Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Politiet hadde leid inn provokatører som bla veltet søppelkasser og kastet stein. Disse provokatørene hadde klart å få med seg noen dumme ungdommer som ikke engang visste hva de skulle protestere mot.

 

Jeg lurer fortsatt på hvor du har denne informasjonen fra. Det er over tre dager siden du uttalte dette, og du har vært aktiv i tråden uten å svare på mitt svært enkle spørsmål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja dere ser etter bevis her i tråden. Hva med å se hva som skjer ute i verden!? Du får garantert ikke hele bildet fra NRK, TV2, BBC eller CNN! New World Order er på full fart, og jeg har til gode å se en annen oppfatning enn den jeg har som er virkeligheten. De tar snart balletak på oss og dere tviler at eliten og deres planer i det hele tatt finnes! Jaja :roll:

Veien verdenen går mot er bevis nok i massevis. David Icke snakket om dette for 15 år siden, og nå er vi der! Men huff....det er han øglemannen....kan ikke være noe i det da...

Lenke til kommentar
Ja dere ser etter bevis her i tråden. Hva med å se hva som skjer ute i verden!? Du får garantert ikke hele bildet fra NRK, TV2, BBC eller CNN! New World Order er på full fart, og jeg har til gode å se en annen oppfatning enn den jeg har som er virkeligheten.

Alle media som er uenig med deg (dvs 99% av all media), er en av "dem"? :p

 

Btw, hvor merkelig er det egentlig at politiet infiltrerer demonstrasjoner som potensielt kan utvikle seg til å bli voldelige? Det er den beste måten de kan hindre vold, ved å ha muligheten til å gripe inn før det utarter seg. Det er jobben deres.

Lenke til kommentar
Jeg mener selv jeg har rimelig god kontroll på om jeg er hjernevasket eller ikke.

 

Det er jeg ganske sikker på at du ikke har.

Folk som er hjernevasket vet det ikke selv. Derfor nytter det ikke å prøve å overbevise dem om noe som strider mot de syn og meninger de er programmert med, selv om de ser det med egne øyne.

 

Slike folk vil alltid bare prøve å borforklare det hele uansett. Hvis en hjernevasket person skal kunne bryte løs fra programmeringen og begynne å tenke selvstendig, så må det komme fra ham selv. Mao. en avgjørelse han eller hun selv tar.

Lenke til kommentar

Sannhet og virkelighet er ikke kollektive oppfattelser.

 

Det gjelder i ytterst grad dere, bare at dere mener "frigjøringsvalget" ble tatt ved å tro på absurde konspirasjonsteorier og ikke klarer å ta innover dere noe annet. Det er vel egentlig blant de verste, de som har sett lyset. Både religiøse og konspirasjonsteoretikere står sterkt der.

 

Jeg tror jeg har hørt dette bli sagt før.. på Fox news.

Lenke til kommentar
Politiet hadde leid inn provokatører som bla veltet søppelkasser og kastet stein. Disse provokatørene hadde klart å få med seg noen dumme ungdommer som ikke engang visste hva de skulle protestere mot.

 

Jeg lurer fortsatt på hvor du har denne informasjonen fra. Det er over tre dager siden du uttalte dette, og du har vært aktiv i tråden uten å svare på mitt svært enkle spørsmål.

 

 

Jeg svarer ikke fordi jeg vet hvorfor du spør.

Lenke til kommentar
Jeg spør fordi jeg er oppriktig interessert i å vite om politiet faktisk gjorde dette.

 

Den har jeg hørt før.

 

Hvis du virkelig var oppriktig interessert, så ville du se på de videoene jeg la ut. Og i så fall ville det heller ikke være så viktig for deg å vite hvor jeg har hørt dette men det viktige for deg ville våre at politiet faktisk gjorde det.

Lenke til kommentar
Folk som er hjernevasket vet det ikke selv. Derfor nytter det ikke å prøve å overbevise dem om noe som strider mot de syn og meninger de er programmert med, selv om de ser det med egne øyne.

Dette kunne vært et glitrende eksempel på selvinnsikt fra en av debattantene, men jeg tror dessverre at det ikke helt forholder seg slik ... :(

 

edit: No offense ....

Endret av nebrewfoz
Lenke til kommentar
Folk som er hjernevasket vet det ikke selv. Derfor nytter det ikke å prøve å overbevise dem om noe som strider mot de syn og meninger de er programmert med, selv om de ser det med egne øyne.

Dette kunne vært et glitrende eksempel på selvinnsikt fra en av debattantene, men jeg tror dessverre at det ikke helt forholder seg slik ... :(

 

 

Du har faktisk litt rett her.

For på en del områder så var også jeg hjernevasket for en del år siden, og spesielt på et bestemt område. Så det jeg skrev var faktisk basert på en del selvinnsikt.

For jeg forsto ikke hvor hjernevasket jeg var, inntil jeg klarte å slite meg løs og begynne å tenke selv. Da så jeg hvor hjernevasket jeg selv hadde vært.

Lenke til kommentar

De meste av argumentene som kommer fra Baltazar høres ut som noe en religiøs fanatiker kunne sagt for å vinne.

 

Og prøv i alle fall å svar på spørsmålene som vi kommer med, ikke bare si at vi er hjernevaska og ikke klarer å se det / vil vite / insert.

 

Synes det er veldig merkelig hvordan du bare "vet" ting, og.

Lenke til kommentar
Jeg spør fordi jeg er oppriktig interessert i å vite om politiet faktisk gjorde dette.

 

Den har jeg hørt før.

 

Hvis du virkelig var oppriktig interessert, så ville du se på de videoene jeg la ut. Og i så fall ville det heller ikke være så viktig for deg å vite hvor jeg har hørt dette men det viktige for deg ville våre at politiet faktisk gjorde det.

 

Jeg har sett videoene du la ut. De viser grupper som roper skjellsord til politiet. Det er greit nok det, hvis man er misfornøyd med politiet må man få lov til å uttrykke dette. Den ene filmen fokuserer på tre personer som antas (med god grunn) å være politi som er undercover. Jeg må innrømme at jeg ikke ser at dette er relevant i forhold til dine opprinnelige påstander.

 

Det viktige for meg er å vite om politiet faktisk gjorde dette, uansett hva du tror. Jeg kan ikke ta ditt ord for det, det håper jeg du skjønner. Derfor synes ikke jeg at det skal være for mye å be om at du forteller hvor du har denne informasjonen fra, slik at jeg kan sjekke det ut. Hvis du ikke er villig til å gjøre dette synes jeg ærlig talt at du kunne ha holdt det for deg selv.

Lenke til kommentar
Nå er ikke infowars noe seriøs kilde. Det er hjernevaska folk som skriver det. De er paranoide hele gjengen der.

 

Jeg tror nå det er du som er paranoid og hjernevaska, for du gjentar jo bare en lekse som du har lært av andre.

Du vet ikke engang hva Alex Jones driver med.

 

Alex Jones driver radio propaganda og driver en nettside med mye trafikk og reklame hvor han tjener fett. Mange som deg trykker på reklamen og kjøper alt mulig av "survival kits" osv.

Det er en fin butikk å selge slike som deg alt dette. Markedsføringen tar han via artikler og radio/video som skremmer folk til å kjøpe.

Lenke til kommentar

investor : Det der har du din fulle rett å mene. Jeg tviler du har satt deg særlig godt inn i hva Alex Jones driver med! Jeg vet han har ett ego problem og liker å være midtpunktet, samt at han kommer fra en kristen bakgrunn. Utover det så kjemper han for frihet og rettferdighet i USA. Hva gjør du? Sitter her og snakker dritt om han! Sier mer om DEG det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...