Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Ateisme er definisjonsmessig ikke en kult. Du er tydeligvis ingen fan av egen research, ellers hadde du vel visst dette.

 

Hvordan kan du forvente at noen skal ta deg og de andre seriøst?

Jeg vet da at ateisme ikke er det! Jeg bare putta deg i en bås slik du prøvde med meg. Hyggelig ikkesant...

 

Jeg forventer ingenting! Se på informasjonen, ta et skritt tilbake og se på det igjen. Mener du fortsatt at det ikke har rot i virkeligheten da, så har du iallefall sett på det. Selv om konklusjonen din er den samme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Investor setter likhetstegn mellom jøder og sionister. Det er feil.

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/09/aldri-mer-holocaust/

 

Det spørs hvordan du ser det.

For ordet jøde kommer opprinnelig fra "judah" som er en av Israels stammer, og det har ingenting med religion å gjøre. Men betydningen av ordet jøde i dag er de som tror på jødedommen, og alle jøder i dag tror på jødedommen, både sionister og andre jøder.

 

Men at det fins jøder som ikke støtter sionistenes opprettelse av Israel, er riktig.

Lenke til kommentar

Jeg nevnte for noen sider tilbake at USA sin økonomi er planlagt å kollapse. At Kina vil slutte å handle i dollar. Nå har det kommet noen nyheter rundt dette.

 

Dollarens æra går mot slutten

The demise of the dollar

 

Hva gjør et dyr når det er trengt opp i et hjørne? Jo det forsvarer seg voldelig. Tikk takk tikk takk...

 

PS : Interessant at de brukte den ene siden av 1 dollaren på den engelske sida! :p

Der ser du et av Illuminati symbolene med pyramiden og "the all seeing eye".

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Amerikas forente stater er et land med en tilhørende økonomi, ikke et dyr trengt opp i et hjørne.

 

økonomien i USA er helt på ræva...

-arbeidsledigheten har ikke hatt bedring på 11 år. (I mellomtiden har befolkningen vokst med ca.30 millioner). Og reell lønnsvekst har ikke funnet sted for middelklassen på 10 år.

-Dollaren er enorm svak. M0 ble doblet under finanskrisen, man har trykket penger som minst bør tilsvare 70-talls inflasjon gitt høyere omløpshastighet

- USA er verdens største gjeldsnasjon ever.

- Mer utgifter til kriger og babyboomers er det gode utsikter for

- USA mangler produksjons kraften (Den er i Asia) de hadde ved tidligere gjeldskriser og økonomien består 70 % av konsum.

OSV OSV

USA har mega problemer og må gjøre drastiske endringer som ikke er politisk populære for å endre trenden.

Lenke til kommentar

Statene er fortsatt ikke et dyr. Det er så tullete å dra inn en masse upassende metaforer når man diskuterer politikk og økonomi. At USAs økonomi er skakkjørt betyr ikke automatisk at et helt folk velger å gå hardt til verks med militære operasjoner i land som Kina.

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar
Jeg drar konklusjonen fordi det er såpass "out there", og det er null bevis. Det blir bare latterlig.

Okay jeg innrømmer at jeg ikke legger frem direkte bevis her i tråden, men hvordan kan du være sikker på at David Icke ikke sitter på bevis da? Du antar at han ikke har det basert på ting du har lest på nettet.

Nei, jeg antar ikke. Jeg har ikke sett noe bevis, og jeg har sett øglemannen omtalt før.

Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Baltazar94 : Obama er nok en frontfigur. Eliten valgte ham fordi han har evnen til å samle folk fra forskjellige bakgrunner. Det er viktig når landet skal i krig eller møte andre kriser. En evne Bush ikke hadde. Han vil være president når "the shit hits the fan". Han kommer med mange store og fine ord, men det er det dem er : ord!

 

Synes ikke den videoen var noe godt eksempel for å vise at NWO er på vei.

 

PS : Leste akkurat at Obama skal få Nobels fredspris! Eliten er tydelig fornøyd med ham da.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Obama følger bare planen og gjør som mesterene sier. Krigene til USA er ment å destabilisere landet og øke den enorme gjelda. Eliten skal bruke USA til å ødelegge USA. Alt inngår i planen med å ødelegge nasjonal statene og fremme "Global Governance". Målet er verdensregjering og alt annet jeg har skrevet før.

 

Bare se videre. Alt vil handle om globale problemer og globale løsninger. Ingen teori dette!

Lenke til kommentar
Obama følger bare planen og gjør som mesterene sier. Krigene til USA er ment å destabilisere landet og øke den enorme gjelda. Eliten skal bruke USA til å ødelegge USA. Alt inngår i planen med å ødelegge nasjonal statene og fremme "Global Governance". Målet er verdensregjering og alt annet jeg har skrevet før.

 

Bare se videre. Alt vil handle om globale problemer og globale løsninger. Ingen teori dette!

 

Har du noe grunnlag for det du sier? Eller baserer du det på, som du selv sier, bare ord?

Lenke til kommentar
Jeg regner med at du kommer til å være her om 10-12 år så vi kan si "hva var det vi sa?" når det ikke skjedde noe?

 

Nei da blir planene flyttet noen år videre som alltid.

Verden gikk ikke under i år 2000 heller. Nå snakkes det om 2012 2013 eller 2016 osv...

Nye skuffelser venter på disse som venter på undergangen.

Lenke til kommentar
Baltazar94 : Obama er nok en frontfigur. Eliten valgte ham fordi han har evnen til å samle folk fra forskjellige bakgrunner.

 

Obama er en frontfigur og en nikkedukke, elller sprellemann om du vil, for dem som står bak og trekker i trådene, men det var Hitler også.

Hitler var ikke noe mindre farlig av den grunn, og det er ikke Obama heller.

 

Hitler ble valgt fordi var narssisist og han hadde evne til å hjernevaske og hypnotisere store folkegrupper, og det samme gjelder Obama.

 

http://www.americanthinker.com/2008/09/oba...ru_malig_1.html

 

Sosialistene i regjeringer og media i hele europa samt i Norge er jo blitt helt tussete i sin tilbedelse av Obama, mens han er i ferd med å miste oppslutning i USA, fordi mange begynner å se hvilken tyrann han er.

 

Men nå er det desverre for sent.

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Baltazar94 : Obama er nok en frontfigur. Eliten valgte ham fordi han har evnen til å samle folk fra forskjellige bakgrunner.

 

Obama er en frontfigur og en nikkedukke, elller sprellemann om du vil, for dem som står bak og trekker i trådene, men det var Hitler også.

Hitler var ikke noe mindre farlig av den grunn, og det er ikke Obama heller.

 

Hitler ble valgt fordi var narssisist og han hadde evne til å hjernevaske og hypnotisere store folkegrupper, og det samme gjelder Obama.

 

http://www.americanthinker.com/2008/09/oba...ru_malig_1.html

 

Sosialistene i regjeringer og media i hele europa samt i Norge er jo blitt helt tussete i sin tilbedelse av Obama, mens han er i ferd med å miste oppslutning i USA, fordi mange begynner å se hvilken tyrann han er.

 

Men nå er det desverre for sent.

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

... Hva i alle dager er for sent? Hvorfor er dette som er for sent, for sent? Hva i alle dager vil du frem til?

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke gjenta meg selv for hver eneste person som spør om de samme sakene her i denne tråden. Jeg har allerede lagt ut en del informasjon. Om ikke direkte bevis, så iallefall sterke ledetråder for videre studie på egen hånd. Hvis dette ikke er godt nok, så nei vel da kan dere fortsette å tro hva dere vil. Det er ganske tydelig at dere ikke ønsker å studere dette på egenhånd.

 

Hvis dere ikke ser retningen verden tar, så har dere ikke fulgt med på hva som har skjedd før i historien. Nettverket jeg skriver om i denne tråden har prøvd å skape et globalt emperium før, men har ikke lykkes helt. New World Order er ikke noe nytt, men økt kunnskap har ikke bare satt mennesket fri, men også brukes til å gjøre oss til slaver. Når man bevisst vet at man er slaver så kan menneskene gjøre opprør mot lederene. Når man tror selv man er fri, men er i realiteten slave, ja da gjør man ikke opprør!

 

Det er en krig som har holdt på i over 6 tusen år - en krig mot menneskesinnet. Arkitektene har blitt ganske flinke til det! Men i disse tider så begynner fler og fler mennesker å våkne opp fra transen, og da får makt eliten panikk! De er livredde for å miste den makten de har. Derfor må dem sette opp tempoet i disse dager og årene fremover.

 

Verden er i forandring. Hvis dere ikke ser retningen verden går mot, så har dere sitti med hodet i sanda for lenge! Men du...dette er for vanskelig for dere. Så gå tilbake og spill World of Warcraft videre. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...