Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
investor : Det der har du din fulle rett å mene. Jeg tviler du har satt deg særlig godt inn i hva Alex Jones driver med! Jeg vet han har ett ego problem og liker å være midtpunktet, samt at han kommer fra en kristen bakgrunn. Utover det så kjemper han for frihet og rettferdighet i USA. Hva gjør du? Sitter her og snakker dritt om han! Sier mer om DEG det.

 

Bare jeg er uenig med din beskrivelse av hva han gjør så betyr det ikke at jeg snakker dritt om han.

Slike beskyldninger sier mer om deg. Argumenter mot hva jeg sier heller! Bevis at han ikke tjener fett på å drive infowars.com og alle disse reklamefylte radioshowene og har egen nettbutikk der han selger alt mulig han skremmer folk til å kjøpe.

Ene dagen skremmer han folk til å kjøpe beskyttelse mot svineinfluensa.

Andre dagen skremmer han folk til å kjøpe våpen/beskyttelse/selvdefence ting og tang

Neste dag er det mat provisjoner for flere år basert på matvarekrise nyheter.

 

Han hauser opp detaljer og selger på frykt! Og du er en av de som blir lurt! :D Han er en ekte kapitalist eller?

Lenke til kommentar
Alex Jones driver radio propaganda og driver en nettside med mye trafikk og reklame hvor han tjener fett. Mange som deg trykker på reklamen og kjøper alt mulig av "survival kits" osv.

Det er en fin butikk å selge slike som deg alt dette. Markedsføringen tar han via artikler og radio/video som skremmer folk til å kjøpe.

 

Det er ikke helt riktig.

Han driver med radio og nettside er riktig, men det er ikke bare en side, og det er heller ikke noe "propagandasider" At der er reklame og annonser båder der og i radioshowet, er riktig, men det er noe som er helt vanlig i usa i alle sammenhenger.

 

Alex Jones driver også med tv, og han driver oppsøkende journalistikk og intervjuer folk fra hele usa. Det er også folk fra hele usa som ringer inn og rapporterer i radio og tv programmet hans.

 

Han driver også og lager nyhetsfilmer og reportasjer fra hele usa, hvor han intervjuer folk og lager nyhetsreportasjer fra lokalsamfunn rundt om i usa.

 

Det Alex Jones sier og påstår i sine programmer er ikke noe "propaganda" for det er som sagt forskjellige folk fra alle lokalsamfunn i USA som ringer inn og rapporterer hva som skjer i deres område.

 

Jeg bruker Alex Jones som en av mine kilder, men jeg bruker også flere uavhengige kilder, både i USA, England og i Norge. Både online og offline.

Lenke til kommentar

Hvorfor sier du det ikke er riktig i første setning for så å støtte meg i alt jeg skriver. Du har ikke motbevist noe.

At folk ringer inne er ikke noe bevis for noe. Mange tullinger som ringer inn, på samme måte som på tabloid på tv2. For alt jeg vet er de også riv ruskende gale og bør skytes eller legges inn før de skader seg selv eller noen rundt seg.

Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-Shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

 

">

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-Shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

 

" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-Shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

 

">

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-Shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

 

" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-Shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-Shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

tipper mye av dette er en slags propeganda kampanje mot sosialisme og statlig kontroll. at sosialister slik

skal ta over verden og styre alle.

sikkelig skremselspropeganda

har ikke lest igjenom alt men blir ikke overasket om det er ekstreme liberalister og anarkister som kommer med dette

Endret av TheJan
Lenke til kommentar
Hvorfor sier du det ikke er riktig i første setning for så å støtte meg i alt jeg skriver. Du har ikke motbevist noe.

At folk ringer inne er ikke noe bevis for noe. Mange tullinger som ringer inn, på samme måte som på tabloid på tv2. For alt jeg vet er de også riv ruskende gale og bør skytes eller legges inn før de skader seg selv eller noen rundt seg.

 

Jeg sa ikke at det du skrev er riktig, jeg sa at noe var riktig. Du et du nevnte er galt, selv om Alex Jones har en webside og et radioshow, men det er bare en del av det han driver med.

Og reklame har alle radistasjoner i USA, så det er ikke spesielt for Alex Jnes.

 

Det du egentlig mener er altså at alle som ikke er enig med deg selv, eller hører på politikernes propaganda, er gale og bør skytes ?Vel, da er det i så fall ganske mange tusen mennesker over hele verden som bør skytes, inkludert politikere og senatorer som er loyal mot sine land og folk, og som også kjemper mot nwo.

Vi kan vel også egentlig snakke om millioner.

Lenke til kommentar
Når det er veldig mange mennesker som løper rundt så er det vanskelig å se hvem som er hvem. Det kan du være enig om ikkesant? De Youtube videoene her i tråden viser ikke at politiet lager bråk, men de viser undercover politi. Pricks du også må da kunne se at de tre fyrene ikke hørte til demonstrantene? Om de tre politimennene ikke var der for å starte bråk, så var dem der for å overvåke demonstrantene.

1. Hvordan vet du at de var politi? En av sidene jeg leste kom med påstander om at de var National Guard

 

2. Hva er galt med at politiet holder et øye med demonstranter når de av erfaring vet at slike grupper lager trøbbel?

 

3. Var det ikke du som brukte disse videoene til å "bevise" at det var politimenn som lot som de var demonstranter samtidig som de laget bråk?

 

Noe jeg har lagt merke til for lenge siden her i tråden er at uansett hva vi "konspirasjonsteoretikere" legger frem, så bare Pricks, Cyberfrog eller andre mene det rake motsatte. Uansett liksom! Hvis jeg sa at en appelsin er orange, så er jeg sikker på at du Pricks må påstå at den er rød. Dette begynner å bli bare tåpelig. At du gidder Pricks! Her prøver vi å få informasjon ut, mens det eneste du prøver på er å sverte oss.

Hvis du hade sagt riktig farge på en appelsin hadde jeg ikke motsagt deg, nei.

 

Men det du gjør er å fremsette ville påstander, for så å late som f.eks. videoer der tre personer forholder seg helt rolige liksom er bevis for ville påstander om at politiet lager bråk. Å påpeke slike grunnleggende brister i deres argumentasjon kan sikkert anses for å "sverte" dere, men da er det dere selv som sverter dere selv ved å bruke slike uærligheter for å underbygge de ville påstandene deres.

Lenke til kommentar
Jeg lurer fortsatt på hvor du har denne informasjonen fra. Det er over tre dager siden du uttalte dette, og du har vært aktiv i tråden uten å svare på mitt svært enkle spørsmål.
Hvis du virkelig var oppriktig interessert, så ville du se på de videoene jeg la ut. Og i så fall ville det heller ikke være så viktig for deg å vite hvor jeg har hørt dette men det viktige for deg ville våre at politiet faktisk gjorde det.

Videoene du la ut underbygget IKKE påstandene dine. Som vanlig forventer du at folk skal tro blindt, omtrent som religiøse, på ville påstander, og de som ikke gjør det er liksom "hjernevasket". Geez.

Lenke til kommentar
Som vanlig forventer du at folk skal tro blindt, omtrent som religiøse, på ville påstander, og de som ikke gjør det er liksom "hjernevasket". Geez.

 

Jeg forventer ikke at folk skal tro blindt. Jeg forventer at folk skal begynne å tenke selv, og ikke bare tro blindt på de løgnene som politikerne og offisiell norsk media serverer oss.

Men for enkeltes vedkommende, så ser det ut til at hjernevaskingen fra politikere og norsk media sitter så sterkt at de ikke engang kan tro på det de ser med egne øyne, men automatidk prøver å finne måter å bortforklare det på.

 

Men om du ikke er i sand til å se hva som skjer, så vil du nok likevel oppdage det før eller senere. For NWO er allerede et faktum, og kan ikke stoppes. Ikke minst fordi folk flest stikker hodet i sanden og ikke vil vite hva som skjer.

De tror vel som deg at det de ikke vet kan ikke skade dem, og det vil forsvinne bare de ignorerer det lenge nok.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Han hauser opp detaljer og selger på frykt! Og du er en av de som blir lurt! :D Han er en ekte kapitalist eller?

Alex Jones og andre må bruke sterke virkemidler for å få folk ut av den transen som TV og media har fått dem i. Dette kan kanskje oppfattes for folk som ikke vet hva han prøver på som at han selger frykt, men det stemmer ikke.

 

At jeg er lurt? Jeg har da aldri kjøpt noe som helst som det reklameres for der! Aldri klikket på en eneste reklame banner fra sida hans. NWO informasjonen jeg sitter på har jeg da ikke kun fra ên eller to kilder, men flere! Du beviser jo nå for meg at du liker å prate dritt om folk som ikke har samme meninger som deg.

 

Altså vi er mennesker, og vi er ikke ufeilbare. Alex Jones har et ego problem som jeg sa, men det betyr ikke at han bør holde kjeft! Han har masse positivt å bidra med. Hva så om det er mange tullinger som ringer inn til radioshowet hans? Bør ikke alle ha rett til å mene noe?

Lenke til kommentar
tipper mye av dette er en slags propeganda kampanje mot sosialisme og statlig kontroll. at sosialister slik

skal ta over verden og styre alle.

sikkelig skremselspropeganda

har ikke lest igjenom alt men blir ikke overasket om det er ekstreme liberalister og anarkister som kommer med dette

Nettopp! Du har ikke satt deg inn i dette! Det kan sies om de fleste her inne også.

Lenke til kommentar

Pricks : Hvis du hadde giddi å sett David Icke: Beyond the Cutting Edge og andre ting jeg har linket til her, så hadde du fått svar på de spørsmålene du lurer på. Dette gjelder også for dere andre her.

 

Hvis dere ser hele David Icke: Beyond the Cutting Edge så vil dere forstå mer hva vi prøver å fortelle her om NWO. Men det gidder dere ikke! Da gidder heller ikke jeg svare på alt dere spør om heller. Sånn er den saken!

 

PS : Jeg skylder dere ingenting. Jeg har gitt av meg selv her jeg og gitt ut nok informasjon til at dere kan dra dette videre på egen hånd. Men dere skriker bare ut som små barn om å få levert alt.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Jeg blir ikke akkurat motivert til å bruke penger på denne teorien når jeg ikke får svar på selv de enkleste spørsmål her inne, beklager. Det finnes utrolig mange som hevder at de har funnet sannheten, og det finnes utrloig mange forskjellige "sannheter". Jeg kan ikke kjøpe bøker/filmer om alt sammen, da hadde jeg ikke hatt råd til så mye annet. Derfor er det en fordel at de som hevder å gjennomskuet ting klarer å svare for seg uten å gå i en så ekstrem forsvarsposisjon.

Lenke til kommentar
Nettopp! Du har ikke satt deg inn i dette! Det kan sies om de fleste her inne også.

 

Her er kron eksempelet på logikken til forsvarerne av NWO teoriene.

Hvis du ikke er enig så har du ikke lest nok propaganda eller sett nok youtube-filmer.

Hvis du fremdeles ikke er enig så er du en idiot.

Hvis du har satt deg inn i det og fortsatt mener det er tull så har du ikke satt deg inn nok.

Alle som ikke mener NWO er en realitet er "fakta nektere".

Vi som tror dette tullet er illuminati (opplyste), eventuelt klar for behandling på en rehabiliteringsklinikk :p

Lenke til kommentar
Som vanlig forventer du at folk skal tro blindt, omtrent som religiøse, på ville påstander, og de som ikke gjør det er liksom "hjernevasket". Geez.

Jeg forventer ikke at folk skal tro blindt. Jeg forventer at folk skal begynne å tenke selv, og ikke bare tro blindt på de løgnene som politikerne og offisiell norsk media serverer oss.

Du sier at de som ikke tror det du skriver tror blindt på politikerne, og at de er hjernevasket. Det betyr at du mener at folk må godta påstandene dine blindt, ellers er de godtroende og hjernevasket. Altså stemmer påstanden min at at du bruker religiøse argumenter.

 

 

Hvis dere ser hele David Icke: Beyond the Cutting Edge så vil dere forstå mer hva vi prøver å fortelle her om NWO. Men det gidder dere ikke! Da gidder heller ikke jeg svare på alt dere spør om heller. Sånn er den saken!

Beklager, men øglemanen har NULL troverdighet. Mannen er åpenbart psykisk ustabil.

Lenke til kommentar
Jeg blir ikke akkurat motivert til å bruke penger på denne teorien når jeg ikke får svar på selv de enkleste spørsmål her inne, beklager. Det finnes utrolig mange som hevder at de har funnet sannheten, og det finnes utrloig mange forskjellige "sannheter". Jeg kan ikke kjøpe bøker/filmer om alt sammen, da hadde jeg ikke hatt råd til så mye annet. Derfor er det en fordel at de som hevder å gjennomskuet ting klarer å svare for seg uten å gå i en så ekstrem forsvarsposisjon.

Icke DVD'n ligger på nettet, så du trenger ikke bruke penger. Man kan forklare ting med mer detaljer i en bok enn man kan ellers. "Dot connecting" som Icke kaller det.

 

Jeg går ikke i forsvarsposisjon bare for at dere er uenige med meg! Det er måten dere skriver på som provoserer meg. Ser at jeg faller i samme felle selv noen ganger dessverre.

Lenke til kommentar
Nettopp! Du har ikke satt deg inn i dette! Det kan sies om de fleste her inne også.

 

Her er kron eksempelet på logikken til forsvarerne av NWO teoriene.

Hvis du ikke er enig så har du ikke lest nok propaganda eller sett nok youtube-filmer.

Hvis du fremdeles ikke er enig så er du en idiot.

Hvis du har satt deg inn i det og fortsatt mener det er tull så har du ikke satt deg inn nok.

Alle som ikke mener NWO er en realitet er "fakta nektere".

Vi som tror dette tullet er illuminati (opplyste), eventuelt klar for behandling på en rehabiliteringsklinikk :p

investor....huff. For det første skrev TheJan dette :

har ikke lest igjenom alt men blir ikke overasket om det er ekstreme liberalister og anarkister som kommer med dette

Når han kommer med så grunnløse påstander, så faller min kommentar passende på han.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...