Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du med dine egne ord forklare grunnleggende hvordan dette gikk til?

 

Mener du telekinese eller ren teknologi?

Det første spørsmålet først. Eliten finansierte begge "sidene" av konflikten. Etter 1. verdenskrig var Tyskland ikke i stand til å bygge opp den enorme krigsmaskina vi så i 2. verdenskrig. Banker i England og USA (og sikkert andre) lånte Hitler penger. Samt at det hemmelige Thule samfunnet i Tyskland som Hitler og andre topp nazister var med i har direkte bånd til freemasonry (frimureriet) og andre hemmelige samfunn. Rothschild familien som eier Bank of England og Federal Reserve kommer fra Tyskland... Det var også denne familien som stod bak dannelsen av staten Israel etter krigen. De har blod på hendene, og enda litt! Siden eliten stod bak begge sidene av konfliktene, så kunne dem vite hvordan dette ville ende. Europa og store deler av verdenen lå i ruiner og folk ropte "aldri mer". Etter to verdenskriger var folk lei av krig, og noe måtte gjøres for å sikre freden fremover. Det var her FN kom inn i bildet. FN ble offesiellt dannet for å hindre en ny verdenskrig (blandt annet). Saken er at FN var grunnen til at BEGGE verdenskrigene ble startet! Eliten hadde dette i planene lenge før krigene. Et globalt problem krevde globale løsninger som jeg skrev tidligere.

 

Så det andre spørsmålet ditt. Når mennesker har utviklet seg høyt nok, så styrer vi alt ved tankens kraft. Før dette er mulig, så må vi ha et bevissthets skifte. Vi må opp på et høyere vibrasjonsnivå. Det er dette som skiller de ulike dimensjonene også. Forskjellige frekvenser. Radio 1 og Radio 2 deler samme "rom", men oppererer på forskjellig frekvens. Vi mennesker er nå i det folk kaller for den 3. dimensjon. Vi skal et hakk opp. Kjærlighet skal styre oss da, og ikke frykt som i dag.

 

Nei, den er på ingen måte spesiell. Jeg lurer fortsatt på hvor du har totalitært nazi-regime og masseutslettelse fra.

Fra eliten. Hvordan kan du vite om jeg har kontakt eller ikke?

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Så det andre spørsmålet ditt. Når mennesker har utviklet seg høyt nok, så styrer vi alt ved tankens kraft. Før dette er mulig, så må vi ha et bevissthets skifte. Vi må opp på et høyere vibrasjonsnivå. Det er dette som skiller de ulike dimensjonene også. Forskjellige frekvenser. Radio 1 og Radio 2 deler samme "rom", men oppererer på forskjellig frekvens. Vi mennesker er nå i det folk kaller for den 3. dimensjon. Vi skal et hakk opp. Kjærlighet skal styre oss da, og ikke frykt som i dag.

Jeg begynner her og tar den andre delen senere.

 

Har du noe vitenskapelig å vise til her? Konkrete bevis? Teorier? Kan du forklare grunnleggende og utfyllende med dine egne ord hvordan disse vibrasjonene skiller dimensjonene fra hverandre?

 

Jeg lever ikke i frykt, kan jeg da altså innta dette stadiet? Om ikke, hvorfor?

Lenke til kommentar

Fordi det er grusomt vanskelig for meg å vite om du finner på mye selv eller om du faktisk har grunn til å tro noe av det du kommer med. Ellers kan jeg jo bare si at jeg er leder av nwo og at vi ikke har tenkt til å drepe noen. Da har vi akkurat like mye troverdighet begge to, og så kommer vi ingen vei.

Lenke til kommentar

Angående det med tankens kraft. Jeg har hørt en historie om en som var høyt oppe/leder i CIA/FBI/etc som snakket med romvesener fordi de landet/krasjet på jorden. Disse romvesene fortalte om nettopp dette med tankekraft, som blant annet muliggjorde tidsreiser. Hvis jeg husker rett viste de også litt av fremtiden.

 

Veldig gårlig forklart dette, men det er lenge siden jeg leste noe om dette. Er det dette som er historien bak tankekraften du snakker om, eller har det en annen forklaring?

Lenke til kommentar

Ser dere hva vårt mennesklige sinn har blitt redusert til? Vi skal ha fysiske bevis som skal fortelle hjernen vår om det er virkelig eller ikke. Jeg vil ta frem et sitat fra den første Matrix filmen som faktisk stemmer med vitenskapen også :

 

What is real? How do you define real? If you're talking about what you can feel, what you can smell, what you can taste and see, then real is simply electrical signals interpreted by your brain.

 

Signaler tolket av din hjerne ja. Det er hva vi mennesker oppfatter som mulig eller ikke, som bestemmer hvordan denne virkeligheten er. Kan man manipulere oppfattelsen til mennesker, så kan du i stor grad skape en kunstig virkelighet for dem. Det har eliten gjort.

 

Denne informasjonen blir i disse dager pumpet inn i den kollektive bevisstheten til menneskeheten gjennom diverse mennesker. Jeg gjør det nå. Det funker slik at selv om dere ikke tror på meg eller skjønner noe av informasjonen, så lagres den i underbevisstheten deres. Det er en form for mind control, men jeg mener ikke noe vondt.

 

Hvordan kan verdenen forandre seg hvis ikke VI MENNESKER gjør det? Ny informasjon er alltid kontroversiell.

 

New World Order er et program for sinnet vårt. En kontrol mekanisme. En illusjon. Det er vi som bestemmer om dette skal manifestere seg "fysisk".

 

For all del IKKE tro blindt på dette jeg skriver. Men når det skjer ting fremover nå, så prøv å se om det kan være noe i det jeg sier. Om bare muligheten.

Lenke til kommentar

Der mistet du all lit og all min tro på at du kanskje hadde noe igjen inni skolten din likevel.

 

Alle påvirker alle de noensinne kommer i kontakt med. Å kalle det for mind control er bare vås.

 

"Hvordan kan verdenen forandre seg hvis ikke VI MENNESKER gjør det? Ny informasjon er alltid kontroversiell."

 

Joda, men dette er jo på ingen måte ny informasjon. Første mennesket som nesten tok over verden var vel Aleksander den store. Det er vel nesten 3 tusen år siden.

Lenke til kommentar
Angående det med tankens kraft. Jeg har hørt en historie om en som var høyt oppe/leder i CIA/FBI/etc som snakket med romvesener fordi de landet/krasjet på jorden. Disse romvesene fortalte om nettopp dette med tankekraft, som blant annet muliggjorde tidsreiser. Hvis jeg husker rett viste de også litt av fremtiden.

 

Veldig gårlig forklart dette, men det er lenge siden jeg leste noe om dette. Er det dette som er historien bak tankekraften du snakker om, eller har det en annen forklaring?

Vår mennesklige kropp er som en romdrakt for å oppleve denne virkeligheten. Samme som at astronauter må bruke en romdrakt når dem skal ut i verdensrommet. UFO'ene som disse "romvesenene" bruker mener mange funker på samme måten. Folk spør hvordan UFO'ene kan reise fra andre planeter og HELT HIT til Jorden! Avstanden er en illusjon. En UFO er en annen form for "romdrakt" som muliggjør at disse vesenene kan fly så fort og existere i denne virkeligheten. Disse UFO'ene er styrt av tankens kraft. Ingen joystick eller ratt der :!:

 

Experimenter er gjort med F16 fly også som kobler flyet til hjernen til piloten. Styrer det med tanken. Tror ikke det er så utbredt akkurat...hehe. Men mennesker som er lamme fra halsen og ned bruker den samme teknologien som kobler maskin og hjerne. Hvordan kan dette funke? Jo fordi kroppen vår er i seg selv er en biologisk datamaskin. Du kobler bare to maskiner til hverandre i "nettverk" der hjernen er CPU.

 

Men klart at menneskeheten generellt er ikke klar for å bruke tankens kraft fullt ut enda. Men det er den veien vi utvikler oss mot.

 

Hamnli2 : I think you missed my point.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

tror dere vel ikke lenger at jeg er gal. Nå er dere vel overbevist om det! :!:

 

Nei men seriøst, jeg personlig står for hva jeg har skrevet her 99%. Hvorfor ikke 100%? Hmm jeg er åpen for at alt er mulig, og derfor utelukker ikke at jeg kan ta feil. Man kan aldri være 100% sikker på noe som helst i denne verdenen! Godt å vite at dere ikke er det heller!

Lenke til kommentar

Betroz: Og hvordan forklarer du at hitler som du sier hadde bånd til frimurerne drepte hundretusener av dem. Samt slaktet ned jøder (eks: Rothschild er jøder)... sammenhengene dine er ikke helt logiske.

Hvorfor skulle jøder (via banker) finansiere noe som prøvde å utrydde dem selv?

Jeg ser ideen med å være på begge sider.. men det er så mye rot å løse tråder mellom alle disse hemmelige samfunnene og politkerne og bankene og mye uforklarlig tull i disse konspirasjonsteoriene.

Endret av investor
Lenke til kommentar
Vår mennesklige kropp er som en romdrakt for å oppleve denne virkeligheten. Samme som at astronauter må bruke en romdrakt når dem skal ut i verdensrommet. UFO'ene som disse "romvesenene" bruker mener mange funker på samme måten. Folk spør hvordan UFO'ene kan reise fra andre planeter og HELT HIT til Jorden! Avstanden er en illusjon. En UFO er en annen form for "romdrakt" som muliggjør at disse vesenene kan fly så fort og existere i denne virkeligheten. Disse UFO'ene er styrt av tankens kraft. Ingen joystick eller ratt der :!:

 

Experimenter er gjort med F16 fly også som kobler flyet til hjernen til piloten. Styrer det med tanken. Tror ikke det er så utbredt akkurat...hehe. Men mennesker som er lamme fra halsen og ned bruker den samme teknologien som kobler maskin og hjerne. Hvordan kan dette funke? Jo fordi kroppen vår er i seg selv er en biologisk datamaskin. Du kobler bare to maskiner til hverandre i "nettverk" der hjernen er CPU.

 

Men klart at menneskeheten generellt er ikke klar for å bruke tankens kraft fullt ut enda. Men det er den veien vi utvikler oss mot.

 

Hamnli2 : I think you missed my point.

 

Med tanke på f16 flyene og rullestolbrukere så er det ikke tankekraft, men muskelkraft som brukes. Når du tenker spesifikke tanker så bruker du pannemusklene på spesielle måter. Dette blir utforsket i spill og kontroller i disse dager.

Lenke til kommentar
Jeg er stor fan av science fiction, inkludert The Matrix. Men det er en grunn til at man har med fiction-biten.

Det Matrix sitatet jeg kom med er vitenskap. Tror meg ikke? Spør en hjerneforsker.

 

PS : Jeg mener å huske jeg lærte om det på skolen jeg da.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Med tanke på f16 flyene og rullestolbrukere så er det ikke tankekraft, men muskelkraft som brukes. Når du tenker spesifikke tanker så bruker du pannemusklene på spesielle måter. Dette blir utforsket i spill og kontroller i disse dager.

Ok ikke vanlige rullestolbrukere. Jeg har sett de har vist det på Discovery Channel. Skal du ha bevis får du nesten kontakte dem.

Lenke til kommentar
Betroz: Og hvordan forklarer du at hitler som du sier hadde bånd til frimurerne drepte hundretusener av dem. Samt slaktet ned jøder (eks: Rothschild er jøder)... sammenhengene dine er ikke helt logiske.

Hvorfor skulle jøder (via banker) finansiere noe som prøvde å utrydde dem selv?

Jeg ser ideen med å være på begge sider.. men det er så mye rot å løse tråder mellom alle disse hemmelige samfunnene og politkerne og bankene og mye uforklarlig tull i disse konspirasjonsteoriene.

Du antar at den offesielle versonen er helt sann. Eliten bryr seg ikke om de lavere klassene. Målet rettferdiggjør midlene for disse karene her.

Lenke til kommentar
For all del IKKE tro blindt på dette jeg skriver. Men når det skjer ting fremover nå, så prøv å se om det kan være noe i det jeg sier. Om bare muligheten.

 

Tror ikke du trenger å uroe deg for akkurat det.

 

Det kom ikke som noe stort sjokk å finne deg i denne tråden, og det smalt heller ikke at alt av naturlover og almenn aksepterte teorier nok en gang går ut vinduet.

 

Denne 4. dimensjonen og vibrasjonene du snakker om, har det noe med M-teorien å gjøre?

I så fall hadde det vært fint om du kunne utdype teoriene dine litt mer, for dette er foreløpig den mest aksepterte teorien som tar for seg universets dannelse og flere dimensjoner. Interessant stoff, selv jeg har store problemer med å skjønne det.

 

Men om dette bunner ut i David Icke sine piggeplefantasier så kan du spare meg. Og det sier jeg ikke for å være morsom. Det lukter syretripp lang vei.

 

BTW: Hva er det som kommer til å skje fremover? Når du sier det på den måten, er det helt klart at det er noe konkret du tenker på.

Lenke til kommentar
Wow Superslask du er flink med karakterdrap! Du ser ut å ha alle svarene selv. Så du er med i ateist kulten du da. :roll:

Ateisme er definisjonsmessig ikke en kult. Du er tydeligvis ingen fan av egen research, ellers hadde du vel visst dette.

 

Det Matrix sitatet jeg kom med er vitenskap.

Så du mener en forent menneskehet ikke vil være betydelig bedre på vitenskap enn dagens alternativ?

Også interresant hvordan du henviser videre til en hjerneforsker og Discovery Channel istedet for å gjøre researchen selv før man presenterer det. Er dette fordi du ikke aner hva du prater om?

 

Jeg ser bare side opp og side ned med ubegrunnede påstander, stiller man spørsmål blir man bare henvist til timelange filmer av Icke. Jeg spurte om du kunne med dine egne ord forklare grunnleggende og utfyllende hva du mente og du ga meg en håndfull setninger som avhandling. Total mangel på bevis, total mangel på vitenskapelig hold, og ubegrunnede påstander. Hvordan kan du forvente at noen skal ta deg og de andre seriøst?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...