Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Beklager, men øglemanen har NULL troverdighet. Mannen er åpenbart psykisk ustabil.

Åpenbart at du ikke har lest og hørt så mye fra David Icke. Det er slike kommentarer som du serverte her som får meg til å gå i forsvarsposisjon.

 

Faktisk så tror jeg at informasjonen David Icke kommer med er så sinnsykt over det dere klarer å fatte som er grunnen til at dere er så imot han og informasjonen. Dere klarer ikke skjønne dere på det, og da er det enkleste å bare avfeie det totalt. Det er ikke mangel på bevis eller svar fra meg som er hoved grunnen. Det er mangel på forståelse. Sier på ingen måte at dere er dum eller idioter!!! Informasjonen er bare over hodet på dere. Dette står jeg for 100% og er villig til å ta imot tonnevis med angrep tilbake på denne posten.

 

Men vet dere hva? Jeg lærer meg mer og mer at slik personangrep preller av meg. I don't give a frack anymore!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nettopp! Du har ikke satt deg inn i dette! Det kan sies om de fleste her inne også.

 

Her er kron eksempelet på logikken til forsvarerne av NWO teoriene.

Hvis du ikke er enig så har du ikke lest nok propaganda eller sett nok youtube-filmer.

Hvis du fremdeles ikke er enig så er du en idiot.

Hvis du har satt deg inn i det og fortsatt mener det er tull så har du ikke satt deg inn nok.

Alle som ikke mener NWO er en realitet er "fakta nektere".

Vi som tror dette tullet er illuminati (opplyste), eventuelt klar for behandling på en rehabiliteringsklinikk :p

investor....huff. For det første skrev TheJan dette :

har ikke lest igjenom alt men blir ikke overasket om det er ekstreme liberalister og anarkister som kommer med dette

Når han kommer med så grunnløse påstander, så faller min kommentar passende på han.

"Det kan sies om de fleste her inne også." skriver du.

Så andre.. altså de fleste, føler seg truffet.

Og da tenker jeg på oss som faktisk har sett alle youtube videoene og lest om dette men fremdeles ser at 90 % er oppspinn og 10 % resterende prosentene er positivt.

Lenke til kommentar
Du sier at de som ikke tror det du skriver tror blindt på politikerne, og at de er hjernevasket. Det betyr at du mener at folk må godta påstandene dine blindt, ellers er de godtroende og hjernevasket. Altså stemmer påstanden min at at du bruker religiøse argument

 

Nei, de betyr at ikke at jeg vil at du skal tro blindt på det jeg sier. Men jeg vet jo at du tror på politikerne og norsk media, uten å stille spørsmål med hva de sier. De fleste i Norge gjør det.

Men hvorfor de fleste mener at politikerne som beviselig lyver for å berike seg selv, er mer troverdig enn en person på et forum som ikke har noen slik interesse er ikke lett å forstå. At norsk media stort sett er kontrollert av ap og sv vet vel også de fleste.

Derfor er det jo litt underlig at de fleste likevel stoler ganske blindt både på politikerne og media.

 

Men når det gjelder meg, så tror du blindt på dine egne fordommer, så mye fakisk at det spiller ingen rolle hva jeg sier eller hva jeg legger fram av dokumentasjon. I følge deg er alt galt uansett, fordi du har et sett fordommer mot meg som du tror blindt på og ikke kan vike fra.

Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Faktisk så tror jeg at informasjonen David Icke kommer med er så sinnsykt over det dere klarer å fatte som er grunnen til at dere er så imot han og informasjonen

Ingen av dere NWO-gutta har egentlig klart å fortelle hva Icke har å si som er så fantatisk, og når de beste argumentene hans tydeligvis handler om øgler, så sier det seg selv at mannen er alt annet enn troverdig. Hvis dere mener han har noen gode argumenter, får dere gjengi dem.

 

 

 

Men jeg vet jo at du tror på politikerne og norsk media, uten å stille spørsmål med hva de sier.

Eh, jeg er en av dem som nettopp anklager norske medier for å være svært ensrettet og dominert av visse holdninger som jeg tar sterk avstand fra. Journalister er svært venstrevridde, og sprer aktivt løgner til fordel for venstresiden i norsk politikk. Jeg har også stor forakt for de fleste norske politikere, da de er løgnaktige, selvmotsigende og dobbeltmoralske.

 

Så dette tullet med at du skal spekulere i hva jeg tror på må du lenger ut på viddene med.

 

Derfor er det jo litt underlig at de fleste likevel stoler ganske blindt både på politikerne og media.

Det er nettopp det jeg IKKE gjør, da jeg har sett hvordan både journalister og politikere holder på.

 

Men når det gjelder meg, så tror du blindt på dine egne fordommer, så mye fakisk at det spiller ingen rolle hva jeg sier eller hva jeg legger fram av dokumentasjon.

Du har ikke lagt frem noe som helst av dokumentasjon. Hvor ble det av dokumentasjon på at politiet startet bråket i under demonstrasjonene i USA?

Lenke til kommentar
Eh, jeg er en av dem som nettopp anklager norske medier for å være svært ensrettet og dominert av visse holdninger som jeg tar sterk avstand fra. Journalister er svært venstrevridde, og sprer aktivt løgner til fordel for venstresiden i norsk politikk. Jeg har også stor forakt for de fleste norske politikere, da de er løgnaktige, selvmotsigende og dobbeltmoralske.

 

Det jeg også sa var at selv om noen er skeptiske til politikere og ofisiell media, så tror de likevel bare på politikere og offisiell media når det gjelder.

 

Du har ikke lagt frem noe som helst av dokumentasjon. Hvor ble det av dokumentasjon på at politiet startet bråket i under demonstrasjonene i USA?

 

Jeg har lagt fram både linker og videoer som dokumentasjon i denne tråden.

 

Men det er som jeg har sagt før. Du og de fleste andre her vil ikke akseptere noen dokumentasjon fra meg før jeg legger frem noe som støtter deres egne meninger, og deres eget verdensbilde.

 

 

Se filmen hos Youtube

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Ingen av dere NWO-gutta har egentlig klart å fortelle hva Icke har å si som er så fantatisk, og når de beste argumentene hans tydeligvis handler om øgler, så sier det seg selv at mannen er alt annet enn troverdig. Hvis dere mener han har noen gode argumenter, får dere gjengi dem.

David Icke snakker ikke om øgler i det hele tatt han. Nå prøver du å sverte ham med noe han aldri har snakket om.

 

Det Icke snakker om er en hybrid rase har holdt posisjoner av makt i tusenvis av år. Denne hybrid rasen ble skapt for mange mange tusen år siden da en utenomjordisk rase kom til Jorden og blandet deres DNA med menneske. Før de forlot denne planeten som følge av naturkatastrofer, lot de disse hybridene og deres avanserte kunnskap være igjen. Disse hybridene inntok makt posisjoner fordi dem kom fra "guder", og hadde en "gudommelig rett" til å styre. Dette sammen med mer avansert teknologi skremte de vanlige menneskene til å tilbe dem. Religioner basert på reptilhumanoid tilbedelse ble til. Det har kommet flere naturkatastrofer etter denne tiden, men nå prøver eliten å bygge opp sitt globale emperium atter en gang. Denne prosessen tar tid fordi menneskelig bevissthet er noe dem må angripe med alle midler for å forme menneskene. En krig for sinnet.

 

Vel det der er en veldig kort verson, og er min måte å forklare det på. Dere lurer sikkert på hvorfor eliten ser ut som vanlige mennesker da? Det er her det blir vanskelig for meg å forklare det. DNA er i bunn og grunn en kode for hvordan vår "fysiske" kropp fungerer og ser ut. Men kroppen er også en holografisk refleksjon som vår bevissthet skaper. Alt er energi, men ved forskjellig frekvens. Materie er simpelthen energi ved en veldig lav frekvens. Cellene i mennesket vibrerer f.eks ved en raskere frekvens enn gråstein for å nevne noe ut av lufta her. Reptil delen av hybrid DNA'en styrer f.eks den fikseringen eliten har til ritualer og tørst etter mer makt. Men reptil delen har en stor svakhet også. Den gjør at eliten har en overreagerende trang til å overleve. Overlevelses instinktet deres er stort, og de gjør nesten hva som helst for å være på toppen av pyramiden. De er altså dominerende av natur - det ligger til deres DNA. En programmert væremåte de har fra den rasen som kom til Jorden.

 

For å forstå hvorfor og hvordan eliten manipulerer oss mot New World Order, så må man forstå hvordan mennesket og denne verdenen er. Det er her David Icke jobber nå for tida. Han prøver å forstå hvordan virkeligheten er satt opp og hvordan vi skaper den. Ja du hørte det riktig - vi skaper denne virkeligheten. Livet ditt er en refleksjon av deg selv. For å forandre på det som blir projektert, så må man først forstå hvor projeksjonen kommer fra. Hjelper ikke å prøve å greie håret til speilbildet du ser i speilet. Det er DU som må forandre på det, så vil speilbildet reflektere "ditt nye jeg".

 

Illuminati har hatt denne kunnskapen lenge, og de vet hvordan man manipulerer oss. De er symbolsk det samme som agentene i Matrix filmene. Men alt er energi og alt er bevissthet. Verdenen vi lever i er egentlig et hav av energi.

 

New World Order er et kontrol system alla Matrix var i de filmene sånn symbolsk sett. Eliten søker å fange oss her nede i et lavere frekvens område under deres kontroll. NWO er kontroll.

 

Jeg er ikke så flink til å forklare. David Icke forklarer det mye bedre i Beyond the Cutting Edge.

Lenke til kommentar
Baltazar94 : Vel eliten begynner å få dårlig tid nå. De er etter skjema. De har max 7 år på seg frem til 2016. 2010 blir et spennende år!

 

 

Ja 2010 blir spennende. Og jeg tror ting vil skje stadig hurtigere nå, fordi det er så mange som begynner å våkne, og oppdage hva som er i ferd med å skje.

 

Det som skjer i USA tror jeg er et resultat av dette,for de er nå begynt å bli redde for at alt skal rakne. Derfor begynner de å jobbe mer åpenlyst, fordi de ser at det haster.

 

Flere ser nå hva som skjer, og vil protestere. Men jeg tror likevel det meste vil være gjort i løpet av max 2 år. Det er ennå for mange som stikker hodet i sanden, og ikke vil se hva som skjer. Og det er også for mange som vet, men som ikke bryr seg.

 

Vi har ennå en lang høst foran oss, og mye kan også skje før jul.

 

Mye av de lovene og fullmaktene som clinton fikk i stand for å forberede overtakelsen av USA er jo allerede på plass i Norge, og sikkert også de fleste europeiske land. Europa er jo som alle vet stort sett regjert av "sosialdemokratiske"regjeringer. Så de reguleringer ol som måtte forberedes i USA, de er for en stor del allerede på plass her.

Lenke til kommentar
Det jeg også sa var at selv om noen er skeptiske til politikere og ofisiell media, så tror de likevel bare på politikere og offisiell media når det gjelder.

Hva i... Jeg har nettopp fortalt deg om min totale forakt for disse, og så ignorerer du det jeg nettopp skrev, og lirer av det det samme vrøvlet om igjen? Herregud. Du lyver altså direkte om meg, og det vil jeg faen meg ha meg frabedt.

 

Du har ikke lagt frem noe som helst av dokumentasjon. Hvor ble det av dokumentasjon på at politiet startet bråket i under demonstrasjonene i USA?

Jeg har lagt fram både linker og videoer som dokumentasjon i denne tråden.

Nei, det du har lagt ut er videoer som viser uniformert politi ("robotene" dine) som jager demonstranter, og andre videoer som viser tre fyrer som står helt rolig. Ingen av disse underbygger påstanden din om sivilt politi som lot som de var demonstranter for å lage bråk. Den siste videoen din viser heller ikke noe slikt, gjør den vel?

 

Men det er som jeg har sagt før. Du og de fleste andre her vil ikke akseptere noen dokumentasjon fra meg før jeg legger frem noe som støtter deres egne meninger, og deres eget verdensbilde.

Når du legger ut en video som ikke viser det som ble etterspurt så teller ikke det som "dokumentasjon".

 

 

 

 

David Icke snakker ikke om øgler i det hele tatt han. Nå prøver du å sverte ham med noe han aldri har snakket om.

 

Det Icke snakker om er en hybrid rase

Ja, av øgler :D

 

Øglemannen har null troverdighet. Beklager.

 

Denne hybrid rasen ble skapt for mange mange tusen år siden da en utenomjordisk rase kom til Jorden og blandet deres DNA med menneske.

Herregud. Tomme, ville påstander uten fnugg av bevis. Helt utrolig at folk faller for dette.

Lenke til kommentar

Okay i denne tråden kommer jeg med påstander som dere mener jeg ikke har grunnlag for å komme med som følge av mangel på bevis. Dere spør om ting, og jeg svarer ikke godt nok. Fra her tar dere den enkle utveien og bare avfeier det hele som tullball. Jeg linker til ting som kan besvare mange spørsmål dere lurer på. Hva får jeg igjen?

Øglemannen har null troverdighet. Beklager.

 

Hvor er din nyskjerrighet Pricks? Du sier Icke har null troverdighet, men du har garantert lest mye mindre av ham enn jeg har, allikevel drar du en så enkel konklusjon. Dette sier meg at det er informasjonen du ikke har forståelse for. Eller du vil ikke vite mer om det. Hvis du hadde skrevet at du ikke har interesse av å lese om slike ting, og at du vil leve livet slik du selv vil, så blir saken noe annet. Da må jeg bare respektere deg om det. Men du fortsetter å kommentere i denne tråden!

 

Sorry men jeg kan ikke se noe annen grunn enn at du bare vil lire av deg kritikk her. Fortelle meg og Baltazar94 hvor teite vi er som mener NWO er virkelig. Det kommer ikke noe annet positivt fra din side.

Lenke til kommentar
Ingen av dere NWO-gutta har egentlig klart å fortelle hva Icke har å si som er så fantatisk, og når de beste argumentene hans tydeligvis handler om øgler, så sier det seg selv at mannen er alt annet enn troverdig. Hvis dere mener han har noen gode argumenter, får dere gjengi dem.

David Icke snakker ikke om øgler i det hele tatt han. Nå prøver du å sverte ham med noe han aldri har snakket om.

 

Det Icke snakker om er en hybrid rase har holdt posisjoner av makt i tusenvis av år. Denne hybrid rasen ble skapt for mange mange tusen år siden da en utenomjordisk rase kom til Jorden og blandet deres DNA med menneske. Før de forlot denne planeten som følge av naturkatastrofer, lot de disse hybridene og deres avanserte kunnskap være igjen. Disse hybridene inntok makt posisjoner fordi dem kom fra "guder", og hadde en "gudommelig rett" til å styre. Dette sammen med mer avansert teknologi skremte de vanlige menneskene til å tilbe dem. Religioner basert på reptilhumanoid tilbedelse ble til. Det har kommet flere naturkatastrofer etter denne tiden, men nå prøver eliten å bygge opp sitt globale emperium atter en gang. Denne prosessen tar tid fordi menneskelig bevissthet er noe dem må angripe med alle midler for å forme menneskene. En krig for sinnet.

 

Vel det der er en veldig kort verson, og er min måte å forklare det på. Dere lurer sikkert på hvorfor eliten ser ut som vanlige mennesker da? Det er her det blir vanskelig for meg å forklare det. DNA er i bunn og grunn en kode for hvordan vår "fysiske" kropp fungerer og ser ut. Men kroppen er også en holografisk refleksjon som vår bevissthet skaper. Alt er energi, men ved forskjellig frekvens. Materie er simpelthen energi ved en veldig lav frekvens. Cellene i mennesket vibrerer f.eks ved en raskere frekvens enn gråstein for å nevne noe ut av lufta her. Reptil delen av hybrid DNA'en styrer f.eks den fikseringen eliten har til ritualer og tørst etter mer makt. Men reptil delen har en stor svakhet også. Den gjør at eliten har en overreagerende trang til å overleve. Overlevelses instinktet deres er stort, og de gjør nesten hva som helst for å være på toppen av pyramiden. De er altså dominerende av natur - det ligger til deres DNA. En programmert væremåte de har fra den rasen som kom til Jorden.

 

For å forstå hvorfor og hvordan eliten manipulerer oss mot New World Order, så må man forstå hvordan mennesket og denne verdenen er. Det er her David Icke jobber nå for tida. Han prøver å forstå hvordan virkeligheten er satt opp og hvordan vi skaper den. Ja du hørte det riktig - vi skaper denne virkeligheten. Livet ditt er en refleksjon av deg selv. For å forandre på det som blir projektert, så må man først forstå hvor projeksjonen kommer fra. Hjelper ikke å prøve å greie håret til speilbildet du ser i speilet. Det er DU som må forandre på det, så vil speilbildet reflektere "ditt nye jeg".

 

Illuminati har hatt denne kunnskapen lenge, og de vet hvordan man manipulerer oss. De er symbolsk det samme som agentene i Matrix filmene. Men alt er energi og alt er bevissthet. Verdenen vi lever i er egentlig et hav av energi.

 

New World Order er et kontrol system alla Matrix var i de filmene sånn symbolsk sett. Eliten søker å fange oss her nede i et lavere frekvens område under deres kontroll. NWO er kontroll.

 

Jeg er ikke så flink til å forklare. David Icke forklarer det mye bedre i Beyond the Cutting Edge.

 

Fantasien er på topp ser jeg.

Eliten er aliens med annet dna... jaja..

Lenke til kommentar

Det er noen som bruker humor for å opplyse folk om politistaten og NWO. Denne her er priceless! hahahah :

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

:D :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...