Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svada i dine øyne ja. Jeg har hørt meningene dine mange ganger her i tråden, så du trenger ikke gjenta dem hver gang jeg prøver å gi ut informasjon som kan åpne øyene til andre potensielle personer her i tråden.

 

Jeg vet om den perfekte jobb for dere! Politimenn! Gjenta gjenta gjenta gjenta...

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Jeg drar konklusjonen fordi det er såpass "out there", og det er null bevis. Det blir bare latterlig.

Okay jeg innrømmer at jeg ikke legger frem direkte bevis her i tråden, men hvordan kan du være sikker på at David Icke ikke sitter på bevis da? Du antar at han ikke har det basert på ting du har lest på nettet. Men jeg vet nå hva din subjektive oppfattning er av ham.

Lenke til kommentar
Svada i dine øyne ja. Jeg har hørt meningene dine mange ganger her i tråden, så du trenger ikke gjenta dem hver gang jeg prøver å gi ut informasjon som kan åpne øyene til andre potensielle personer her i tråden.

 

Jeg vet om den perfekte jobb for dere! Politimenn! Gjenta gjenta gjenta gjenta...

Det der var mitt andre innlegg i tråden, så ro ned.

 

Skjønner at dere oppfordrer folk til å "få øynene opp" og "tenke selv" osv. Hvordan kan dere da kritisere folk for ikke sluke det dere sier rått, men nettopp _tenke selv_ og gjøre opp sin egen mening basert på erfaring/kunnskap, ikke religiøst sludder fra David Icke.

Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Vel han kommer med alt annet enn sludder, etter min mening, og jeg prøver heller ikke å presse mitt syn ned i halsen på deg. Ikke prøver Icke det heller. Sier bare at informasjonen er verdt å bruke tid på...

Og jeg mener det er bortkasta tid, etter å ha lest utdrag av hans profeti.

Jeg trenger ikke lese HELE gamle testamentet for å konkludere med at det er oppspinn.

Lenke til kommentar
Her er noe "oppspinn" fra David Icke : "Energy flows where attention goes."

 

Bare noen av visdomsordene fra den mannen. Men så må man ha egenskapen å være dyp for å skjønne hva ordene betyr da.

 

Smartingen har tatt et annet sitat som heter "The money flows where attention goes" og byttet ut ordet... hurra.

Lenke til kommentar
Hvis jeg vet at det kommer en sterk tornado mot dere, bør jeg da advare dere om den, eller bare la dere finne det ut selv? Så langt snakker jeg for døve ører. Tror jeg skal komme meg i sikkerhet selv jeg, og så bare se hva som skjer med dere. Shit happens right? :p

Du bør overvise oss på en troverdig måte. Ikke rable om at det er firfislealiens som står bak tornadoen. Det dreper troverdigheten.

Lenke til kommentar
Hvis jeg vet at det kommer en sterk tornado mot dere, bør jeg da advare dere om den, eller bare la dere finne det ut selv? Så langt snakker jeg for døve ører. Tror jeg skal komme meg i sikkerhet selv jeg, og så bare se hva som skjer med dere. Shit happens right? :p

 

Det du gjør er ikke å varsle om en tornado, i alle fall ikke på riktig måte.

 

Det finnes folk som arbeider med å blant annet kartlegge tornadoer, og varsle om dem. La oss si at du vet om en tornado som du mener disse menneskene har oversett. Du velger å sende en mail der du gir beskjed om at en stor tornado er på vei. Dette er selvfølgelig ikke nok informasjon, så de svarer deg med flere spørsmål, blant annet om styrke, og hvor den i det hele tatt befinner seg. Samt kanskje hvordan du fant denne tornadoen som alle andre har oversett. Dette velger du å ikke svare på, du sier heller at de får forske på det selv.

 

Finnes tornadoen? Hvem vet. Det får vi ikke vite før den treffer. Hvem sin skyld vil det så være?

Lenke til kommentar
Hvem sin skyld vil det så være?

Every stinkin human. Det er et ordtak som nesten har blitt en klisjé nå; uvitenhet er roten til alt ondt. Folk gjør som de gjør på grunn av det. VI gir makta bort til eliten. Hmm vi sitter her og snakker om det...så alle oss (inkl meg) er skyldige. Vi fortjener det som kommer. Why? Fordi vi skaper denne virkeligheten vi lever i. Well what do they say...shit happens right?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...