Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nøkkelen er informasjon. Folk må få vite at 12 av de rikeste familiene i verden eier nesten ALT sammen. De eier de kanalene som gir deg informasjon, og derfor er informasjonen du får fra media det dem godtar at du får. De familiene eier alle de store bankene, og derfor har makten til ikke bare å låne ut penger, men skape det. Det som kalles for kreditt er penger som ikke finnes! Fiat penger. Rothschild familien er størst her. Topp politikere er frontmenn for disse familiene. Poenget med å sentralisere makt er for at makten skal ligge hos de få. Hos disse familiene. Folk må vite dette.

 

Deretter må vi nekte å samarbeide med systemet som eliten kontrollerer. Vi holder korthuset oppe. Uten oss så hadde ikke eliten hatt denne makten.

 

Makten på denne planeten ligger på 3 steder :

- Washington DC er der elitens militære del ligger

- City of London, som er elitens økonomiske del (egen stat innenfor London by)

- Vatikanet er elitens religiøse del

 

Disse tre er suverene stater innenfor de landene de ligger i. De har egne lover, eget flagg, egen politi styrke osv. Fra disse tre statene styrer eliten planeten.

 

Men for all del...hvis dere tror dette er noe noen har funnet opp, så vær så god og tro det.

Lenke til kommentar
Okei, jeg er med deg så langt. Hvordan har de tenkt å gjøre dette?

Eliten bruker en teknikk som kalles for "problem - reaksjon - løsning". De ønsker å forandre verdenen på en viss måte, men de vet at hvis dem åpenlyst forteller folk om disse planene, så vet dem at folk ikke vil godta dette. Mennesker liker jo tross alt friheten sin! Derfor må dem skape et problem, så får dem en reaksjon fra folket at "noe må gjøres!", og til slutt kommer de med løsningen som de hadde i planene hele tiden. For å komme med globale løsninger, så trenger dem globale problemer. Om det måtte være virus utbrudd, verdenskrig eller finanskrise. Hva som helst som gjør at mange nok mennesker verden rundt skriker etter en løsning til problemene. Eliten skapte 2. verdenskrig for å danne De Forente Nasjoner - FN. På langsikt ønsker eliten å omdanne FN til verdensregjering. De kunne ikke få dette til over natta, så dem gjør ting i små skritt.

 

Det er også derfor land rundt om i verden åpner grensene mer og tar inn flykninger. Det handler ikke bare om å hjelpe mennesker i nød eller ta imot arbeidskraft! Det handler om å vanne ut kulturen og bryte ned nasjonal følelsen til mennesker. Dette har dem klart med EU. Snart får EU en president, som sannsynligvis blir Tony Blair. Da er dem et viktig steg videre mot NWO og verdens regjering. De deler opp planeten i soner, som alle skal svare for den kommende verdensregjeringa.

 

For å komme helt i mål, så trenger eliten flere globale katastrofer, og dem vil komme! Du skjønner, de trenger å gjøre folk så fysisk og mentalt utmattet at menneskeheten frivillig GIR dem den makten. De kan ikke bare ta den. Vi vanlige mennesker må si ja til det systemet eliten har planer om. Siden eliten eier kildene til informasjon (skole og media) så får dem nok det dem ønsker. Eller....HVIS vi i massene velger å tro på illusjonen!

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Hva med Kina, Russland og India?

Eliten rusta opp Saddam Hussein før dem styrta ham. Eliten har rusta opp Kina. Hva tror du dem ønsker da? Kina er forresten en mild modell for hvordan dem ønsker at NWO systemet skal være. Jeg skrev en mild form, men Kina er uten tvil en politistat.

 

Så, hva er målet da?

World Government - en global verson av nazi Tyskland.

Lenke til kommentar

Den naturlige tilstanden til mennesker er at vi er frie. Symbolsk så kan vi bruke dette eksempelet :

 

Du har en tank fylt med vann og en ball oppi. Ballen symboliserer mennesklig bevisshet (det sanne oss). Ballens naturlige tilstand er å flyte i toppen av tanken. For at den skal være ved bunnen av tanken, så må den holdes der. Vi mennesker har evig mer potensiale enn det vi har vist opp til i dag og eliten vet dette. De må da holde oss nede i bunnen av tanken sånn symbolsk. Derfor trenger dem et totalitært system som holder oss nede, som holder oss i slaveri til dem. New World Order er simpelt hen et mer effektivt system for å holde oss nede. Menneskeheten holder på å øke sitt vibrasjonsnivå i sin bevissthet. På et punkt vil ikke eliten klarer å holde oss nede lenger. Derfor jobber dem intenst med NWO. De har panikk. De frykter oss. Hva vi er på vei å bli!

 

Det vi egentlig ser med NWO er krampetrekninger av en gammel elite av familier som har styrt oss for tusenvis av år. Snart skal vi bli skikkelig frie! Hvem har sagt at å gå på vannet er umulig? Når mennesket har utviklet seg høyt nok, så styres alt av tankens kraft. Vi skaper denne virkeligheten. Vi har bare glemt det.

Lenke til kommentar

Jaja, jeg er med så langt. Noen ønsker å ta over verden, er villige til å utnytte mennesker i vanskelige situasjoner og noen få av dem har reell makt som kan hjelpe dem. Jeg er helt enig så langt, for det beskriver bare menneskeheten helt generelt egentlig.

 

Det jeg undres over er hvordan du vet at de vil at resultatet skal være nye nazi-tyskland. Jeg ser ofte at det nevnes at menneskeheten skal reduseres til en halv million eller så, men hvor får du\dere dette ifra?

 

Så kommer undring nummer to, hvordan skal vi stoppe en sånn utvikling, gitt at de som holder på å ta over vil ha en Hitler 2 regjering? Om vi hopper 50 år tilbake kan det vel lett stoppes ved å forby arv. Da kan ikke konserner overdras fra far til sønn, og familieprosjekter kan ikke foregå over lengre tid. Jeg registrerer at det er for sent nå, ut ifra det du sier, så hva skal vi gjøre da? Skal vi sette en grense for hvor mye en enkeltperson har lovt til å eie?

Lenke til kommentar
Kina er uten tvil en politistat, men hva slags rolle har de i i systemet. Alle de store familiene tilhører jo som du sier vesten. Så hvordan skal de få kontroll på Kina, India og Russland?

Nettverket er jo større enn at de har folk bare i vesten. En 3. verdenskrig ligger i kortene.

 

Rampage dette her handler ikke bare om steder og fysiske mennesker. Det handler om tankesett. Tankesettet til andre vestlige land er også å sentralisere makt. Om det er kommunist partiet i Kina eller diktatoren i Burma spiller ingen rolle. Makta er sentralisert. Staten i de landene har makt over befolkingen. Dette er viktig. Fra her kan eliten simpelt styre ved hjelp av frykt eller de kan bruke den enorme finansielle makten som innflytelse. Okay så diktatoren i Burma trenger penger for å bygge opp sitt militære, men landet har ikke nok. Eliten vet om dette og gir diktatoren da store lån. Diktatoren er selvfølgelig egoistisk og lar sin egen befolking betale gjelda tilbake i form av skatter og avgifter over lang tid. Når gjelda blir for stor til at landet ikke klarer å betale for seg, så eier eliten det landet. Regjeringen i det landet lystrer da eliten. Lederen for landet er da kun en frontmann for eliten. Dette er mer enn logisk Rampage hvis du tenker etter ;)

Lenke til kommentar

Denne tråden er ikke bare tom for konkrete bevis, den er tom for konkrete argumenter. Jeg har sett religiøse mennesker omtale symbolikken i dems hellige bøker mer fast enn dette.

 

Eliten skapte 2. verdenskrig for å danne De Forente Nasjoner - FN
Kan du med dine egne ord forklare grunnleggende hvordan dette gikk til?

 

Når mennesket har utviklet seg høyt nok, så styres alt av tankens kraft.
Mener du telekinese eller ren teknologi? Det er av min forståelse at en global regjering (en forent menneskehet) vil ha langt mer ressurser å bruke på vitenskap, noe som betyr teknologiske fremskritt vi ikke har sett maken til.

 

Jeg vil også kommentere at "frihet" er et konsept som må veies av hver enkelt person. En afrikansk familie som må gå 8 timer hver dag for å hente vann kan føle seg frie, mens en monark i et vestlig land kan føle seg som en fange. Konseptet vil for alltid være styrt av hvordan du opplever verden, ergo vil det alltid være en illusjon, uavhengig av regjeringen.

 

De resterende 50-something sidene jeg ikke har kommentert får vi ta etterhvert. Dette er en tråd man trenger en soft entrance til.

Lenke til kommentar
Det jeg undres over er hvordan du vet at de vil at resultatet skal være nye nazi-tyskland. Jeg ser ofte at det nevnes at menneskeheten skal reduseres til en halv million eller så, men hvor får du\dere dette ifra?

 

Så kommer undring nummer to, hvordan skal vi stoppe en sånn utvikling, gitt at de som holder på å ta over vil ha en Hitler 2 regjering? Om vi hopper 50 år tilbake kan det vel lett stoppes ved å forby arv. Da kan ikke konserner overdras fra far til sønn, og familieprosjekter kan ikke foregå over lengre tid. Jeg registrerer at det er for sent nå, ut ifra det du sier, så hva skal vi gjøre da? Skal vi sette en grense for hvor mye en enkeltperson har lovt til å eie?

Det er ingen person eller personer som har funnet ut dette over natta eller diktet det opp over natta. Går man tilbake i tid, så er det alltid en eller annen person fra eliten som skryter over hva dem har gjort eller kommer som angrende synder før han dør. Man har også insidere som har dårlig samvittighet i dag, og lekker informasjon ut. Så har man bøker og skrifter overalt der informasjon ligger. De arrogante jævlene skriver memoarer vet du! Brev med informasjon som har havnet i feil hender. Folk som har overhørt ting. Folk kan spore penger f.eks. Hvem eier hva, og hva de bruker pengene til.

 

Jeg bare listet opp eksempler over her. Det er et puslespill av informasjon. Det er selvfølgelig vanskelig å vite alt om planene, hvilke personer som er med osv. En viss spekulasjon vil naturlig være til stede. Så et godt spørsmål er selvfølgelig : HVORDAN KAN MAN VITE DETTE HELT SIKKERT? Etter som tiden går så gjør alle mennesker feil. Dette har eliten gjort mange ganger. Smarte mennesker har skjønt hvordan og bringer denne informasjonen ut.

 

Jeg er ingen expert på området. Det er sykt mye jeg ikke vet. Så skjønner godt at dere spør etter bevis. Men denne historien er for spessiell til bare å være diktet opp hvis dere skjønner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...