si "begynn å lese litt historie", det kan være så mangt, når du tar slike ordlag kan jeg ikke ta det seriøst..

 

Den henviste linken er ikke negativ sett fra mitt ståsted.

Lenke til kommentar

Problemet er ikke så mye "paranoia", det er mer et desperat behov for en årsak bak verdensendringene/problemene.

 

Det er ikke godt nok at hendelser skjer, årsaksforholdene er ikke gode nok. "Slikt kan ikke bare skje uten videre", de trenger en hendelse, en skikkelse, en koordinert og planlagt ondskap bak det hele. Menneskets natur og isolerte hendelser må derfor plasseres i et nett der man har en skaper. Derfor man plutselig har en "elite" som har regissert hver eneste store krig som har eksistert i verdenshistorien.

 

Slik som at Hitler kom til makten pga. eliten, ikke pga. det faktumet at vinnermaktene fra 1. vk prøvde å undertrykke Tyskland, at de kom svært dårlig ut i versaillestraktaten, at de hadde store økonomiske problemer og at en karismatisk og voldelig figur kom fram. Først fikk han etterfølgere og så tok han i bruk vold. At det finnes bedrifter og andre som så sin mulighet til å tjene penger. Blir da automatisk koblet sammen med "the grand scheme" der eliten støtter opp under Hitler.

 

Igjen kan vi trekke paralleller til de religiøse, verden er ikke god nok for de heller, de naturlige og plausible kausalitetsforholdene er ikke gode nok. Det må være en designer, det må være en skaper, det må være noen som har iscenesatt verden vi lever i. Og bare de har sett lyset og vet hvordan verden virkelig er.

Lenke til kommentar
Jeg er for at et mindretall skal eie det meste. Så det er ikke dumt at dine såkalte små kjeltringer går sammen og tar kontroll.

Hvilken historie er det du refererer til? Det er meningsløst å si "begynn å lese litt historie", det kan være så mangt, når du tar slike ordlag kan jeg ikke ta det seriøst..

 

Den henviste linken er ikke negativ sett fra mitt ståsted.

 

Siden Rothschild og Rockefeller alt er nevnt, er mitt forslag at du begynner med dem:

http://www.rolfkenneth.no/NW-A-Innhold.html

http://www.mega.nu:8080/ampp/gary_allen_ro...ex.html#metatop

 

Du mener altså at et diktatur styrt av psykopater er et gode. Da foreslår jeg at du også leser om Hitlers, Stalins, Maos og Pol Pots vei til makten.

Lenke til kommentar
Jeg er for at et mindretall skal eie det meste. Så det er ikke dumt at dine såkalte små kjeltringer går sammen og tar kontroll.

Hvilken historie er det du refererer til? Det er meningsløst å si "begynn å lese litt historie", det kan være så mangt, når du tar slike ordlag kan jeg ikke ta det seriøst..

 

Den henviste linken er ikke negativ sett fra mitt ståsted.

 

Siden Rothschild og Rockefeller alt er nevnt, er mitt forslag at du begynner med dem:

http://www.rolfkenneth.no/NW-A-Innhold.html

http://www.mega.nu:8080/ampp/gary_allen_ro...ex.html#metatop

 

Du mener altså at et diktatur styrt av psykopater er et gode. Da foreslår jeg at du også leser om Hitlers, Stalins, Maos og Pol Pots vei til makten.

 

Rothschild og rockefeller er stort sett missforstått av konspirasjonsfolka.

eks. Napoleon vs England og finansierings rollen til rothschildsa.

 

Hei du kutt ut å trekke konklusjoner som er feil. "Du mener altså"... Jeg kan selv fortelle hva jeg mener. Var det uklart så spør du spørsmål.. ikke drar feil konklusjoner (noe du for øvrig har gjort i alle dine innlegg om meg så langt, noe som sier noe om dømmekraften din og er et prakt eksempel på hvordan du og dine konspirasjoner vrir på alt rundt dere for å forme verden slik at den passer inn i konspirasjonene).

Lenke til kommentar
Og her faller hele NWO teoriene på sin egen urimelighet...

Med slike folk som liksom skal lure oss alle og være smartere enn oss.. skull and bones my ass ;) "opplyst" HAHA

 

 

Videoene var ganske morsomme de, og jeg lo godt av Bush. Men noen av videoene virket som de var redigert og satt sammen i den hensikt å henge ut George Bush.

Når det er sagt, så er også det å spille dum et urgammelt triks for å lure folk og føre dem bak lyset, ved å få dem til å slappe av og være mindre vaktsomme.

George Bush, som har kommet så langt som til å bli president i USA, kan vel neppe være så dum som enkelte sosialister fremstiller ham som.

 

Men uansett så er det ikke snakk om "teorien om NWO" For NWO er et faktum, noe som også nå omtales av offisiell media i utlandet. Jeg har jo også lagt ut linker til slike websider.

 

Men siden ingen her gidder å sjekke det jeg legger ut fordi de vil fortsette å leve i sin "fredelige" fantasiverden, så vil det vel gå ennå en tid før de oppdager at NWO i høyeste grad er virkelighet.

Lenke til kommentar
Det er en forskjell på NWO som fremstilles i media og den som fremstilles på de fleste filmene du kommer med Baltazar94.

 

Nei, i virkeligheten er det akkurat det samme.

 

Men alle forstår vel at når folkene bak NWO har slike onde hensikter som de har, så gjelder det jo å prøve å skjule det for folket så lenge som mulig, og derfor fremstille den nye verdensordenen som noe positivt og fordelaktig for folket så lenge som mulig.

Latterliggjøring av oss som ser den virkelige hensikten bak NWO, og dermed prøver å advare mot den nye verdensordenen er jo også en del av dette.

 

Politikere og maktmennesker har jo brukt den samme taktikken for å berike seg selv lokalt innenfor landegrensene i alle år, historien er jo full av slike eksempler. Og det mangler heller ikke på eksempler på forsøk på å herske over større områder, og over flere land og folkeslag.

 

Hvorfor er det da så vanskelig for mange å tro at det samme kan skje nå ?

Mulighetene for at noen få kan herske over og dominere verden har jo aldri vært bedre enn de er nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...